Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sporządzenie projektu zmian w dotychczas ustalonej gleboznawczej klasyfikacji gruntów lub...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie projektu zmian w dotychczas ustalonej gleboznawczej klasyfikacji gruntów lub opinii w tym zakresie

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starosta Powiatu Przemyskiego
Plac Dominikański 3
37-700 Przemyśl
powiat: Przemyśl
16 678 5054 (wew. 292)., 16 678 5054 (wew. 282).
Województwo: podkarpackie
Miasto: Przemyśl
Wadium: ---
Nr telefonu: 16 678 5054 (wew. 29
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe dotyczące sporządzenia projektu zmian w dotychczas ustalonej gleboznawczej klasyfikacji gruntów lub opinii w tym zakresie w postępowaniu administracyjnym wszczętym na wniosek strony, dotyczącym sprawy prowadzonej przez Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu Starostwa Powiatowego w Przemyślu - dot. sprawy : G.II.B.6623.8.2024
1. Tryb udzjelenia zamówienia.
Działając na podstawie Zarządzenia Nr 12/2024 Starosty Przemyskiego z dnia 26 stycznia 2024 r. w sprawrie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Powiat Przemyski zamówień, których wartość nie przekracza równowartości kwoty 130 000 zł. Starosta Powiatu Przemyskiego zwraca się z zapytaniem o cenę na wykonanie projektu bądź opinii w przedmiotowym zakresie.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w szczególności w oparciu o :
1. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246);
2. Ustawę z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjna i kartograficzne (t.j Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 ze zm.);
3. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 219)
4. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1670)
5. Szczegółowe zasady przeprowadzania gleboznawczej klasyfikacji gruntów opracowane przez Polskie Stowarzyszenie Klasyfikatorów Gruntów Puławy - Warszawa 2020 r. pod redakcją: dr hab. Bożeny Smreczak, dr Piotra Bartmińskiego.
Klasyfikacja dotyczy działki nr 829/3 położonej w obrębie Krasiczyn gm. Krasiczyn o powierzchni 0,71 ha (w tym tereny : mieszkaniowe B - 0,12 ha, pastwiska trwale Ps IV - 0,12 ha oraz grunty orne R III a - 0,47 ha). Sprawa administracyjna nr G.II.B.6623.8.2024.
Czynności w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów będą obejmowały :
o analizę niezbędnych materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, w tym wszelkich dokumentów mających wpływ na przeprowadzaną klasyfikację (np. Uproszczony plan urządzania lasu);
o przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie, wykonanie odkrywek oraz analiz próbek gleb sporządzonych przez odpowiednią jednostkę badawczą taką jak np.: Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Rzeszowie, Państwowy Instytut Badawczy - IUNG w Puławach lub inną posiadającą certyfikat do wykonywania badań wg. normy PN-R-04033:1998 dotyczących analiz morfologicznych składu granulometrycznego, składu mechanicznego, poziomów genetycznych: warstwy ornej, podglebia i warstw głębszych próbek gleby pobranych przez klasyfikatora z odkrywek glebowych;
o fachowa interpretacja dokonana przez klasyfikatora w zakresie wyżej opisanych badań;
o sporządzenie projektu zmian (operatu technicznego) w dotychczas ustalanej klasyfikacji wraz z 4 egz. mapy klasyfikacyjnej, lub opinii w przypadku nie wystąpienia zmian w dotychczas obowiązującej klasyfikacji dla danego terenu.
o udzieli dwuletniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia;
o w/w prace podlegają obowiązkowi zgłoszenia właściwemu miejscowo staroście oraz opłacie za udostępnienie PZGiK.
Prace o których mowa wyżej należy wykonać według obecnie obowiązujących przepisów, standardów, wytycznych, ze szczególną starannością, bez omyłek, błędów pisarskich, rachunkowych i merytorycznych. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zlecenia ponosi klasyfikator wykonujący zadanie.
Klasyfikator zobowiązany jest do udzjelenia w formie pisemnej, we wskazanym terminie odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania Starosty Przemyskiego, w tym na uwagi i zastrzeżenia stron postępowania.
Cena podana w złożonej ofercie, to cena brutto.

