Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana rozdzielni napięcia gwarantowanego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana rozdzielni napięcia gwarantowanego

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Elektrowni Wodnych Niedzica S.A
ul. Widokowa 1
34-441 Niedzica
powiat: nowotarski
tel. +48 18 26 10 150, (tel. 18-26-10-117, 519 337 117, tel. (18) 26-10-105
sekretariat@niedzica.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Niedzica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 18 26 10 15
Termin składania ofert: 2024-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie modernizacji poprzez wymianę rozdzielni AC/DC napięcia gwarantowanego w MEW Smolice
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana rozdzielni AC/DC napięcia gwarantowanego w MEW Smolice, która będzie polegać na wykonaniu robót montażowo - modernizacyjnych polegających w szczególności na: demontażu istniejących szaf rozdzielnicy, dostawie i montażu nowych rozdzielnic AC/DC (230 VAC / 110 VDC) napięcia gwarantowanego wraz z baterią 110 VDC o pojemności minimum 65 Ah, prac pomontażowych, rozruchu i przekazaniu do eksploatacji oraz wykonania dokumentacji powykonawczej i protokołów.
Obecnie pracująca rozdzielnia prądu stałego 110 V DC EA01 (prostownik i bateria akumulatorów) i rozdzielnia napiec gwarantowanych 230 V AC DD01 (szafa napięcia gwarantowanego i rozdziału prądu stałego 110VDC) umieszczone są razem w dwóch szafach przemysłowych szer./wys./gł.) 600x2000x800, z cokołem (szer./wys./gł.) 600x100x800, ze ściankami bocznymi (wys./gł.) 2000x800, kolor: RAL 7032 - standard, IP 55 standard, w komorze elektrowni.
1.1 .Minimalne parametry, wymagania techniczne urządzeń prądu stałego:
a) rozdzielnia 110 V DC - w szafie przemysłowej,
b) bateria żelowa 110 V DC (pojemność lOh - minimum 65 Ah) z deklarowaną żywotnością producenta minimum 10 lat,
c) prostownik (zasilacz buforowy) 110V DC50A, 3x400/230 V, z kompensacją temperaturową napięcia baterii i układem kontroli ładowania zgodną z zaleceniami EUROBAT i normą DIN 41773,
d) automatyczny system chłodzenia wentylatorami ze zmienną prędkością w funkcji temperatury w komorze instalacji baterii akumulatorów.
1.2. Minimalne parametry i wymagania układu napięcia gwarantowanego 230 V 50Hz:
a) w szafie przemysłowej,
b) zasilanie podstawowe 3x400/230 V (z Rozdzielni CB02 0,4kV),
c) zasilanie awaryjne 110 V DC (z baterii EB01),
d) falownik z systemem automatycznego monitoringu i autodiagnostyki parametrów wewnętrznych,
e) napięcie wyjściowe 230 V, 50 Hz, czysta sinusoida,
f) moc wyjściowa: minimum 5 kVA,
g) prąd zwarciowy: min 3:1 (100 ms),
h) crest factor: min 3:1,
i) sprawność: > 95%.
j) zasilacz jest podstawowo zasilany z rozdzielni 0,4 kV CB02. W przypadku zaniku napięcia podstawowego zasilacz jest automatycznie przełączany na zasilanie z baterii z zerowym czasem przełączania.
1.3. Dostarczone urządzenia powinny umożliwić podłączenie obecnych obwodów elektrycznych zasilających, sterujących i sygnalizacyjnych bez konieczności wymiany ich na nowe.
1.4. Producent dostarczonych urządzeń musi gwarantować serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń w miejscu ich zainstalowania (Elektrownia Wodna Smolice).
2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
2.1. Uzgodnienie z Przedstawicielem Zamawiającego szczegółów dotyczących realizacji i sposobu prowadzenia prac.
2.2. Wykonanie niezbędnych prac projektowych.
