kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
lubelskie (Lublin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wielobranżowy nadzór inwestorski |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wiązowna ul. Lubelska 59 05-462 Wiązowna powiat: otwocki urzad@wiazowna.pl https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,166167,f5b5a18a903612b638f659662b243ad8.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wiązowna |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania: ,,Budowa ośrodka zdrowia w Wiązownie" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa oraz na działaniu na rzecz Zamawiającego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji robót budowlanych w czasie całego procesu inwestycyjnego budowy Przychodni Zdrowia w Wiązownie wraz z Apteką i infrastrukturą techniczną na działkach ew. nr 200/5, 200/3, 200/4 z obrębu 0021 Wiązowna Gminna, gm. Wiązowna realizowanego przez Wykonawcę robót. Roboty budowlane są dofinansowane w ramach VIII Edycji Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zmienioną kolejnymi uchwałami, w tym uchwałą nr 205/2022. 2. Wykonawca Nadzoru jest obowiązany działać zgodnie z przepisami obowiązującego prawa a także mając na uwadze dobrze pojęty interes Zamawiającego. Szczegółowy zakres czynności wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawcy Nadzoru został określony w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SWZ. 3. Szczegółowy opis nadzorowanych robót budowlanych określa dokumentacja dostępna pod linkiem https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,159128,fd93e0b998234c0d7108033148301580.html CPV: 71247000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00338270, WRG.271.14.2024.JS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,166167,f5b5a18a903612b638f659662b243ad8.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,166167,f5b5a18a903612b638f659662b243ad8.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików: 150 MB. 2. Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 3. Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html 4. Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html 5. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 6. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy administrator systemu, Logintrade S.A., Ul. Legnicka 57D, lok. B/J, 54-203 Wrocław. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną, tel.: +48 71 787 35 34; email: helpdesk@logintrade.net 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO jest zawarta w rozdziale XXIII SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,166167,f5b5a18a903612b638f659662b243ad8.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-05 09:00 Miejsce składania ofert: https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,166167,f5b5a18a903612b638f659662b243ad8.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (płatne przelewem na rachunek bankowy); 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Otwocku nr rachunku 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012, z tytułem przelewu: ,,Wadium w postępowaniu nr WRG.271.14.2024.JS". 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4 powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 7. Jeżeli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, poprzez dołączenie do oferty za pośrednictwem Platformy do upływu terminu składania ofert. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wskazanych w ustawie Pzp. 9. Z treści gwarancji powinna zostać zawarta informacja od Gwaranta, na jaki adres (mail lub adres pocztowy) należy przesłać informację o zwolnieniu wniesionego wadium. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przypadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.14.2024.JS 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa oraz na działaniu na rzecz Zamawiającego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji robót budowlanych w czasie całego procesu inwestycyjnego budowy Przychodni Zdrowia w Wiązownie wraz z Apteką i infrastrukturą techniczną na działkach ew. nr 200/5, 200/3, 200/4 z obrębu 0021 Wiązowna Gminna, gm. Wiązowna realizowanego przez Wykonawcę robót. Roboty budowlane są dofinansowane w ramach VIII Edycji Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zmienioną kolejnymi uchwałami, w tym uchwałą nr 205/2022. 2. Wykonawca Nadzoru jest obowiązany działać zgodnie z przepisami obowiązującego prawa a także mając na uwadze dobrze pojęty interes Zamawiającego. Szczegółowy zakres czynności wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawcy Nadzoru został określony w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SWZ. 3. Szczegółowy opis nadzorowanych robót budowlanych określa dokumentacja dostępna pod linkiem https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,159128,fd93e0b998234c0d7108033148301580.html 4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość wykonanych usług nadzoru przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, o wartości nadzorowanych robót budowlanych przekraczających 2 mln zł brutto każda 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności do kwoty gwarancyjnej nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: minimum dwie (2) zrealizowane usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy budynków o wartości zrealizowanych robót budowlanych nie mniejszych niż 4.000.000,00 zł brutto każda (słownie: cztery miliony złotych 00/100). - Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał, iż dysponuje lub dysponować będzie przez cały okres świadczenia usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego osobami posiadającymi: odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz wykształcenie jakie Zamawiający uznaje za niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia w tym: - Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej - (Koordynatora Nadzoru) pełniącego samodzielną funkcję techniczną inspektora nadzoru, o którym mowa w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i który: o posiada uprawnienia budowlane do projektowania i/lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przez okres nie krótszy niż 8 lat przed dniem składania ofert; o należy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne zaświadczenie o opłaceniu składek członkowskich z tytułu wykonywanego zawodu. - Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, który: o posiada uprawnienia budowlane do projektowania i/lub kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przez okres nie krótszy niż 8 lat przed dniem składania ofert; o w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie i/lub rozbudowie i/lub przebudowie co najmniej dwóch (2) budynków o wartości ogólnych robót budowlanych nie mniejszych niż 1.000.000 zł (brutto) każda; o należy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne zaświadczenie o opłaceniu składek członkowskich z tytułu wykonywanego zawodu. - Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, który: o posiada uprawnienia budowlane do projektowania i/lub kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przez okres nie krótszy niż 5 lat przed dniem składania ofert; o w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie i/lub rozbudowie i/lub przebudowie co najmniej dwóch (2) budynków o wartości ogólnych robót budowlanych nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (brutto) każda; o należy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne zaświadczenie o opłaceniu składek członkowskich z tytułu wykonywanego zawodu. - Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży teletechnicznej, który: o posiada uprawnienia budowlane do projektowania i/lub kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji teletechnicznej przez okres nie krótszy niż 5 lat przed dniem składania ofert; o należy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne zaświadczenie o opłaceniu składek członkowskich z tytułu wykonywanego zawodu. - Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, który: o posiada uprawnienia budowlane do projektowania i/lub kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej przez okres nie krótszy niż 5 lat przed dniem składania ofert; o przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne zaświadczenie o opłaceniu składek członkowskich z tytułu wykonywanego zawodu. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 2) wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ; 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (płatne przelewem na rachunek bankowy); 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Otwocku nr rachunku 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012, z tytułem przelewu: ,,Wadium w postępowaniu nr WRG.271.14.2024.JS". 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4 powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 7. Jeżeli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, poprzez dołączenie do oferty za pośrednictwem Platformy do upływu terminu składania ofert. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wskazanych w ustawie Pzp. 9. Z treści gwarancji powinna zostać zawarta informacja od Gwaranta, na jaki adres (mail lub adres pocztowy) należy przesłać informację o zwolnieniu wniesionego wadium. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przypadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w Załączniku nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość wykonanych usług nadzoru przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, o wartości nadzorowanych robót budowlanych przekraczających 2 mln zł brutto każda 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-04 |
© eurobudowa.pl 2004-2024