Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż kamer do zewnętrznego monitoringu wizyjnego wraz z okablowaniem

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż kamer do zewnętrznego monitoringu wizyjnego wraz z okablowaniem

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zapolice
ul. Plac Strażacki 5
98-161 Zapolice
powiat: zduńskowolski
tel.: (43) 823-19-82
urzad@zapolice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Zapolice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (43) 823-19-82
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE na zadanie pn.:
,,Montaż kamer do zewnętrznego monitoringu wizyjnego wraz z
okablowaniem."
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres zlecenia obejmuje zamontowanie i uruchomienie ( bez konfiguracji rejestratora) na
budynku Urzędu Gminy Zapolice i garażu, czterech kamer IP służących do zewnętrznego
monitoringu wizyjnego.
Zleceniodawca wskazuje orientacyjne punkty montażu kamer w załączniku (mapa poglądowa
- załącznik nr 2). Kamery, rejestrator z dyskiem, switch PoE (wykaz sprzętu ) zostanie
dostarczony przez zleceniodawcę. Switch Poe do którego należy poprowadzić instalacje
znajduje się w pok. nr 6 na 1 piętrze budynku urzędu (oznaczono jak żółty kwadrat na mapie
poglądowej). Materiały instalacyjne służące do podłączenia kamer ze switchem PoE
dostarczy Wykonawca. Wykonanie montażu na zewnętrznej elewacji oraz wykonanie
wymaganych przepustów technicznych przez ściany należy do wykonawcy.
Po wykonaniu okablowania i zamontowaniu kamer, zostaną one podłączone do rejestratora
Zleceniodawcy w celu sprawdzenia poprawności połączeń.
Wykaz sprzętu, który posiada Zamawiajacy:
Rejestrator - Internec i6-N23109UHV
Switch PoE - Extra Link Ceres 8xPoeE Ports 96W
Kamera IP - Internec i6-C81242

Składanie ofert:
Składanie ofert:
Ofertę (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego),
przygotowaną zgodnie z wytycznymi, określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, należy
złożyć w terminie do dnia 7 czerwca 2024 r. do godz. 10.00; w formie:
1) pisemnej (osobiście/listownie/kurierem na podany adres Zamawiającego): Gmina
Zapolice, Ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, tel.: (43) 823-19-82
2) elektronicznie na adres e-mail: urzad@zapolice.pl
(tj. dostarczenie: e- maila
zawierającego skan dokumentu podpisanego przez Wykonawcę (tj. osobę lub osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) lub e-maila zawierającego dokumenty w
formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci
elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.)

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji umowy
Termin realizacji umowy: do 15 lipca 2024 r.