2.3. Wykonanie demontażu obecnie istniejących szaf.
2.4. DOSTAWA nowych urządzeń.
2.5. Wykonanie prac montażowo - modernizacyjnych.
2.6. Sprawdzenie i uruchomienie zamontowanych urządzeń.
2.7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, protokołów z prób.
2.8. Wykonanie szkolenia obsługi na obiekcie.
2.9. Dostarczenie DTR zainstalowanych urządzeń oraz certyfikatów jakości.
3. Inne wymagania dotyczące Wykonawcy.
3.1. Wykonawca oświadcza, że przed podpisaniem umowy zapoznał się z terenem wykonywania prac. Oświadcza nadto, że przyjmuje do realizacji cały określony dokumentacją przetargową zakres przedmiotu umowy oraz, że akceptuje wszystkie wymagania techniczne określone w tej dokumentacji.
3.2. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu przepisów o technicznym zabezpieczeniu przed szkodami wyrządzonymi osobom trzecim na terenie prowadzenia prac w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
4.1. Organizacja miejsca prowadzenia robót.
4.2. Wykonanie przedmiotu umowy w standardach i jakości wynikającej z polskich i europejskich norm i przepisów prawa, przepisów ppoż., bhp w tym prac na wysokościach, Kodeksu pracy oraz prawa o ochronie środowiska, obowiązującymi w okresie realizacji przedmiotu umowy, zgodnie ze ,,Szczegółową Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy w ZEW Niedzica SA" oraz zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM Ministra Energii z dnia 28 sierpnia 2019r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1830).
4.3. Zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób trzecich.
4.4. Ponoszenie kosztów gospodarki odpadami w czasie prac i usunięcia ich na własny koszt po zakończeniu prac oraz ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w
szczególności spełnienie wymogów art. 27 ust. 3b (gospodarowanie odpadami) ustawy o odpadach z dnia 15 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. z poz. 21 z póź.zm.). Wykonawca jest Wytwórcą odpadów w rozumieniu w/w ustawy powstających w wyniku wykonywanych prac. Wobec tego Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności usunięcia ich z terenu należącego do ZEW Niedzica SA.
4.5. Wykonanie całego zakresu zamówienia w oparciu o materiały i urządzenia zakupione przez siebie w ramach zaproponowanego wynagrodzenia ofertowego.
4.6. Dostarczenie i przedstawienie na każde żądanie Zamawiającego: certyfikatów ,,na znak bezpieczeństwa", certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności, atestów, świadectw pochodzenia, badań protokołów prób i regulacji lub aprobat technicznych i dokumentów gwarancyjnych do urządzeń i materiałów, których zamierza użyć do wykonania umowy -zgodnie z przepisami regulującymi te kwestie na obszarze Unii Europejskiej (przedstawienie Zamawiającemu certyfikatów, deklaracji zgodności i atestów lub wykonanie badań jakościowych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za jakość wykonania przedmiotu umowy).
4.7. Usuwanie w sposób terminowy wad stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie trwania prac, po ich zakończeniu, a także w okresie gwarancyjnym i rękojmi na zasadach określonych w umowie.
4.8. Zabezpieczenie majątku Zamawiającego przed uszkodzeniami powstałymi podczas wykonywania prac i zobowiązanie się do pokrycia strat w przypadku ich wystąpienia.
4.9. Zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej.
4.10. Wykonawca musi uzyskać od przedstawiciela Zamawiającego dopuszczenie do prowadzenia prac oraz zgłosić zakończenie wykonywania prac.

