Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: ABC - PAK Sp. z o. o. Sp. k
11 Listopada 54
62-610 Sompolno
powiat: koniński
filip.kolakowski@abcpak.eu
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190578
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Sompolno
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0136/23 - Zwiększenie efektywności energetycznej przedsiębiorstwa ABC - PAK sp. z o. o. sp. k. poprzez modernizację infrastruktury

Część 1
Instalacja fotowoltaiczna

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachach dwóch hal firmy Abc-Pak Sp. z o.o. Sp.k. uwzględniające przygotowanie dokumentacji technicznej i uzyskanie wymaganych zgód i pozwoleń administracyjnych do budowy i oddania do użytku instalacji fotowoltaicznej.
Całkowita moc instalacji min. 216,12 kWp
Hala Nr 1 - hala produkcyjno-magazynowa o powierzchni użytkowej 2143.6m2. Dach wykonany z blachy trapezowej ocieplony wełną mineralną.
226 paneli o jednostkowej mocy min. 445 Wp położonych równolegle z dachem na Wschód zajmujących powierzchnię maksymalną 443 m2
123 panele o jednostkowej mocy min. 445 Wp położone równolegle z dachem na Zachód zajmujące powierzchnię maksymalną 242 m2
Hala Nr 3 - hala magazynowa o powierzchni użytkowej 785,45m2. Dach wykonany z blachy trapezowej, nieocieplony.
69 paneli o jednostkowej mocy min. 445 Wp ustawionych pod kątem 11° na Wschód zajmujących powierzchnię maksymalną 135 m2
69 paneli o jednostkowej mocy min. 445 Wp ustawionych pod kątem 11° na Północny-Zachód zajmujących powierzchnię maksymalną 135 m2
Specyfikacja paneli:
- full black bez widocznych złączy
- brak wykorzystania srebra do produkcji paneli
- ogniwa N-type
- współczynnik wypełnienia FF - 0,81%
- min. 15 lat gwarancji produktowej oraz min. 30 lat gwarancji na wydajność na poziomie 88.85%
- degradacja <=0,35% rocznie
- waga modułu nie wyższa niż 20.5kg+/-3%
- współczynnik temperaturowy -0,29%/°C
- sprawność na poziomie min. 22,8%
- gęstość mocy min. 227W/m2
FALOWNIKI:
3 falowniki trójfazowe o mocach 50, 60 i 100kW o poniższej specyfikacji:
Maksymalna efektywność nie niższa niż 98,7%
Gęstość śledzenia mocy 100 MPPT/MW
Prąd wejściowy do 16A
Zabezpieczenie AFCI
Nocna funkcja SVG
Możliwość przewymiarowania po stronie DC do 150%
Prace pozostałe do wykonania wg warunków przyłączeniowych załączonych do niniejszego zapytania ofertowego

CPV: 09331200-0, 45251100-2

Dokument nr: 2024-1403-190578

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-06-07
Oferta może być złożona wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.
Oferty należy składać do końca dnia wskazanego w punkcie ,,TERMIN SKŁADANIA ofert".

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
koniński
Gmina
Sompolno
Miejscowość
Sompolno
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2025-03-10
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Zamówienie powinno zostać zrealizowane nie później niż do dnia 10.03.2025 r.
Terminem wykonania zamówienia jest termin zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru końcowego Zamawiającemu, jeżeli w wyniku tego odbioru nastąpi podpisanie protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w punkcie ,,Warunki zmiany umowy".

