kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SAMODZIELNE PUBLICZNE SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ ul. Fabryczna 6 24-320 Poniatowa powiat: opolski (lubelski) jskrzetuski@sanatoriumpg.com.pl https://sanatoriumpg.ezamawiajacy.pl/pn/sanatoriumpg/demand/notice/public/130769/details |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Poniatowa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont budynku dla potrzeb Administracji Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie budynku dla potrzeb Administracji Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej, Ul. Fabryczna 6, 24-320 Poniatowa. Zadanie obejmuje prace remontowo - wykończeniowe istniejącego budynku, wykonanie niezbędnych robót budowlanych celem przystosowania pomieszczenia, prac instalacyjnych (hydraulicznych i elektrycznych zgodnie z projektem technicznym i wskazaniami Zamawiającego CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00338129, S.P.S.G. i CH.P DAG. 2011.04. 2024. JS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://sanatoriumpg.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sanatoriumpg.ezamawiajacy.pl/ . 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ XVI. INFORMACJA O SPOSOBIE ZŁOŻENIA OFERTY I KOMUNIKACJA ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://sanatoriumpg.ezamawiajacy.pl/pn/sanatoriumpg/demand/notice/public/130769/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 10:00 Miejsce składania ofert: https://sanatoriumpg.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: S.P.S.G. i CH.P DAG. 2011.04. 2024. JS 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie budynku dla potrzeb Administracji Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej, ul. Fabryczna 6, 24-320 Poniatowa. Zadanie obejmuje prace remontowo - wykończeniowe istniejącego budynku, wykonanie niezbędnych robót budowlanych celem przystosowania pomieszczenia, prac instalacyjnych (hydraulicznych i elektrycznych zgodnie z projektem technicznym i wskazaniami Zamawiającego 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. SWZ rozdział VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy jeżeli zmiany te będą miały wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu wykonania zamówienia w razie zaistnienia okoliczności określonych w § 2. ust. 3., 2) Zmiana godzin wykonywania prac określonych w § 2. ust. 5., 3) Zmiana kolejności lub terminów zakończenia etapów robót wymienionych w harmonogramie rzeczowo - finansowym w razie zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub wynikających z przyczyn technicznych lub technologicznych, 4) Zmiana inspektorów nadzoru lub kierownika budowy, 5) Zmiana zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców, 6) Zmiana stawki podatku VAT, 7) Zmiana przewidzianych w dokumentacji projektowej materiałów lub urządzeń, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, jeżeli zmiana ta nie doprowadzi do obniżenia standardu wykonania robót oraz nie będzie skutkowała roszczeniem o podwyższenie wynagrodzenia umownego, 8) materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi, 9) w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zamiana przepisów prawa budowlanego, 10) w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót. 11) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z zastrzeżeniem, iż Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w cenie oferty zmiany stawki minimalnego wynagrodzenia za prace, które wchodzą w życie począwszy od dnia 1 lipca 2024 r., zmiana powyższa może nastąpić począwszy od kolejnej (następującej po 1 lipca 2024), zmiany stawki minimalnego wynagrodzenia za pracę, jeżeli będzie miała wpływ na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, Wykonawca w tym zakresie jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wszystkich niezbędnych wyliczeń oraz dowodów iż wzrost stawki minimalnej ma wpływ na realizację przedmiotu Umowy. Zmiana powyższa następuje po uprzedniej akceptacji zmiany przez Zamawiającego. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2024