Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa opraw w wykonaniu górniczym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa opraw w wykonaniu górniczym

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: MERCUS Logistyka Sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach
ul. Kopalniana 11
59-101 Polkowice
powiat: polkowicki
kom.: (+48) 601-232-675
natalia.kwapisinska@mercus.com.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Polkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: kom.: (+48) 601-232-
Termin składania ofert: 2024-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
-DOSTAWA opraw w wykonaniu górniczym 2x36W na podstawie specyfikacjio
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest MERCUS-P-H3-NK-05-2024-DOSTAWA opraw w wykonaniu górniczym 2x36W na podstawie specyfikacji zgodnie z załącznikiem nr 1 (zakres rzeczowo - cenowy) do umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ oraz warunkami przedstawionymi w postępowaniu przetargowym nr WS1995309203
SPECYFIKACJA:
Konstrukcja/wyposażenie/wymagania dla górniczych opraw oświetleniowych LED:
1. Korpus i klosz:
o wykonane z poliwęglanu samogasnącego, w klasie palności nie mniejszej niż V2, odpornego na promieniowanie UV, odporne na uderzenia i odkształcenia, o zwiększonej sztywności (np. wewnętrznemu użebrowaniu wzmacniającemu strukturę);
o gładkie wykończenie klosza lampy, umożliwiające łatwe czyszczenie, niezbędne do utrzymania maksymalnej wydajności świetlnej;
o nie zawierające szkodliwych substancji, nietoksyczne, antystatyczne;
o odbłyśnik metalowy polerowany lub metalowy pokryty farbą odporną na promieniowanie UV
o wieszaki metalowe odporne na korozje-stal nierdzewna- standardowo umożliwiające montaż oprawy w dowolnej pozycji, a także zawieszanie na linkach;
o konstrukcja styku klosza i korpusu typu pióro-wpust, gwarantująca sztywność oprawy i jej długoletnią szczelność;
o uszczelka wylewana silikonowa odporna na podwyższone temperatury i agresywne otoczenie chemiczne - trwale zespolona z korpusem oprawy nie dopuszcza się innego rozwiązania
o zapinki łączące klosz z korpusem wykonane z poliestru wzmocnionego włóknem szklanym lub ze stali nierdzewnej, umożliwiające zwieszenie klosza podczas prac konserwacyjnych (bez rozdzielenia klosza lampy z obudową).
o dławiki dostosowane do kabli górniczych 5x4mm2 min PG16, zapewniające stopień ochrony min. IP65;
o dopuszczalna temperatura pracy od -20 do +40 ?C;
o stopień ochrony IP66;
o odporność na uderzenia IK 08;
o każda oprawa fabrycznie cechowana indywidualnym, kolejnym numerem seryjnym, umożliwiającym identyfikację produktu;
o oznaczenia tabliczki znamionowej oprawy zgodne z normą;
2. Wyposażenie elektryczne i źródła zasilania:
o przystosowanie do pracy w trójfazowych kopalnianych sieciach rozdzielczych (IT). Instalacja zasilająca wykonana z przewodów min. 2,5 mm2;
o listwa zaciskowa wewnątrz oprawy musi umożliwiać podłączenie pięciu żył o przekroju 2,5 do 4 mm2
o napięcie znamionowe Uzn=230VAC;
o odporne na wahania napięcia zasilającego w zakresie od -20% do +25% Uzn;
o częstotliwość znamionowa: 50Hz;
o okablowanie wewnętrzne lampy 4x2,5mm2 umożliwiające zastosowanie oprawy jako końcowego lub przelotowego rozwiązania (linka miedziana w izolacji silikonowej);
o wszystkie przewody i elementy przewodzące prąd miedziane muszą być bielone (odporne na szkodliwe działanie siarkowodoru);
o osprzęt elektryczny zabezpieczony wkładką topikową;
o odłącznik nożowy umożliwiający bezpieczne i ergonomiczne odcięcie zasilania podczas prac konserwatorskich;
o możliwość wpięcia diody do obwodu kontroli ciągłości SUPO;
o układ optyczny w postaci modułów LED i zasilacza prądowego, trwale zintegrowanych z metalowym odbłyśnikiem (NIE DOPUSZCZA się rozwiązań w których źródłem światła są tuby LED (świetlówki LEDowe)
o całkowita moc oprawy z uwzględnieniem mocy modułów LED i start w zasilaczu prądowym:
- krótka ok. 60-70cm - maksymalnie 21W
- długa ok. 120-130cm - maksymalnie; 38W
o całkowity strumień świetlny emitowany przez oprawę (strumień źródeł LED pomniejszony o straty w kloszu):
- krótka - minimum 3100lm;
- długa - minimum 5700lm;
o współczynnik oddawania barw CRI - równy, bądź większy od 80;
o temperatura barwowa - 4000K +/- 5%;
Dokumentacja:
- wymagany certyfikat akredytowanego laboratorium badawczego potwierdzający możliwość stosowania oprawy w podziemnych wyrobiskach górniczych niezagrożonych wybuchem metanu (np. EMAG, OBAC, TEST, INOVA itp.)
- deklaracja zgodności CE,
- dedykowany program do projektowania oświetlenia pomieszczeń górniczych, lub biblioteka do darmowego programu DIALux (pliki fotometryczne).