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy w sprawie zamówienia na następujących warunkach:
a. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie zamówienia, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
b. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących
po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
c. zmniejszenia zakresu robót budowalnych będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie stosownie zmniejszone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny robót zaniechanych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
d. realizacji robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie stosownie zwiększone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny robót dodatkowych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
e. realizacji robót budowlanych zamiennych tj. robót wykonanych inaczej niż to opisano w zapytaniu ofertowym, według odmiennej technologii lub przy użyciu innych materiałów, urządzeń stanowiących wyposażenie o tej samej funkcji, lecz korzystniejszych warunkach eksploatacyjnych (np. mniejszym zużyciu energii). W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy może zostać zmniejszone bądź zwiększone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny porównawczej robót pierwotnych i zamiennych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
f. gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
g. w sytuacji, gdy rezultat będący przedmiotem danego świadczenia wchodzącego
w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany szybciej, bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
h. powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących "siłą wyższą"), grożących rażącą stratą w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy, których nie przewidzieli oni przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem uniknięcia rażącej straty przy wykonaniu przedmiotu zamówienia;
i. wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający
i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do zmienionego stanu prawnego;
j. zaistnienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i wykonawcę stosunku prawnego:
- charakterze od nich niezależnym,
- którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia,
- którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy.
Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, epidemie, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw. W takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej.
Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w sprawie zamówienia w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Wskazane powyżej zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy zadania polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 215 kWp.
Weryfikacja na podstawie wykazu zrealizowanych usług znajdującego się w treści formularza ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego doświadczenia na etapie oceny ofert (Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o przedstawienie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje kierownikiem budowy, który w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert był kierownikiem budowy minimum 3 inwestycji polegających na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 215 kWp
Weryfikacja na podstawie oświadczenia znajdującego się w treści formularza ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego potencjału osobowego na etapie oceny ofert (Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o przedstawienie dokumentów potwierdzających posiadany potencjał osobowy).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
Specyfikacja techniczna zaoferowanych elementów instalacji
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1.
Oferty złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.
Oferty niekompletne lub niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co do których oferent nie udzielił odpowiednich wyjaśnień, nie będą rozpatrywane.
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania oferenta wg dokumentu rejestrowego lub posiadającą/posiadające stosowne pełnomocnictwo (w takim przypadku pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty). Oferty złożone za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności niezawierające podpisanego formularza ofertowego nie będą rozpatrywane.
Oferent związany jest ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert lub w przypadku wyboru Oferenta do czasu podpisania Umowy na wykonanie zadania (chyba, że po upływie 30 dni ważności oferty Oferent złoży oświadczenie, że ważność oferty wygasła). Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia postępowania ofertowego w dowolnym terminie (również po upływie terminu składania ofert) bez podania przyczyny. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wnioskować o udzielenie wszelkich wyjaśnień i przesłanie dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert, jak również wyznaczyć oferentowi nieprzekraczalny termin udzielenia wyjaśnień i dodatkowych informacji (odpowiedzi), pod rygorem pozostawienia oferty bez rozpatrzenia.
Oferenci są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego zapytania ofertowego wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia odpowiedzi na zadane przez oferenta pytania jeśli wpłynęły one do Zamawiającego w ostatnim dniu składania ofert.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Oferta złożona przez Oferenta, który podlega wykluczeniu, zostaje odrzucona ze względu na niespełnienie wymagań.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są równie podmioty, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-24
Data ostatniej zmiany
2024-05-24 15:04:49

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (waga: 60 %)
Cena najniższa/Cena badanej oferty x waga x 100 pkt
W przypadku, gdy oferent poda cenę w walucie obcej, zostanie ona przeliczona na polskie złote po średnim kursie NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji na usługę montażu (waga: 20 %)
Okres gwarancji badanej oferty/Najdłuższy okres gwarancji x waga x 100 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji: 12 m-cy od dnia podpisania protokołu końcowego. Maksymalny okres gwarancji przyjęty do oceny nie może przekraczać 120 m-cy.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wyposażenie instalacji w autonomiczny system prewencji pożarowej z termicznie aktywowanym środkiem gaśniczym w mikrokapsułkach (waga: 20 %)
TAK - 20 pkt
NIE - 0 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Filip Kołakowski
tel.:
e-mail: filip.kolakowski@abcpak.eu

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.