CPV: 31213100-3, 51112000-0

Dokument nr: UU-271-26/24

Otwarcie ofert: 16. Otwarcie oferty, rozpoczęcie prac Komisji Przetargowej nastąpi w dniu 12 czerwca 2024 roku o godz. 10:00 w budynku Zespołu Elektrowni Wodnych Niedzica - Spółka Akcyjna Niedzica Ul. Widokowa 1, sala konferencyjna (I piętro ).

Składanie ofert:
15. Miejsce i termin złożenia oferty :
Oferta ma być złożona w siedzibie Zamawiającego, 34-441 Niedzica - Ul. Widokowa 1, w terminie, do dnia 12 czerwca 2024 roku godz. 9:45.

Miejsce i termin realizacji:
6. Pożądany termin wykonania zamówienia : do 22 grudnia 2024 roku.

Wymagania:
na podstawie :
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz.U.64.16.93, z późn.
zmianami),
5. Podstawa wykonania robót ma być:
5.1. dokonana przez Wykonawcę obowiązkowa wizja lokalna terenu realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje wizję lokalną dla Wykonawców w dniu 3.06.2024r. godz:. 11:00 - zbiórka przy Małej Elektrowni Wodnej w Smolicach.
5.2. uzgodnienia przeprowadzone z Zamawiającym.
Wskazany termin zakończenia prace może ulec zmianie, po obustronnym uzgodnieniu, w przypadku;
a) zaistnienia siły wyższej,
b) innych obiektywnych okoliczności uzasadniających przedłużenie terminu wykonania przedmiotu mowy a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy .
7. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.
8. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
9. Zamawiający przewiduje możliwość udzjelenia zamówienia dodatkowego.
Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia. Zapytania należy składać na piśmie lub faksem najpóźniej na cztery dni robocze przed terminem składania ofert. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi umieszczając je również na stronie internetowej
Zamawiającego. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią pierwotną zaproszenia a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
11. Oczekujemy na złożenie oferty zawierającej :
11.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez właściwy urząd, aktualności nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11.2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zaproszenia.
11.3. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie objętym umową, na kwotę min 500 000 złotych.
11.4. Kosztorys ofertowy.
11.5. Proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy robót.
11.6. Zestawienie wykazujące wykonanie w ostatnich 5 latach co najmniej jednego zadania polegającego na: montażu lub modernizacji rozdzielni napięcia stałego i zmiennego gwarantowanego na obiektach służących do produkcji lub dystrybucji energii elektrycznej (elektrowniach, rozdzielniach energetycznych).
11.7. Oświadczenie - załącznik nr 3 do zaproszenia.
Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
W przypadku nie uzupełnienia ewentualnych braków w dokumentacji w przypadku wezwania do uzupełnienia przez Zamawiającego lub złożeniu dokumentów w celu ich uzupełnienia w niewłaściwej formie oferta może zostać odrzucona.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania żądać wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. Do oferty nie należy dołączać danych osobowych pracowników.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, od dnia wyznaczonego na złożenie ofert.
13. Gwarancja finansowa należytego wykonania umowy.
13.1. Zamawiający wymaga wniesienia gwarancji finansowej należytego wykonania umowy, w wysokości 3% wynagrodzenia ofertowego ostatecznego netto podanego w ofercie. Zabezpieczenie może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
o pieniądzu;
o gwarancjach bankowych;
o gwarancjach ubezpieczeniowych.
W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wzór gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winien uzyskać akceptację Zamawiającego. Gwarancja
powinna być pisemna, nieodwołalna, bezwarunkowa, bez prawa badania zasadności roszczenia
przez gwaranta, płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
13.2. Gwarancję o której mowa w pkt. 13.1. Wykonawca wniesie najpóźniej w terminie 7 dni od daty otrzymania pisemnego powiadomienia o wyborze oferty. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO SA O/Nowy Targ: 10 1240 1574 1111 0000 0790 1809 przed terminem zawarcia umowy.
Zabezpieczenie wnoszone w innej formie musi być wniesione w oryginale przed terminem zawarcia umowy do kasy w siedzibie Zamawiającego.
13.3. Zamawiający zwróci 40% wysokości gwarancji finansowej na pisemny wniosek Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonane.
13.4. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości stanowić będzie 60% wysokości gwarancji finansowej.