Dokument nr: 19779932(Doc1997389823), MERCUS-P-H3-NK-05-2024

Składanie ofert:
Termin odpowiedzi: 1 cze 2024 23:59 CEST
1. Ofertę należy złożyć elektronicznie do dnia 03.06.2023 r. do godz. 12:00 w systemie SAP Ariba. Załączniki wymagane w oryginale w formie papierowej należy przesłać na adres: MERCUS Logistyka Sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach przy Ul. Kopalnianej 11, 59-101 Polkowice, w zamkniętej kopercie oznakowanej następująco: Załączniki do Oferty w sprawie zamówienia niepublicznego nr WS1995309203- Skierować do Zespołu Postępowań Przetargowych, Kupiec: Natalia Kwapisińska, nie otwierać przed dniem 03.06.2023 r. do godz. 12:00. Na kopercie należy również umieścić nazwę Wykonawcy.
Oferty należy składać pod adresem:
https://discovery.ariba.com/rfx/19779932

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 28 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
2. Miejscem realizacji zamówienia jest: Dostawca dostarczy zamówiony towar w miejsce wskazane przez Odbiorcę (Magazyn ML: Centralny M040 -- Ul. Kopalniana 11, 59-101 Polkowice; Wielobranżowy - M290 - Ul. H. Dąbrowskiego 50, 59-101 Polkowice na swój koszt i ryzyko, w asortymencie, ilościach (bez względu na minimalne ilości handlowe)

