kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
małopolskie (Mogilany)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Montaż kamer do zewnętrznego monitoringu wizyjnego wraz z okablowaniem |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Zapolice ul. Plac Strażacki 5 98-161 Zapolice powiat: zduńskowolski tel.: (43) 823-19-82 urzad@zapolice.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Zapolice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (43) 823-19-82 |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na zadanie pn.: ,,Montaż kamer do zewnętrznego monitoringu wizyjnego wraz z okablowaniem." 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres zlecenia obejmuje zamontowanie i uruchomienie ( bez konfiguracji rejestratora) na budynku Urzędu Gminy Zapolice i garażu, czterech kamer IP służących do zewnętrznego monitoringu wizyjnego. Zleceniodawca wskazuje orientacyjne punkty montażu kamer w załączniku (mapa poglądowa - załącznik nr 2). Kamery, rejestrator z dyskiem, switch PoE (wykaz sprzętu ) zostanie dostarczony przez zleceniodawcę. Switch Poe do którego należy poprowadzić instalacje znajduje się w pok. nr 6 na 1 piętrze budynku urzędu (oznaczono jak żółty kwadrat na mapie poglądowej). Materiały instalacyjne służące do podłączenia kamer ze switchem PoE dostarczy Wykonawca. Wykonanie montażu na zewnętrznej elewacji oraz wykonanie wymaganych przepustów technicznych przez ściany należy do wykonawcy. Po wykonaniu okablowania i zamontowaniu kamer, zostaną one podłączone do rejestratora Zleceniodawcy w celu sprawdzenia poprawności połączeń. Wykaz sprzętu, który posiada Zamawiajacy: Rejestrator - Internec i6-N23109UHV Switch PoE - Extra Link Ceres 8xPoeE Ports 96W Kamera IP - Internec i6-C81242 Składanie ofert: Składanie ofert: Ofertę (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego), przygotowaną zgodnie z wytycznymi, określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, należy złożyć w terminie do dnia 7 czerwca 2024 r. do godz. 10.00; w formie: 1) pisemnej (osobiście/listownie/kurierem na podany adres Zamawiającego): Gmina Zapolice, Ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, tel.: (43) 823-19-82 2) elektronicznie na adres e-mail: urzad@zapolice.pl (tj. dostarczenie: e- maila zawierającego skan dokumentu podpisanego przez Wykonawcę (tj. osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) lub e-maila zawierającego dokumenty w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.) Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji umowy Termin realizacji umowy: do 15 lipca 2024 r. Wymagania: Informacje dodatkowe 1) Składana oferta musi obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia 2) Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia Podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, wartości lub procentowo określonej część zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy oraz do podania nazw (firm) Podwykonawców, jeżeli są znane. Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymagać będzie pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 4. Opis kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty: 1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej. 2) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach. 4) W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6) Kryteria i ich opis: Kryterium ,,cena" w PLN: posiada znaczenie 100,00% (100,00 pkt) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium ,,cena": Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na formularzu oferty. Ilość punktów uzyskane w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie podanego wzoru: Wzór: oferta o najniższej cenie C = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 100,00 % cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu 5. Sposób przygotowania oferty: 1) Oferta musi zostać złożona w języku polskim, w formie pisemnej (na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką), na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wraz z załącznikami w zaklejonej kopercie lub zostać przesłana elektronicznie na adres e mail. urzad@zapolice.pl. Poprzez przesłanie drogą elektroniczną rozumie się dostarczenie e- maila zawierającego skan dokumentu podpisanego przez Wykonawcę (tj. osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) lub dokumentów w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3) oferta oraz wszystkie załączniki składane wraz z nią wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy; 4) oferta musi zostać przesłana pocztą lub dostarczona osobiście na dane adresowe zamawiającego, przesłana elektronicznie e-mailem na adres urzad@zapolice.pl z opisem Oferta na zadania pn. ,,Montaż kamer do zewnętrznego monitoringu wizyjnego wraz z okablowaniem" 5) wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę 6) w przypadku gdy oferta podpisana jest przez przedstawiciela wykonawcy wymaga się załączenia stosownego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego 6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie: 1) cena w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia; 2) cena może być tylko jedna; 3) cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą). 7. Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie zobowiązani są złożyć wraz z ofertą wykonawcy: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1; 10. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia składania ofert. 11. Informacje ogólne: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania/unieważnienia zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny oraz prawo do odstąpienia od zawarcia umowy po wyborze oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 3) Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1605 z późn. zm.). 4) Wynik zapytania zostanie upubliczniony w taki sam sposób w jaki upubliczniono zapytanie ofertowe. 5) Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert; 6) Zamawiający może odrzucić ofertę w sytuacji gdy otrzymana oferta: a) nie odpowiada w swej treści zapytaniu ofertowemu, b) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; (cena może zostać uznana za rażąco niską, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, a Wykonawca nie złożył wyjaśnień lub dokonana ocena wyjaśnień przez Zamawiającego potwierdza, że cena jest rażąco niska). c) wykonawca w wyznaczonym terminie nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której zawiadomił go Zamawiający, 7) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który: a) podlega wykluczeniu z postępowania; b) w odpowiedzi na wezwanie nie uzupełnił dokumentów lub nie udzielił wyjaśnień w określonym przez Zamawiającego terminie; c) przedstawi nieprawdziwe informacje, mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego zapytania. 8) Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach poprawić błędy w ofercie lub wezwać wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty lub wyjaśnienia ceny złożonej oferty. 9) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, z uwagi na to że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający może wezwać wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym przez niego terminie ofert dodatkowych. 10) Jeżeli złożone wraz z ofertą informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) wówczas Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Uzasadnienie należy złożyć w formie skanu z podpisem Wykonawcy. Uwagi: 12. Klauzula informacyjna dotycząca RODO Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zapolice z siedzibą ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, nr tel. 43 823-19-82, e-mail: urzad@zapolice.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Zapolice jest Pani Małgorzata Galus, nr tel.: 43 823-19-82 w. 34, e-mail:iod@zapolice.pl ; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Montaż kamer do zewnętrznego monitoringu wizyjnego wraz z okablowaniem prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego oraz wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie archiwizacji. Podstawę przeprowadzenia zapytania ofertowego stanowi Regulamin udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych wprowadzony zarządzeniem nr Zarządzeniem Nr 510/2020 Wójta Gminy Zapolice z dnia 31 grudnia 2020 r. na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie, art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz art. 254 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktów ze strony zamawiającego: Rafał Kryziński- tel. 43 823 19 82 w.53 e-mail rkryzinski@zapolice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024