Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Łomży
Szosa Zambrowska 1/27
18-400 Łomża
powiat: Łomża
Tel. (086) 215-69-00, 86 215 69 34, 86 215 69 26, 86 215 69 05
starostwo@powiatlomzynski.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Łomża
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (086) 215-69-00
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
aktualizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych:

Czarnocin i Kisielnica, jednostka ewidencyjna Piątnica
3. Opis przedmiotu zamówienia:

a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Czarnocin i Kisielnica, jednostka ewidencyjna Piątnica,

b) pomiar w terenie budynków, dla których brak jest dokumentacji w PZGiK (wykonanej w państwowym układzie współrzędnych,

c) pomiar zmienionych w sposób trwały użytków gruntowych, obliczenie powierzchni działek oraz rozliczenie użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych zgodnie z przepisami § 41 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219),

d)przygotowanie w uzgodnieniu z zamawiającym projektu decyzji dla wybranych działek:

* dla działek, których powierzchnia w aktualnej bazie jest do ara,

* dla działek, w których nastąpiła zmiana użytków gruntowych.

e) Prace geodezyjne należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2023 poz. 1752 z późn.zm.), a także rozporządzeń wydanych na jego podstawie, w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219),

f) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania we własnym zakresie i na własny koszt dokumentacji niezbędnej do wykonania prac geodezyjnych stanowiących przedmiot Umowy,

g) Zamawiający udostępni Wykonawcy wszystkie materiały PZGiK niezbędne do wykonania aktualizacji EGiB w postaci elektronicznej,

h)Prace będące przedmiotem Umowy podlegać będą przyjęciu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

CPV: 71355000

Dokument nr: OR.271.3.2024

Otwarcie ofert: 14.Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 czerwca 2024 r. o godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Łomży, Ul. Szosa Zambrowska 1/27 (pokój 222),
18-400 Łomża.

Składanie ofert:
8. Sposób przygotowania oferty:

a) ofertę należy sporządzić w formie pisemnej - w języku polskim na adres: Starostwo Powiatowe w Łomży Ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża (decyduje data wpływu do tut. urzędu) do dnia 4 czerwca 2024 r. do godz. 11:00 z opisem na kopercie: ,,Zapytanie ofertowe na aktualizację ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Czarnocin i Kisielnica, jednostka ewidencyjna Piątnica",

Miejsce i termin realizacji:
4,. Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2024 roku.
10.Termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Postępowanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Łomży o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 10/2023 Starosty Łomżyńskiego z dnia 2 maja 2023 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Łomży, o wartości nie przekraczającej 130 000,00.

2. Tryb udzielania zamówienia:

Postępowanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Łomży o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 10/2023 Starosty Łomżyńskiego z dnia 2 maja 2023 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Łomży, o wartości nie przekraczającej 130 000,00.
5.Kryteria oceny ofert:

przy wyborze zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert: cena (brutto) - 100 %

Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.

6. Zmiana treści zapytania ofertowego:

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego. Treść zmiany zostanie przekazana niezwłocznie Wykonawcom oraz zamieszczona na stronie internetowej https://www.bip.powiatlomzynski.pl
7. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego:

Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 29 maja 2024 r.
Ewentualne pytania należy kierować na adres e-mail: bożena.kadłubowska@powiatlomzynski.pl
b) oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, jeśli nie będzie ono wynikało z innych dokumentów załączonych do oferty. Należy je dołączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

c) ofertę należy złożyć w formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

d) do oferty należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów.

e) każdy Oferent może złożyć tylko jedna ofertę.

f) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

g) Zamawiający nie uwzględni ofert, które zostaną złożone po terminie.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

11.Wynik postępowania po wyborze oferty najkorzystniejszej:

Zamawiający prześle zawiadomienie o wyniku postępowania Wykonawcom którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu oraz umieści informację na stronie internetowej.

Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający umieści informację na stronie internetowej https://powiatlomzynski.pl/bip/

12.Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia otrzymania oferty.

13.Istotne warunki umowy:

Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości wydłużenia terminu realizacji zamówienia.
15.Warunki płatności:

a) zapłata za zamówienie nastąpi na podstawie faktury Vat wystawionej na:

Nabywca - Powiat Łomżyński

Odbiorca - Starostwo Powiatowe w Łomży,

ul. Szosa Zambrowska 1/27,

18-400 Łomża,

NIP 718-196-82-22.

b) podstawą wystawienia faktury będzie ,,Protokół odbioru końcowego" z oceną pozytywną.

c) w przypadku nie dotrzymania przez Zamawiającego terminu zapłaty faktury, Wykonawcy przysługuje prawo naliczenia odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki.

UWAGA :

1) Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

2) Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).

17.Informacja o formalnościach, jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.

Wybrany Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu oferty uzgodnić z Zamawiającym kwestie konieczne do sprawnego zawarcia umowy.
Umowa zostanie zawarta zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy, jeżeli nie będzie to wynikało z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie oferty.
.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych.

Kontakt:
16. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

W przypadku pytań technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt pod nr tel.:

86 215 69 34 - Pani Bożena Kadłubowska - Zastępca Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

86 215 69 26 - Pan Adam Elster - Główny Specjalista Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

86 215 69 05 - Pani Beata Korwek - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych

i Spraw Gospodarczo-Administracyjnych w Wydziale Organizacyjnym

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.