Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
Puławska 180
02-670 Warszawa
powiat: Warszawa
przetargi@cpe.gov.pl
https://cpe.ezamawiajacy.pl/pn/CPE/demand/notice/public/130742/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie na rzecz komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz poszczególnych komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
Świadczenie usługi dedykowane jest dla operatorów, którzy zasięgiem sieci telefonii komórkowej obejmują minimum 91% terytorium RP opartej o dysponowaną infrastrukturę.
Usługa ma być dostępna bez względu na porę dnia. Zaoferowany poziom sygnału musi być wystarczający do nawiązania sesji łączności głosowej oraz transmisji danych jak również dostępu do mobilnego Internetu.
Przedmiot zamówienia polegający na świadczeniu usług telefonii komórkowej i Internetu bezprzewodowego realizowany będzie przez 24 godz. na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty SIM przeznaczone do aparatów telefonicznych.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca musi zapewnić:
1) zachowanie dotychczas używanych numerów telefonicznych
2) przeniesienie posiadanych numerów telefonicznych na zasadach zgodnych z prawem telekomunikacyjnym od obecnego operatora/wykonawcy do nowego
3) łączność głosową, tekstową SMS i MMS oraz mobilny dostęp do Internetu.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ramach zamówienia telefony komórkowe o parametrach nie gorszych iż wymagane przez Zamawiającego.
I. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zachowanie posiadanych przez Zamawiającego aktywnych 62 numerów telefonów i przeniesienie ich na koszt Wykonawcy do własnej sieci.
2) na zasadzie zamówienia opcjonalnego dostarczenie nowych telefonicznych kart SIM w maksymalnej ilości 15 sztuk, aktywowanie usług i świadczenie usług telefonii komórkowej zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy. Zasady usługi opcjonalnej opisano poniżej.
3) w ramach zamówienia podstawowego dostarczenie nowych telefonicznych kart SIM w maksymalnej ilości 20 sztuk, aktywowanie usług i świadczenie usług telefonii komórkowej od dnia 28 czerwca 2024 r.
4) Zamawiający wymaga przekazania do dyspozycji Zamawiającego dodatkowych min. 3 szt. nieaktywnych kart SIM. (standardSIM, micrSIM i nanoSIM) Karty będą aktywowane (np. w przypadku kradzieży, zniszczenia posiadanej karty SIM) następnego dnia roboczego, po zgłoszeniu telefonicznym lub drogą mailową na adres Wykonawcy podany w Umowie.
5) numery telefonów Zamawiającego pozostaną bez zmian i zostaną przeniesione do sieci Wykonawcy po wygaśnięciu umowy na świadczenie usług z dotychczasowym Operatorem. Zamawiający przedstawi Wykonawcy wykaz wymienionych numerów;
6) DOSTAWA kart w ramach opcji nastąpi w terminie 10 dni roboczych od dnia zamówienia przez Zamawiającego.
II. Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia, przy czym świadczenie usług telefonii komórkowej nastąpi dla 62 kart SIM przeznaczonych do aparatów telefonicznych obecnie posiadanych przez Zamawiającego oraz dla 20 nowych kart SIM przeznaczonych do aparatów telefonicznych (z wyjątkiem zamówień opcjonalnych) od dnia 28 czerwca 2024 roku.
Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów telefonicznych/ kart SIM przeznaczonych do aparatów telefonicznych, używanych u obecnego operatora, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji z dnia 11 grudnia 2018r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telekomunikacyjnych (Dz. U. 2018 poz. 2324) z uwzględnieniem §10 ust. 13 pkt 1 (przerwa w świadczeniu usług w momencie przenoszenia numerów do nowego operatora może występować w okresie maksymalnie 6 godzin (tj. w godz.ch 00:00 a 06:00 w nocy). Przeniesienie winno odbyć się jednego dnia, najpóźniej do dnia 27.06.2024 r. Wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu pokryje wszelkie ewentualne koszty związane z przeniesieniem tych numerów od dotychczasowego operatora po wygaśnięciu zawartych umów. Zamawiający dopuszcza również możliwość wcześniejszego przeniesienia ww. numerów/kart, nie dopuszcza jednak możliwości powstania po stronie Zamawiającego żadnych kosztów związanych z wcześniejszym przeniesieniem ww. numerów. Koszty te w całości ponosi Wykonawca.
