kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łubianka Aleja Jana Pawła II 8 87-152 Łubianka powiat: toruński tel.: 56 678 82 17, tel. 56 678 82 18 przetargi@lubianka.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Łubianka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 56 678 82 17, |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAMAWIAJĄCY SERDECZNIE ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERT CENOWYCH W RAMACH NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA, KTÓREGO PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: Budowa placu zabaw przy terenie rekreacyjnym w Pigży Rozdział 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw dla dzieci w miejscowości Pigża. 2. Miejsce realizacji zadania: miejscowość Pigża - działka 137/40. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż na istniejącej nawierzchni trawiastej następujących urządzeń: 1) Zestaw zabawowy z montażem (1szt.) Skład zestawu: zjeżdżalnia - ślizg z blachy nierdzewnej, wieża z dachem dwuspadowym (1szt), drabinka na podest (trudnodostępna), podesty (3 szt.), gra kółko-krzyżyk. Wysokość urządzenia min. 2,7 m. Konstrukcja: Drewno iglaste, klejone o wymiarach min. 90 mm x 90 mm. Impregnowane, malowane farbami odpornymi na warunki atmosferyczne. Mocowane do gruntu za pomocą stalowych kotew. Zabezpieczenie boczne: Płyty ścianek wykonane ze sklejki wodoodpornej gr. min. 12 mm. Podest: antypoślizgowa wodoodporna sklejka, odporna na ścieranie, gr. podestu 15 mm. 2) Huśtawka potrójna z montażem (1szt.) Skład zestawu: siedzisko płaskie z łańcuchem nierdzewnym (2szt.) i siedzisko bocianie gniazdo 1 szt. Siedzisko bocianie gniazdo o średnicy min. 100 cm. Konstrukcja: Wykonana z profili stalowych min. 60x60 mm lub rury stalowej fi min. 75 mm. Urządzenie mocowane w fundamencie betonowym. 3) Piaskownica zasuwana (1 szt.) Piaskownica o wymiarach min. 2,5x2,40 m zasuwana. Konstrukcja: drewno impregnowane ciśnieniowo. Malowana preparatem koloryzującym. Piaskownica musi posiadać pokrywę wykonaną ze sklejki antypoślizgowej o gr. min. 15 mm. Piaskownicę należy wypełnić piaskiem z atestem. Uwaga: Zamawiający informuję, że przedstawione grafiki urządzeń małej architektury są poglądowe. Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą spełniać wymogi określone w opisie urządzeń. 4. Urządzenia wchodzące w skład centrum sportowo-rekreacyjnego muszą: a) być wolne od wad fizycznych i prawnych, b) posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie ich zgodnie z normą PN-EN 1176:2009 lub równoważną. 5. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów stosowny i prawem wymagany dokument (aprobatę techniczną, europejską aprobatę techniczną, krajową deklarację zgodności, znak budowlany, itp. dokumenty). 6. DOSTAWA i montaż nowych urządzeń na miejsce realizacji zamówienia realizowane będą przez Wykonawcę własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko. 7. Wszystkie urządzenia muszą posiadać: a) aktualne certyfikaty zgodności z PN-EN 1176:2009 lub równoważną wystawione przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, b) tabliczki zamontowane przy każdym urządzeniu zawierające informacje o sposobie jego użytkowania, z podaną informacją dotyczącą przedziału wiekowego dzieci mogących korzystać z urządzenia oraz inne zalecenia dotyczące przestrzegania zasad bezpieczeństwa użytkowania, c) karty techniczne urządzenia z rysunkami, opisami, wymiarami, charakterystyką materiałową, sposobem zabezpieczenia antykorozyjnego, wymiary stref bezpieczeństwa, d) instrukcję użytkowania e) instrukcję konserwacji, Wskazane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dokumentów obcojęzycznych Wykonawca dostarczy tłumaczenie tych dokumentów na język polski. 9. Podczas montażu urządzeń Wykonawca winien uwzględnić ewentualne kolizje z sieciami podziemnymi. Wszelkie ewentualne uszkodzenia istniejących sieci, które spowoduję się podczas montażu Wykonawca winien usunąć na własny koszt. Dokument nr: WO.271.20.2024 Składanie ofert: 2. Oferty w ramach przedmiotowego postępowania można składać w następujący sposób: a. w formie papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem, którą po sporządzeniu należy spakować w kopertę, która zostanie opatrzona dopiskiem ,,WO.271.20.2024 Budowa placu zabaw przy terenie rekreacyjnym w Pigży - ofertę sporządzoną w takiej postaci należy złożyć w terminie składania ofert w sekretariacie Urzędu Gminy Łubianka (Aleja Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka), lub b. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym - oferta sporządzona w taki sposób winna być wysłana do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl. 3. Oferty muszą zostać złożone w jeden ze sposobów wskazanych w ust. 2 w terminie do dnia 03.06.2024 r. do godz. 09:00. Miejsce i termin realizacji: Rozdział 4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin realizacji przedmiotu zamówienia określa się do dnia 28.06.2024 r. Wymagania: 8. Wszystkie elementy wyposażenia oraz prace montażowe muszą być objęte co najmniej 3 letnią gwarancją, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zrealizowanej dostawy i montażu urządzeń. Rozdział 3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu. Rozdział 5. OPIS SPOSOBU SPORZĄDZENIA OFERTY ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, przy wykorzystaniu formularza ofertowego, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego. Dodatkowo Zamawiający wymaga aby do każdej oferty przedłożono karty katalogowe oferowanych urządzeń wraz z zdjęciami/grafikami poglądowymi. Rozdział 6. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 1. Na załączonym do Zapytania Ofertowego formularzu oferty, należy podać cenę netto, którą trzeba powiększyć o odpowiednią stawkę podatku VAT, wskazując tym samym cenę oferty brutto. 2. Wartości wszelkich cen oferty należy podać cyfrą w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Cena winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Rozdział 7. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ NAZWA KRYTERIUM WAGA WZÓR C = Cmin/ Cb x 10Q Gdzie: CENA ,,C" 100 pkt C - liczba punktów uzyskana przez ofertę w kryterium CENA Cmin - cena minimalna z badanych ofert, Cb - cena z oferty badanej. Rozdział 8. SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ W POSTĘPOWANIU 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, i/lub osobiście i/lub pocztą elektroniczną. 2. Podczas komunikacji w ramach niniejszego postępowania zaleca się aby Wykonawca powoływał się na numer postępowania - WO.271.20.2024 . Rozdział 10. SPOSÓB ROZLICZEŃ 1. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie dokonana w terminie 14 dni od dnia złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT. 2. Wszelkie rozliczenia wynikające z realizacji niniejszego postępowania dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 3. Szczegółowe informację dotyczące sposobu rozliczeń wskazane zostały w Załączniku nr 2 stanowiącym wzory umowy. Rozdział 11. DODATKOWE INFORMACJE 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy oraz roszczenia odszkodowawcze. 2. Wykonawcy występujący jako Spółka cywilna zobowiązani są dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej, w której jednoznacznie będzie wskazany sposób reprezentowania spółki. 3. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty -niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 4. Za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności: 1) wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji, 2) omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy. Czynność wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej, spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), Zamawiający może powtarzać, jeżeli kolejny Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy. 7. Zamawiający informuję, że o możliwość realizacji zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 z późn. zm.). Kontakt: Rozdział 9. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU Osoby wyznaczone do kontaktu: Mirosław Jakubski - Urząd Gminy Łubianka; Marcin Szymeczko - Urząd Gminy Łubianka. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie warunków udzjelenia zamówienia pod adresem e-mail: przetargi@lubianka.pl i/lub pisemnie w godzinach pracy Urzędu Gminy Łubianka. |
© eurobudowa.pl 2004-2024