13.5. Kwota, o której mowa w pkt.13.4. będzie zwrócona na pisemny wniosek Wykonawcy po upływie okresu rękojmi za wady.
13.6. Gwarancja finansowa przepada na rzecz Zamawiającego do wysokości kwot naliczonych na podstawie postanowień Umowy z tytułu kar umownych lub roszczeń z tytułu gwarancji jakości, rękojmi bądź wykonania zastępczego prac albo odszkodowań.
14. Rękojmia i gwarancja:
14.1. Zamawiający wymaga udzjelenia 36 miesięcznej rękojmi za wady oraz 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy liczonej od daty końcowego odbioru robót.
14.2. Początkowym terminem okresu rękojmi jest dzień dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego robót bez wad. Jeżeli odbioru końcowego dokonano z obowiązkiem usunięcia wad ujawnionych w trakcie odbioru, to terminem początkowym okresu rękojmi jest dzień sporządzenia protokołu z usunięcia wad.
14.3. Postanowienia w zakresie gwarancji i rękojmi zawarte w umowie nie ograniczają uprawnień Zamawiającego wynikających z kodeksu cywilnego i może on z nich - niezależnie od warunków zawartych w umowie lub dokumentach gwarancyjnych - korzystać według własnego uznania.
14.4. Zamawiający może za zgodą Wykonawcy przenieść uprawnienia z rękojmi i gwarancji na dowolną osobę trzecią.
Ofertę należy zapakować w opakowanie (kopertę) zewnętrzne. Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego : Zespól Elektrowni Wodnych Niedzica S.A. oraz opatrzona napisem ,,Oferta -wymiana rozdzielni MEW Smolice " - nie otwierać przed godz.: 10:00 w dniu 12 czerwca 2024 roku.
17. Kryterium wyboru oferty :
Wynagrodzenie netto za wykonanie całego zakresu przedmiotu zamówienia - 100%.
Oferta z najniższym wynagrodzeniem netto otrzyma największą ilość punktów - 100. Oferty pozostałe otrzymają punkty na zasadzie proporcji.
Wynagrodzenie powinno być podane liczbowo i słownie. Wynagrodzenie powinno zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, również nie wyspecyfikowane w dokumentacji przetargowej, a konieczne do wykonania całego zakresu zamówienia.
18. Po zakończeniu przez Komisję Przetargową prac związanych ze sporządzeniem protokołu z
postępowania oraz uzyskaniu aprobaty ze strony Kierownika Zamawiającego co do wyboru oferty -przekazana zostanie Oferentowi informacja o wyborze Wykonawcy zamówienia.
19. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa której wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.
20. Jakiekolwiek oświadczenie Zamawiającego skierowane do uczestnika albo uczestników postępowania o wyborze najkorzystniejszej oferty nie stanowi oświadczenia woli o przyjęciu oferty. Do nawiązania stosunku prawnego z Oferentem na wykonanie przedmiotu zamówienia niezbędne jest zawarcie umowy na piśmie.
21. W przypadku uchylania się przez wybranego Oferenta od zawarcia umowy Zamawiający ma prawo do obciążenia oferenta karą w wysokości 25% wartości wynagrodzenia całkowitego netto za przedmiot umowy. Kara ta nie jest karą umowną w rozumieniu art. 483 §1 kodeksu cywilnego.
22. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt. 24 Zamawiający ma prawo wybrania najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych nie wybranych ofert bez ponownego ogłaszania postępowania.
23. Zgodnie z zapisami pkt. 13 niniejszego zaproszenia Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą musi wnieść gwarancję finansową należytego wykonania umowy, pod rygorem odmowy podpisania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy ze skutkiem o którym mowa w pkt. 24
24. Zamawiający udzieli zamówienia poprzez zawarcie z wybranym Wykonawcą umowy na piśmie, której wzór stanowi zał. nr 5 do niniejszego zaproszenia. Oświadczenie Zamawiającego o wyborze oferty nie jest chwilą zawarcia umowy w rozumieniu art. 703 §3 Kodeksu Cywilnego. Chwilą zawarcia umowy w tym znaczeniu jest podpisanie jej tekstu przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
25. Z uwagi na tryb postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy uczestniczącemu w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie przysługuje prawo do składania protestów.
26. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany załączonego projektu umowy, jak również do zamknięcia postępowania bez wyłonienia oferty (unieważnienie postępowania), w każdym czasie, bez podawania przyczyny.
27. Wszystkie koszty sporządzenia i złożenia oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania.

Kontakt:
10. Szczegółowych informacji w zakresie spraw technicznych udzielać będzie: Waldemar Pałach (tel. 18-26-10-117) tel. kom. 519 337 117 codziennie w godzinach od 8.00, do 14.00. Informacji w zakresie spraw proceduralnych udzielać będzie Agata Pyrdol tel. (18) 26-10-105, tel. kom. 697-109-097.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.