kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Siechnice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa parkingu |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SZASTARKA ul. Lubelska 17 23-225 Szastarka powiat: kraśnicki tel.: (+48 15) 871-41-04, 15 6404205 oferty@gminaszastarka.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Szastarka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (+48 15) 871-4 |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NAZWA ZADANIA: ,,Budowa parkingu przy Kościele Parafialnym w Brzozówce na działkach 491, 492/1" - Etap II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wykonanie ETAPU II z przedmiaru oraz odbioru robót związanych z budową parkingu przy Kościele Parafialnym w Brzozówce na działkach 491, 492/1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1. Mapa do celów projektowych stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego (do wykonania ETAP II) 3. Projekt budowlano-wykonawczy, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z załącznikiem. 4. Rysunek nr 1. 5. Rysunek nr 2. 6. Rysunek nr 3. 7. Projekt zagospodarowania terenu, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszego zapytania ofertowego. 8. Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 2.Obowiązującą formą rozliczenia będzie wynagrodzenie ryczałtowe - wykonawca zobowiązany jest do właściwego skalkulowania ceny w oparciu o dołączone do oferty załączniki, zapewniającego kompleksową realizację zamówienia zgodnie z opisem zawartym w zapytaniu ofertowym i załącznikach do zapytania. 3.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z zastosowaniem cen jednostkowych (przygotowany zgodnie z przedmiarem robót dla ETAPU II stanowiący załącznik nr 6 do zapytania ofertowego). 4.Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4. 6.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaproszeniem do składania ofert, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót, projektem budowlano-wykonawczym, sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami, przepisami zawartymi w Polskich Normach i normach do nich równoważnych oraz w Prawie budowlanym. 7.W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy własne, znaki towarowe lub mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymogów jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz termin wykonania, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Dokument nr: ZP.271.2.21.2024 Składanie ofert: VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. 2.Miejsce składania ofert: sekretariat Urzędu Gminy Szastarka, Ul. Lubelska 17,23-225 Szastarka, za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczona osobiście bądź na adres email: oferty@gminaszastarka.pl Decyduje data wpływu a nie data wysłania przesyłką kurierską lub pocztową. 3.TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 3 czerwca 2024 roku do godz. 13.00 4.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 5.Oferent przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać swoją ofertę. 6.Wysyłając ofertę na adres e milowy: oferty@gminaszastarka.pl, należy w tytule wiadomości wpisać: ,,Oferta na zadanie: Znak postępowania ZP.271.2.21.2024". 7. Oferta złożona w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczona osobiście należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej (zaklejonej), nienaruszonej kopercie (opakowaniu) i oznakować w następujący sposób: Oferta ,,Budowa parkingu przy Kościele Parafialnym w Brzozówce na działkach 491, 492/1" - Etap II nr sprawy: ZP.271.2.21.2024 Nie otwierać przed 3 czerwca 2024 roku do godz. 13.15 Miejsce i termin realizacji: III. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: 90 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: POSTANOWIENIA OGÓLNE Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 116/2020 Wójta Gminy Szastarka z dn. 29 grudnia 2020 w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł. Po złożeniu ofert i ich weryfikacji przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie wybrany w wyniku oceny dokonanej zgodnie z przyjętymi w niniejszym zapytaniu kryteriami oceny. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Po złożeniu ofert i ich weryfikacji przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie wybrany w wyniku oceny dokonanej zgodnie z przyjętymi w niniejszym zapytaniu kryteriami oceny. IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym celu Wykonawca przedłoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów pod względem kompletności ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym zaproszeniu. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i załączników do zapytania. 3. Opis sposobu przygotowania ofert: 3.1 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (w szczególności zawierać wszystkie dane zawarte w przedmiotowym formularzu) i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym (czytelnym) niezmywalnym atramentem (tuszem), być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres email, numer NIP, być podpisana przez Wykonawcę, pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego. 3.2 Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć (dokumenty wymagane na dzień składania ofert): 1.Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z zastosowaniem cen jednostkowych (przygotowany zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego). 3.Oświadczenie o spełnieniu udziału w zapytaniu - załącznik nr 2 4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 5.Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 4 3.3 Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4 Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić, uzupełnić lub wycofać ofertę. Zmiana, uzupełnienie lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy i zadania z odpowiednim dopiskiem (zmiana, uzupełnienie lub wycofanie). 3.5 Zamawiający zastrzega prawo do odrzucenia oferty, która nie będzie zawierać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub w przypadku, gdy złożone dokumenty nie będą zgodne z formą określoną w zapytaniu, bez konieczności wezwania Wykonawcy do złożenia uzupełnień lub wyjaśnień VI. KRYTERIA WYBORU OFERTY 1. Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie kryterium oceny: 1.1 Cena ofertowa - znaczenie 100 %.W zakresie kryterium Kc oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: C min Wartość punktowa ofert Kc = ------------------------ Cof x 100 pkt x 100 % gdzie: C min - najniższa cena ofertowa brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu ocenie, C of - cena ofertowa brutto oferty badanej Wartość punktową oferty w kryterium cena ofertowa stanowić będzie iloczyn przyznanych punktów i znaczenia procentowego kryterium. 2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. VII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ W POSTĘPOWANIU 1. Język i forma porozumiewania się: 1.1 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej. 1.2 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną. 1.3 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. 1.4 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca porozumiewają się drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.9. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z dwoma Wykonawcami, których oferty zostaną uznane za najkorzystniejsze (uzyskają najwyższą punktację zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert). Negocjacje polegać będą na umożliwieniu złożenia dodatkowej oferty cenowej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i formie. IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Niezwłocznie po wyborze wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stronie internetowej Zamawiającego https://ugszastarka.e-biuletyn.pl w zakładce zamówienia poniżej 130 000 złotych. X. DODATKOWE INFORMACJE 1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy na wzorze i w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. XI. UNIEWAŻNIENIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie Umowy lub prawidłową jej realizację. 2. Zapytanie ofertowe może być także unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Oferenta do realizacji zamówienia. 3. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego. Uwagi: XII. KLAUZULA RODO Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Szastarka, adres: Urząd Gminy w Szastarce, Szastarka, Lubelska 17, 23-225 Szastarka; b) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych są następujące: iod@lokalneogniwo.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto, wyłączonym ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, jak też - jeżeli do tego dojdzie - zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami prawa lub zawartymi porozumieniami w zakresie powierzenia przetwarzania tych danych, w szczególności na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020, r. poz. 2176, ze zm.); e) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa (czas obowiązywania umowy oraz przepisy prawa archiwalnego);f) podanie przez Panią/Pana danych obowiązkowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, ani profilowane - stosownie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w rozumieniu RODO (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i)nie przysługuje Pani/Panu: ?w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a w dalszej kolejności art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Kontakt: 2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Małgorzata Kosikowska w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu, tj. Godziny urzędowania Urzędu Gminy Szastarka: Poniedziałek, środa, czwartek - 7.30 - 15.30 wtorek - 7.30 - 16.30 piątek - 7.30 - 14.30; numer telefonu 15 6404205, adres email: inwestycje@gminaszastarka.pl . |
© eurobudowa.pl 2004-2024