Umowa na wszystkie zamówione karty SIM, bez względu na termin ich zamówienia, zostaje rozwiązana w jednym terminie tj. w dniu 30 czerwca 2027 roku lub po wyczerpaniu środków przeznaczonych na realizację umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

CPV: 64200000-8, 64212000-5,32250000-0,64210000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00338690, WA.263.7.2024.BS

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cpe.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cpe.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferty, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w
formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne.
2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 1 SWZ, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt 3.
3. Dokumenty elektroniczne, przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Środkiem komunikacji
elektronicznej w niniejszym postępowaniu, służącym złożeniu oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz oferty wraz z załącznikami przez wykonawcę, jest Platforma dostępna pod adresem https://cpe.ezamawiajacy.pl
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4. W postępowaniu zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://cpe.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy dla wykonawcy dostępna jest w
zakładce ,,Regulacje i procedury procesu zakupowego" pod adresem https://cpe.ezamawiajacy.pl
5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich
czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien
skontaktować się z dostawcą Platformy: 1) pod numerem telefonu: +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-
17.00); 2) pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
7.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
7.2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych -
MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
7.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0;
7.4. włączona obsługa JavaScript; 3.8.5 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
8. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w rozdziale IX i XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w Rozdziale XXI SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://cpe.ezamawiajacy.pl/pn/CPE/demand/notice/public/130742/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-03 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://cpe.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY". Szczegółowy sposób składania ofert określa rozdział XII SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Wymagania:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy PL 98 1010 1010 0058 8713 9120 0000 prowadzony w NBP, z dopiskiem ,,Wadium - WA.263.7.2024.BS.".
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 uPzp, przy czym:
1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań;
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie.
7. Zamawiający informuje, iż jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 uPzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA.263.7.2024.BS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz poszczególnych komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
Świadczenie usługi dedykowane jest dla operatorów, którzy zasięgiem sieci telefonii komórkowej obejmują minimum 91% terytorium RP opartej o dysponowaną infrastrukturę.
Usługa ma być dostępna bez względu na porę dnia. Zaoferowany poziom sygnału musi być wystarczający do nawiązania sesji łączności głosowej oraz transmisji danych jak również dostępu do mobilnego Internetu.
Przedmiot zamówienia polegający na świadczeniu usług telefonii komórkowej i Internetu bezprzewodowego realizowany będzie przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty SIM przeznaczone do aparatów telefonicznych.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca musi zapewnić:
1) zachowanie dotychczas używanych numerów telefonicznych
2) przeniesienie posiadanych numerów telefonicznych na zasadach zgodnych z prawem telekomunikacyjnym od obecnego operatora/wykonawcy do nowego
3) łączność głosową, tekstową SMS i MMS oraz mobilny dostęp do Internetu.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ramach zamówienia telefony komórkowe o parametrach nie gorszych iż wymagane przez Zamawiającego.
I. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zachowanie posiadanych przez Zamawiającego aktywnych 62 numerów telefonów i przeniesienie ich na koszt Wykonawcy do własnej sieci.
2) na zasadzie zamówienia opcjonalnego dostarczenie nowych telefonicznych kart SIM w maksymalnej ilości 15 sztuk, aktywowanie usług i świadczenie usług telefonii komórkowej zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy. Zasady usługi opcjonalnej opisano poniżej.
3) w ramach zamówienia podstawowego dostarczenie nowych telefonicznych kart SIM w maksymalnej ilości 20 sztuk, aktywowanie usług i świadczenie usług telefonii komórkowej od dnia 28 czerwca 2024 r.
4) Zamawiający wymaga przekazania do dyspozycji Zamawiającego dodatkowych min. 3 szt. nieaktywnych kart SIM. (standardSIM, micrSIM i nanoSIM) Karty będą aktywowane (np. w przypadku kradzieży, zniszczenia posiadanej karty SIM) następnego dnia roboczego, po zgłoszeniu telefonicznym lub drogą mailową na adres Wykonawcy podany w Umowie.
5) numery telefonów Zamawiającego pozostaną bez zmian i zostaną przeniesione do sieci Wykonawcy po wygaśnięciu umowy na świadczenie usług z dotychczasowym Operatorem. Zamawiający przedstawi Wykonawcy wykaz wymienionych numerów;
6) Dostawa kart w ramach opcji nastąpi w terminie 10 dni roboczych od dnia zamówienia przez Zamawiającego.
II. Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia, przy czym świadczenie usług telefonii komórkowej nastąpi dla 62 kart SIM przeznaczonych do aparatów telefonicznych obecnie posiadanych przez Zamawiającego oraz dla 20 nowych kart SIM przeznaczonych do aparatów telefonicznych (z wyjątkiem zamówień opcjonalnych) od dnia 28 czerwca 2024 roku.
Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów telefonicznych/ kart SIM przeznaczonych do aparatów telefonicznych, używanych u obecnego operatora, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji z dnia 11 grudnia 2018r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telekomunikacyjnych (Dz. U. 2018 poz. 2324) z uwzględnieniem §10 ust. 13 pkt 1 (przerwa w świadczeniu usług w momencie przenoszenia numerów do nowego operatora może występować w okresie maksymalnie 6 godzin (tj. w godzinach 00:00 a 06:00 w nocy). Przeniesienie winno odbyć się jednego dnia, najpóźniej do dnia 27.06.2024 r. Wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu pokryje wszelkie ewentualne koszty związane z przeniesieniem tych numerów od dotychczasowego operatora po wygaśnięciu zawartych umów. Zamawiający dopuszcza również możliwość wcześniejszego przeniesienia ww. numerów/kart, nie dopuszcza jednak możliwości powstania po stronie Zamawiającego żadnych kosztów związanych z wcześniejszym przeniesieniem ww. numerów. Koszty te w całości ponosi Wykonawca.
Umowa na wszystkie zamówione karty SIM, bez względu na termin ich zamówienia, zostaje rozwiązana w jednym terminie tj. w dniu 30 czerwca 2027 roku lub po wyczerpaniu środków przeznaczonych na realizację umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej
32250000-0 - Telefony komórkowe
64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Przewidziano dostarczenie nowych telefonicznych kart SIM w maksymalnej ilości 15 sztuk, aktywowanie usług i świadczenie usług telefonii komórkowej oraz dostawa maksymalnie 15 sztuk, fabrycznie nowych telefonów komórkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy. Szacowana wartość opcji 43.950,00 zł brutto.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1. Łączna cena brutto zamówienia - w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 90 pkt.
Najwyższą liczbę punktów - 90 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia, a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa cena brutto spośród
badanych ofert
C = -------------------------------- x 90 = liczba punktów oferty ocenianej
Cena brutto badanej oferty
Gdzie C - ilość punktów w kryterium ,,cena".
Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
Kryterium nr 2. Zwiększenie transmisji danych na terenie kraju w ramach jednego numeru telefonu (jednej karty SIM) w planie abonamentowym B (Z)
Zamawiający przyzna punkty za zaoferowanie większej transmisji danych ( w cyklu miesięcznym przez cały okres umowy) na terenie kraju dla jednego wskazanego przez Zamawiającego numeru telefonu w planie abonamentowym B wg następujących zasad:
- za zaoferowanie zwiększenia transmisji danych do 120 GB miesięcznie-5 pkt
- za zaoferowanie nielimitowanej transmisji danych miesięcznie-10 pkt
Najkorzystniejszą spośród złożonych ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert będzie oferta o najwyższej liczbie zdobytych punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C + Z
gdzie:
P - łączna liczba punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena",
Z- liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,zwiększenie transmisji danych na terenie kraju w ramach jednego numeru telefonu (jednej karty SIM) w planie abonamentowym B"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie transmisji danych na terenie kraju w ramach jednego numeru telefonu (jednej karty SIM) w planie abonamentowym B
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że posiada uprawnienia do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z t.j. z 2024 r., poz. 34) oraz Rozporządzenia Ministra Cyfryzacji z dnia 11 grudnia 2018 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telekomunikacyjnych (Dz.U. z 2018, poz. 2324). Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że został wpisany do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne.
Wykonawca przedstawi zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 34).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 8, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą muszą złożyć następujące dokumenty:
8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w
zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z
postępowania.
8.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1
SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia
z postępowania. Szczegółowo opisane w rozdziale VII SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
9.1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
Wykonawca przedstawi zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 34).
10. UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub
umocowane przez te osoby do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający wymaga, w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
1) przedstawienia odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru, albo
2) wskazania danych umożliwiających dostęp do wyżej wymienionych dokumentów i za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, albo
3) przedstawienia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy,
jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów o których mowa w odpisie z
Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru.
Zapisy stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego, w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo
zamówień publicznych lub podwykonawcy nie będącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie konieczne jest złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 117 ust. 3
ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane wspólnie przez wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy PL 98 1010 1010 0058 8713 9120 0000 prowadzony w NBP, z dopiskiem ,,Wadium - WA.263.7.2024.BS.".
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 uPzp, przy czym:
1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań;
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie.
7. Zamawiający informuje, iż jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 uPzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia warunek określony w rozdziale
VII pkt 1 ppkt 1.4 SWZ musi zostać spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i
oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie warunku określonego w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1.4 niniejszej SWZ skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy w postępowaniu.
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale XV i VII pkt 2 SWZ, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie
zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w
zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki
udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1
SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z
postępowania. Do oferty należy dołączyć: Wstępne oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu
wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem
zaufanym lub podpisem osobistym). Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP - w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 4 (podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Ofertę, oświadczenia zaleca się
sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ. Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu
wykluczeniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo do
złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się
także złożenie elektronicznej kopii (skanu) (......). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne,
konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP,
zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby
uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest
przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób prezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy
konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale VII, IX i XII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile w umowie nie zastrzeżono inaczej.
2. Działając na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, niezależnie od postanowień § 8, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
1) niewykorzystania całkowitej kwoty umowy określonej w § 3 ust. 1 - zakres zmiany - zmiana polegać będzie na wydłużeniu terminu obowiązywania umowy w tym terminów cząstkowych określonych umową,
2) zmian przepisów prawa, które to zmiany mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy w ten sposób, że czynią wykonanie umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami lub niemożliwym - zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu umowy do obowiązujących przepisów prawa;
3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień - zakres zmiany: zmiana polegać będzie na wyeliminowaniu rozbieżności i jednoznacznym sprecyzowaniu zapisów umowy wywołujących wątpliwości pomiędzy Stronami;
4) okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy uniemożliwiających realizację umowy - zakres zmiany - zmianie podlegać będzie sposób realizacji umowy z zastrzeżeniem, że modyfikacja nie może prowadzić do zmiany charakteru prawnego umowy;
5) wystąpienia siły wyższej.
3. Poza wskazanym ust. 2 zakresem zmian umowy, zakres zmian, w przypadku wystąpienia przesłanek opisanych w ust. 2, dotyczyć może również:
1) terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 2, który może być wydłużony, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy;
2) wynagrodzenia, które może być zwiększone jednak nie więcej niż o 10 % w stosunku do całkowitego wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1.
4. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 lub w przepisie art. 455 ust. 1 - 4 ustawy pzp.
5. Uruchomienie opcji nie wymaga aneksowania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1. Łączna cena brutto zamówienia - w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 90 pkt.
Najwyższą liczbę punktów - 90 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia, a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa cena brutto spośród
badanych ofert
C = -------------------------------- x 90 = liczba punktów oferty ocenianej
Cena brutto badanej oferty
Gdzie C - ilość punktów w kryterium ,,cena".
Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
Kryterium nr 2. Zwiększenie transmisji danych na terenie kraju w ramach jednego numeru telefonu (jednej karty SIM) w planie abonamentowym B (Z)
Zamawiający przyzna punkty za zaoferowanie większej transmisji danych ( w cyklu miesięcznym przez cały okres umowy) na terenie kraju dla jednego wskazanego przez Zamawiającego numeru telefonu w planie abonamentowym B wg następujących zasad:
- za zaoferowanie zwiększenia transmisji danych do 120 GB miesięcznie-5 pkt
- za zaoferowanie nielimitowanej transmisji danych miesięcznie-10 pkt
Najkorzystniejszą spośród złożonych ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert będzie oferta o najwyższej liczbie zdobytych punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C + Z
gdzie:
P - łączna liczba punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena",
Z- liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,zwiększenie transmisji danych na terenie kraju w ramach jednego numeru telefonu (jednej karty SIM) w planie abonamentowym B"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie transmisji danych na terenie kraju w ramach jednego numeru telefonu (jednej karty SIM) w planie abonamentowym B
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-02

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.