śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa sieci wodociągowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Dobra Szczecińska 16a 72-003 Dobra powiat: policki telefon 91 311 30 48 fax 91 424 15 45 inwestycje3@dobraszczecinska.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Dobra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon 91 311 30 48 |
Termin składania ofert: | 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Budowa sieci wodociągowej w dz. 219/18 i 181 (ul. Żubrza) obręb Dołuje" ZAPYTANIE OFERTOWE Gmina Dobra zaprasza do złożenia oferty cenowej na roboty budowlane związane z wykonaniem odcinka sieci kanalizacji sanitarnej dla zadania pn. ,,Budowa sieci wodociągowej w dz. 219/18 i 181 (ul. Żubrza) obręb Dołuje". Niniejsze zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, ze względu na wartość mniejszą niż 130 000 zł netto. 2. Przedmiot zamówienia: Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur dellO Pe 100RC o długości około 160mb na terenie działki nr ewid. 219/18 i 181 (ul. Żubrza) obręb Dołuje, gm. Dobra, zgodnie z załączonym projektem. Dokument nr: WKI.IR.7013.11.2024.PU Składanie ofert: 7. Miejsce i termin składania oferty: Ofertę należy przesłać na adres poczty elektronicznej: inwestycje3@dobraszczecinska.pl oraz wydzial@dobraszczecinska.pl, złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy Dobra Ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra z zastrzeżeniem, że datą złożenia oferty jest data wpływu do Urzędu. W terminie do: 5.06.2024 r. do godz. 15.00 Oferty które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: 10 tygodni, liczony od dnia podpisania umowy Wymagania: 4. Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na wykonane roboty: okres objęty gwarancją - 36 miesięcy 5. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego 6. Kryterium oceny oferty: 100 % cena BRUTTO WYMAGANIA I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności do wykonania zamówienia, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w zakresie zamówienia. 2. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem wskazanego zamówienia. 3. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z miejscem lokalizacji zamówienia oraz oświadcza, że zapoznał się ze wszystkimi dokumentami i innymi okolicznościami mającymi czy mogącymi mieć wpływ na realizację zamówienia. 4. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Płatność będzie dokonywana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, na wskazany rachunek płatności, który ujęty jest w wykazie podatników VAT i został dla niego utworzony rachunek VAT na cele prowadzonej działalności. 6. Do oferty należy dołączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Uwaga: 1. Zaleca się dokonania oględzin na miejscu oraz zdobycia wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty lub zmiany treści zamówienia bez podania przyczyny. 3. Zmiana treści zamówienia musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności przeprowadzania ich ponownej oceny. 5. W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Kontakt: 8. Osoba do kontaktu: Przemysław Ulas tel.: 91 441 24 31 inwestycje3@dobraszczecinska.pl Urząd Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji |
© eurobudowa.pl 2004-2024