Wymagania:
Informacje dodatkowe
1) Składana oferta musi obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia
2) Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części
zamówienia Podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części
niniejszego zamówienia Podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do:
wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza
powierzyć Podwykonawcom, wartości lub procentowo określonej część zamówienia jaka
zostanie powierzona podwykonawcy oraz do podania nazw (firm) Podwykonawców,
jeżeli są znane. Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu
zamówienia wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymagać będzie pisemnej akceptacji
Zamawiającego. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez
wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
4.
Opis kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty:
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w
kryteriach.
4) W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty
ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów,
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając
oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio
złożonych przez nich ofertach.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub
oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
6)
Kryteria i ich opis:
Kryterium ,,cena" w PLN: posiada znaczenie 100,00% (100,00 pkt)
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium ,,cena":
Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, podanej przez Wykonawcę na formularzu oferty.
Ilość punktów uzyskane w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie podanego wzoru:
Wzór:
oferta o najniższej cenie
C = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 100,00 %
cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu
5.
Sposób przygotowania oferty:
1) Oferta musi zostać złożona w języku polskim, w formie pisemnej (na komputerze lub inną
trwałą, czytelną techniką), na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wraz z załącznikami
w zaklejonej kopercie lub zostać przesłana elektronicznie na adres e mail.
urzad@zapolice.pl. Poprzez przesłanie drogą elektroniczną rozumie się dostarczenie e-
maila zawierającego skan dokumentu podpisanego przez Wykonawcę (tj. osobę lub
osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) lub dokumentów w formie
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci
elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji
drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania.
3) oferta oraz wszystkie załączniki składane wraz z nią wymagają podpisu osób
uprawnionych do reprezentowania firmy;
4) oferta musi zostać przesłana pocztą lub dostarczona osobiście na dane adresowe
zamawiającego, przesłana elektronicznie e-mailem na adres urzad@zapolice.pl z opisem
Oferta na zadania pn. ,,Montaż kamer do zewnętrznego monitoringu wizyjnego wraz z
okablowaniem"
5) wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę
6) w przypadku gdy oferta podpisana jest przez przedstawiciela wykonawcy wymaga się
załączenia stosownego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego
6.
Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
1) cena w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem
zamówienia;
2) cena może być tylko jedna;
3) cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).
7.
Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie zobowiązani są złożyć wraz z ofertą
wykonawcy:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1;
10. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia składania ofert.
11. Informacje ogólne:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem
terminu do składania ofert.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania/unieważnienia zapytania ofertowego
w każdym czasie bez podania przyczyny oraz prawo do odstąpienia od zawarcia umowy
po wyborze oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w
stosunku do Zamawiającego.
3) Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11
września 2019 r - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1605 z późn. zm.).
4) Wynik zapytania zostanie upubliczniony w taki sam sposób w jaki upubliczniono
zapytanie ofertowe.
5) Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert;
6) Zamawiający może odrzucić ofertę w sytuacji gdy otrzymana oferta:
a) nie odpowiada w swej treści zapytaniu ofertowemu,
b) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; (cena może zostać
uznana za rażąco niską, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o ponad 30 % od
wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, a
Wykonawca
nie
złożył
wyjaśnień
lub
dokonana
ocena
wyjaśnień
przez
Zamawiającego potwierdza, że cena jest rażąco niska).
c) wykonawca w wyznaczonym terminie nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której
zawiadomił go Zamawiający,
7) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który:
a) podlega wykluczeniu z postępowania;
b) w odpowiedzi na wezwanie nie uzupełnił dokumentów lub nie udzielił wyjaśnień w
określonym przez Zamawiającego terminie;
c) przedstawi nieprawdziwe informacje, mające wpływ lub mogące mieć wpływ na
wynik prowadzonego zapytania.
8) Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach poprawić błędy w ofercie lub wezwać
wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty lub
wyjaśnienia ceny złożonej oferty.
9) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, z uwagi na to że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający może wezwać wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym przez niego terminie ofert dodatkowych.
10) Jeżeli złożone wraz z ofertą informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) wówczas Wykonawca
zobowiązany
jest
wykazać,

zastrzeżone
informacje
stanowią
tajemnicę
przedsiębiorstwa. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli
wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one
udostępnione
oraz
wykazał,

zastrzeżone
informacje
stanowią
tajemnicę
przedsiębiorstwa. Uzasadnienie należy złożyć w formie skanu z podpisem Wykonawcy.

Uwagi:
12. Klauzula informacyjna dotycząca RODO
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zapolice z siedzibą
ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, nr tel. 43 823-19-82, e-mail: urzad@zapolice.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Zapolice jest Pani
Małgorzata Galus, nr tel.: 43 823-19-82 w. 34, e-mail:iod@zapolice.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego
przedmiotem jest Montaż kamer do zewnętrznego monitoringu wizyjnego wraz z
okablowaniem prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego oraz wypełniania
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie archiwizacji. Podstawę
przeprowadzenia zapytania ofertowego stanowi Regulamin udzielania zamówień o
wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych wprowadzony zarządzeniem nr
Zarządzeniem Nr 510/2020 Wójta Gminy Zapolice z dnia 31 grudnia 2020 r. na
podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie, art. 2
ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz art.
254 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie
do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764) oraz
inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez
okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany
w przepisach o archiwizacji;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktów ze strony zamawiającego:
Rafał Kryziński- tel. 43 823 19 82 w.53 e-mail rkryzinski@zapolice.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.