Dokument nr: G.VI.271.20.2024

Otwarcie ofert: 1) Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Przemyślu. 37- 700 Przemyśl. Plac Dominikański 3.

Składanie ofert:
o Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego tj. w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu, na I piętrze w pokoju nr 60 ,,Kancelaria Ogólna" w terminie do : 04.06.2024 r. do godz. 10;00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Gleboznawcza klasyfikacji gruntów przeprowadzana na wniosek G.II.B.6623.8.2024 - nie otwierać "

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania prac określonych w przedmiocie zamówienia do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
2. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.jDz. U. z 2024 r. poz. 507).
4. Wymagania dotyczące wiedzy i doświadczenia.
Warunki jakie powinna spełniać osoba, którą upoważni Starosta do przeprowadzenia czynności oraz informacja o dokumentach jakie należy załączyć do składanej oferty zamieszczone zostały w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Przemyślu : https://bip.spprzemysl.pl
6. Informacje dotyczące oferty :
o Oferta musi być sporządzona czytelnie w języku polskim.
o Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
o W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego należy wskazać cenę oferty brutto w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
o W załączeniu należy przedłożyć kserokopię dokumentem ukończenia kursów lub studiów podyplomowych z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz referencje otrzymane od organów administracji państwowej potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 10 prac-obiektów w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów przeprowadzonych na terenie co najmniej dwóch powiatów (w przypadku odpisu lub kopii dokument powinien zostać potwierdzony za zgodność z oryginałem przez oferenta).
7. Wybór najkorzystniejszej oferty :
2) W postępowaniu Zamawiający zastosuje jedno kryterium tj. ,,cena oferty". Do obliczenia punktów zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny : cena : (cena najkorzystniejsza/ cena badana) x 100 - max ilość punktów możliwych do otrzymania.
3) Oferta z najniższą ceną brutto (najwyższą punktacją) zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza, a informacja o jej wyborze zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Przemyślu.
4) Jeśli zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
5)Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Oferta z najniższą oferowaną ceną spośród ofert uzupełniających będzie wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawcy zostanie udzielone zamówienie.
6)W toku badania i oceny ofert, zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień treści bądź uzupełnienia złożonych ofert.
7) Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik do zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany projektu umowy.
8) Zapłata nastąpi po pozytywnym odebraniu wykonanych prac z terminem płatności do 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku, przelewem na podane konto.
8. Informacje formalne
1) Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty.
2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jest obowiązany do zawarcia umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3) Wybrany Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni od terminu składania ofert, a o terminie i miejscu zawarcia umowy zostanie poinformowany telefonicznie.
4) Zamawiający zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzjelenia zamówienia, oraz że może unieważnić niniejsze postępowanie bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
5) Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub przeprowadzić nowe postępowanie.
6) Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 12/2024 Starosty Przemyskiego z dnia 26 stycznia 2024 r.
7) W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym zastosowanie maja przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

Uwagi:
9. Obowiązek informacyjny RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że:
? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Przemyski, Plac Dominikański 3, 37-700 Przemyśl.
? Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e-mail: inspektor_rodo@powiat.przemysl.pl lub telefonicznie pod nr 16 678 60 79 wew. 299.
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000 zł. na : ,,sporządzeniaprojektu zmian w dotychczas ustalonej gleboznawczej klasyfikacji gruntów lub opinii w tym zakresie w postępowaniu administracyjnym wszczętym na wniosek strony, dotyczącym sprawy prowadzonej przez Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu Starostwa Powiatowego w Przemyślu -dot. sprawy: G.II.B.6623.8.2024".
- na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z udzielanym zamówieniem publicznym poniżej 130 000 zł. tj.: w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy, której przedmiotem jest: w/w praca.
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.;
? Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia poniżej 130 000 zł.;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c, a w dalszej kolejności art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Kontakt:
Osoby do kontaktu :
1. Pani Monika Rojek CD 16 678 5054 (wew. 292).
2. Pani Magdalena Brulińska 0) 16 678 5054 (wew. 282).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.