Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest "

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest "

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA RYTWIANY
ul. Staszowska 15
28-236 Rytwiany
powiat: staszowski
158647930
rytwiany@rytwiany.com.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/930689
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Rytwiany
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 158647930
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany"
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Miejsce realizacji zamówienia - Gmina Rytwiany.
2) Nazwa nadana zamówieniu: ,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany"
Przedmiot zamówienia obejmuje działania polegające na demontażu,, pakowaniu, transporcie i unieszkodliwianiu na składowisku wyrobów zawierających azbest realizowane w ramach zadania pn. ,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany" realizowanego w 2024 r.
3) Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy obejmujący:

a) Część I: ,,Demontaż pokryć dachowych zawierających azbest, transport zdemontowanych pokryć dachowych, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów"
Demontaż materiałów zawierających azbest stanowiących pokrycia dachowe: płyt azbestowo - cementowych, pakowanie, transport zdemontowanych materiałów na składowisko odpadów i ich unieszkodliwienie na składowisku.
Planowana ilość do demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest w 2024 r. wynosi ok. 500 m2.

b) udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko - miejsce unieszkodliwiania, poprzez przekazanie zamawiającemu kart przekazania odpadu.
c) Udokumentowanie przebiegu wykonania usługi poprzez dostarczenie czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania (zdjęcia sprzed rozpoczęcia odbioru wyrobów azbestowych, jak i po ich odbiorze, dla każdej pozycji, w sposób umożliwiający identyfikację nieruchomości/miejsca składowania wyrobów azbestowych wraz z podaniem miejscowości i adresu nieruchomości). Zdjęcia należy dostarczyć Zamawiającemu w formie elektronicznej, zapisanych z rozszerzeniem .jpg.

4) Dane ilościowe przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia są danymi szacunkowymi, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości powyższego zakresu ilościowego zadania, bądź możliwość jego zwiększenia. Wskazane ilości wyrobów zawierających azbest mogą ulec zmianie na skutek dokonania faktycznego pomiaru masy usuwanych wyrobów podczas realizacji zamówienia. Wielkość zamówienia zależna jest od ilości złożonych wniosków przez mieszkańców gminy Rytwiany oraz środków przewidzianych na niniejsze zadanie.
5) Miejsce unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest: uprawniona instalacja - składowisko odpadów niebezpiecznych.
6) Wykonawca jest zobowiązany i ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie zebranym odpadem (prawidłowo udokumentować jego przekazanie do uprawnionej instalacji składowiska odpadów niebezpiecznych) po jego odbiorze, w tym dopełnienie wszelkich czynności formalnych - administracyjno-prawnych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
7) Wykonawca musi posiadać odpowiednie przewidziane prawem decyzje, zezwolenia, zgłoszenia robót (o ile są wymagane) pozwalające na prawidłowe wykonanie zamówienia.
8) Wykonawca, po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których będzie dokonany odbiór płyt azbestowo-cementowych, przy czym Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania powyższy wykaz może ulec zmianie.
9) Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godz. odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają zostać wykonane prace.
10) Odpady objęte zamówieniem należy zbierać i transportować w sposób uniemożliwiający ich rozsypanie, wywianie, oraz w sposób bezpieczny dla ruchu drogowego.
11) Wykonawca oraz podmioty z nim współpracujące (np. podwykonawcy) ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wyrządzone szkody na mieniu, zdrowiu i życiu osób trzecich w ramach realizowanego zamówienia.
12) Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt oraz wykwalifikowany personel celem prawidłowej realizacji zamówienia.
13) Wykonawca będzie przestrzegał zasad wynikających z ochrony danych osobowych Dz. U. z 2019 poz. 1781 (tekst ujednolicony).
14) Po zakończeniu prac u każdego wnioskodawcy (tj. osoby wnioskującej o usunięcie azbestu z jej posesji) zostanie sporządzony protokół odbioru prac wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że prace na danej nieruchomości wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a cały teren został prawidłowo oczyszczony z azbestu.
15) Zamawiający wymaga by Wykonawca spełniał kryteria wymagane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 13.12.2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.), a także rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824);
16) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
17) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
18) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy PZP, ponieważ nie stosuje ceny jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%.

1) Miejsce realizacji zamówienia - Gmina Rytwiany.
2) Nazwa nadana zamówieniu: ,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany"
Przedmiot zamówienia obejmuje działania polegające na demontażu,, pakowaniu, transporcie i unieszkodliwianiu na składowisku wyrobów zawierających azbest realizowane w ramach zadania pn. ,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany" realizowanego w 2024 r.
3) Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy obejmujący:

a) Część II: ,,Usuwanie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach - transport, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów"

Usunięcie materiałów zawierających azbest składowanych na posesji: płyt azbestowo - cementowych zdeponowanych na posesjach, pakowanie, transport ww. odpadów na składowisko odpadów i ich unieszkodliwienie na składowisku.
Planowana do usunięcia, transportu i unieszkodliwienia ilość wyrobów zawierających azbest w 2024 r. wynosi ok. 4200 m2.

b) udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko - miejsce unieszkodliwiania, poprzez przekazanie zamawiającemu kart przekazania odpadu.
c) Udokumentowanie przebiegu wykonania usługi poprzez dostarczenie czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania (zdjęcia sprzed rozpoczęcia odbioru wyrobów azbestowych, jak i po ich odbiorze, dla każdej pozycji, w sposób umożliwiający identyfikację nieruchomości/miejsca składowania wyrobów azbestowych wraz z podaniem miejscowości i adresu nieruchomości). Zdjęcia należy dostarczyć Zamawiającemu w formie elektronicznej, zapisanych z rozszerzeniem .jpg.
4) Dane ilościowe przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia są danymi szacunkowymi, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości powyższego zakresu ilościowego zadania, bądź możliwość jego zwiększenia. Wskazane ilości wyrobów zawierających azbest mogą ulec zmianie na skutek dokonania faktycznego pomiaru masy usuwanych wyrobów podczas realizacji zamówienia. Wielkość zamówienia zależna jest od ilości złożonych wniosków przez mieszkańców gminy Rytwiany oraz środków przewidzianych na niniejsze zadanie.
5) Miejsce unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest: uprawniona instalacja - składowisko odpadów niebezpiecznych.
6) Wykonawca jest zobowiązany i ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie zebranym odpadem (prawidłowo udokumentować jego przekazanie do uprawnionej instalacji składowiska odpadów niebezpiecznych) po jego odbiorze, w tym dopełnienie wszelkich czynności formalnych - administracyjno-prawnych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
7) Wykonawca musi posiadać odpowiednie przewidziane prawem decyzje, zezwolenia, zgłoszenia robót (o ile są wymagane) pozwalające na prawidłowe wykonanie zamówienia.
8) Wykonawca, po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których będzie dokonany odbiór płyt azbestowo-cementowych, przy czym Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania powyższy wykaz może ulec zmianie.
9) Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godz. odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają zostać wykonane prace.
10) Odpady objęte zamówieniem należy zbierać i transportować w sposób uniemożliwiający ich rozsypanie, wywianie, oraz w sposób bezpieczny dla ruchu drogowego.
11) Wykonawca oraz podmioty z nim współpracujące (np. podwykonawcy) ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wyrządzone szkody na mieniu, zdrowiu i życiu osób trzecich w ramach realizowanego zamówienia.
12) Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt oraz wykwalifikowany personel celem prawidłowej realizacji zamówienia.
13) Wykonawca będzie przestrzegał zasad wynikających z ochrony danych osobowych Dz. U. z 2019 poz. 1781 (tekst ujednolicony).
14) Po zakończeniu prac u każdego wnioskodawcy (tj. osoby wnioskującej o usunięcie azbestu z jej posesji) zostanie sporządzony protokół odbioru prac wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że prace na danej nieruchomości wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a cały teren został prawidłowo oczyszczony z azbestu.
15) Zamawiający wymaga by Wykonawca spełniał kryteria wymagane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 13.12.2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.), a także rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824);
16) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
17) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
18) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy PZP, ponieważ nie stosuje ceny jako jedynego kryterium oceny ofert oraz kryterium o wadze przekraczającej 60%.

CPV: 45262660-5, 90650000-8, 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00338284, IŚ.271.1.2024.JK

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/930689
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/930689
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w art. 2 pkt 5) Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., (Dz. U. Nr 144 poz. 1204 ze zm.)
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rytwiany
b) poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl (nie dotyczy składania ofert).
4. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
5. Oferta, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy p.z.p. oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy p.z.p., zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", pełnomocnictwo, dokumenty, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy p.z.p., z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego na platformie zakupowej, za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
8. W sytuacji awarii platformy zakupowej lub przerwy technicznej w jej działaniu Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres: rytwiany@rytwiany.com.pl z zastrzeżeniem, że komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej pod ww. adresem nie może dotyczyć składania ofert - pojemność jednej wiadomości na skrzynce do 50 MB.
9. Zamawiający będzie przekazywał informacje Wykonawcom przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rytwiany. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji Komunikaty".
10. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana za pośrednictwem platformy zakupowej do tego konkretnego Wykonawcy.
11. Pełna informacja dot. korespondencji elektronicznej zawarta jest w Rozdziale X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rytwiany, Ul. Staszowska 15, 28-236 Rytwiany.
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@rytwiany.com.pl lub pisemnie, kierując korespondencję na adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4) Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
a. ustawa z 11.9.2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
b. ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
c. ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
d. art. 6 pkt.1 lit. c RODO
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5) Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74-76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata - przez cały okres obowiązywania umowy.
7) Posiada Pani/Pan prawo:
a. żądania dostępu do danych; w przypadku, gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy PZP, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b. żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy PZP. wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
c. usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
d. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
8) Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
11) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/930689
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-03 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/930689

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.