Wymagania:
Kwota okazji biznesowej: Poniżej 1000 USD
5. Tryb udzielenia zamówienia:
Ogólne warunki zamówień dotyczące postępowań przetargowych prowadzonych na rzecz Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A., określone są w Załączniku nr 2 do SIWZ.
- gwarancja min. 24 miesiące liczona od daty przekazania do użytkowania, lecz nie dłużej niż 36 miesięcy od daty dostawy do Odbiorcy,
Uwaga:
Do oferty należy dołączyć jedną sztukę z każdego typu
oferowanej oprawy oświetleniowej do przeprowadzenia oględzin
i weryfikacji (podczas analizy ofert) spełnienia wymogów technicznych określonych przez Zamawiającego (oprawa nie będzie podlega zwrotowi po przeprowadzonym postępowaniu przetargowym, ponieważ może ulec uszkodzeniu po przeprowadzonych próbach funkcjonalnych). Oprawy powinny być oznakowane nazwą Wykonawcy.
Parametry zaznaczone pogrubieniem będą zweryfikowane.
2. Do oferty należy dołączyć:
a) Oświadczenie o danych osoby, która w imieniu Wykonawcy składa ofertę w SAP Ariba, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 1 do SIWZ (załączyć do oferty);
b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego w SAP Ariba, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 4 do SIWZ (załączyć do oferty);
c) Karta Wykonawcy w Załączniku nr 5 do SIWZ (załączyć do oferty);
d) Oświadczenie w zakresie podpisania umowy, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 6 do SIWZ (załączyć do oferty)
e) Wykaz Podmiotów Powiązanych, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 7 do SIWZ (załączyć do oferty)
f) Oświadczenie w zakresie sankcji, tj. załącznik nr 9 do SIWZ (załączyć do oferty);
g) Opis techniczny
h) karta katalogowa,
Wszelkie oświadczenia i dokumenty należy zamieścić w systemie zakupowym Zamawiającego w formie elektronicznej.
Pełnomocnictwa oraz dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej, należy przekazać Organizatorowi postępowania w oryginale, na adres wskazany w SIWZ lub Ogłoszeniu.
W przypadku załączenia do oferty dokumentów podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym wymagane jest zamieszczenie ich w systemie zakupowym Zamawiającego w wersji oryginalnej.
Dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym nie wymagają dostarczenia do Organizatora postępowania w formie papierowej.
W celu usprawnienia procedury przetargowej i procesu podpisywania umowy, preferowaną formą podpisu będzie certyfikowany podpis elektroniczny.
Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty na zamienniki.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYMAGANE DOKUMENTY:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w ,,Zasadach wyboru oferentów w MERCUS Logistyka sp. z o. o."
(https://www.mercus.com.pl/fileman/Uploads/Documents/PRZETARGI/Zasady_wyboru_oferentów_MERCUS.pdf) i Ogólnych Warunkach Zamówienia, stanowiących Załącznik Nr 2 do SIWZ, a w szczególności:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy szczególne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zakupu,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zakupu,
4) nie są w sporze sądowym lub o sprzecznych interesach w postępowaniu administracyjnym z jakimkolwiek podmiotem z Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A., oraz wobec których nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że podmiotowi z Grupy Kapitałowej przysługują roszczenia odszkodowawcze.
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie pkt. 3.47 w. cyt. ,,Zasad wyboru oferentów w MERCUS Logistyka sp. z o. o."
2. Odrzuceniu mogą podlegać oferty:
1) niespełniające wymagań określonych w Warunkach udziału w postępowaniu;
2) których złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) niezawierające wymaganych dokumentów lub oświadczeń oferenta;
MERCUS Logistyka sp. z o.o. zastrzega sobie:
- prawo swobodnego wyboru oferty, jak też unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn,
- możliwość zmiany SIWZ oraz warunków postępowania.
Oferenci zobowiązani są na bieżąco śledzić pytania i odpowiedzi do SIWZ publikowane w systemie zakupowym SAP Ariba.
3. Wszelkie oświadczenia i dokumenty należy zamieścić w języku polskim w systemie zakupowym SAP Ariba w formie elektronicznej.
Pełnomocnictwa (jeśli są udzielane) oraz dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej (jeżeli jest wymagane w postępowaniu), należy przekazać Organizatorowi postępowania w oryginale, na adres wskazany w SIWZ.
W przypadku podpisania załączonych w systemie zakupowym SAP Ariba dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, nie jest wymagane ich dostarczenie do Organizatora postępowania w formie papierowej.
4. Wymagane dokumenty i zaświadczenia:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, stosowny do obowiązującego w kraju dostawcy;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stosowne do obowiązującego w kraju dostawcy;
c) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stosowne do obowiązującego w kraju dostawcy;
d) oryginał lub kopia postanowienia sądu, w stosunku do Wykonawców, co do których otwarto likwidację bądź których upadłość ogłoszono i którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu;
e) sprawozdanie F-01 za ostatni kwartał wraz z bilansem i rachunkiem zysków i strat za ubiegły rok obrachunkowy lub inny dokument potwierdzający obroty, w przypadku przedsiębiorców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych;
f) opis techniczny
g) karta katalogowa
III. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Termin związania Wykonawców złożoną ofertą wynosi 90 dni.
3. Dostawca jest zobowiązany dołączyć do dostawy następujące dokumenty:
o Dokument WZ,
o Deklaracja zgodności WE,
o Karta gwarancyjna,
o instrukcja obsługi w j.polskim,
o specyfikacja towaru
o Dokumentacja Techniczno - Ruchowa
o deklaracja zgodności CE, certyfikat akredytowanego laboratorium badawczego potwierdzający możliwość stosowania oprawy w podziemnych wyrobiskach górniczych niezagrożonych wybuchem metanu
o dedykowany program do projektowania oświetlenia pomieszczeń górniczych, lub biblioteka do darmowego programu DIALux
(pliki fotometryczne).
Strony dopuszczają możliwość uzupełnienia listy wymaganych dokumentów po dostawie towaru w terminie ustalonym przez Użytkownika.
Wszystkie wymagane dokumenty załączane do oferty bądź dostawy powinny być w języku polskim.
2. Termin zadawania pytań: nie później niż 3 dni robocze przed terminem wyznaczonym na składanie ofert do godz. 12.00.
Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu postępowania i innych warunków należy przekazywać drogą elektroniczną w systemie zakupowym SAP Ariba, w terminie wyznaczonym w warunkach postępowania za pomocą formularza pytania i odpowiedzi". Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez odpowiedzi pytań, które wpłynęły do Kupca drogą e-mailową i/lub po wyznaczonym terminie.
3. Termin udzielenia odpowiedzi: nie później niż 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
VI. OPIS SPOSOBU OCENY OFERTY ORAZ KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW:
1. Do oceny zostaną dopuszczone oferty spełniające wszystkie wymagania SIWZ.
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona poprzez analizę cenny netto oferty.
3. Cena oferty musi być kompletna, powinna być jednoznaczna i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami określonymi w SIWZ i wszystkich załącznikach do SIWZ.
4. Ceny w ofercie mają być podane w walucie: PLN.
5. Ocenie podlegać będzie cena netto. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do obowiązku podatkowego u Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Wykonawca podaje jedynie wartości netto, a Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej wartości podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny netto oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7. Istnieje możliwość przeprowadzenia aukcji elektronicznej w kolejnych etapach
VIII. POSTANOWIENIA UMOWY/ZLECENIA
1. Za datę zawarcia umowy uważa się datę otrzymania przez Oferenta informacji o wyborze jego oferty.
2. Potwierdzenie warunków zawartej umowy nastąpi w formie dwustronnego podpisania umowy, które powinno nastąpić w terminie 7 dni kalendarzowych od daty przekazania stronie egzemplarza umowy.
3. Zastrzega się możliwość przesłania zamówienia do Oferenta, który złoży najkorzystniejszą ofertę, po otrzymaniu informacji o wyborze oferty, przed podpisaniem umowy.
IX WYMAGANIA DOTYCZACE WADIUM I ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWYW
A. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
B. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Kontakt:
Kontakt za pomocą platformy zakupowej:
https://discovery.ariba.com/rfx/19779932

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.