kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Siechnice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Regulacja włazów studzienek kanalizacji sanitarnej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg Paderewskiego 233 86-300 Grudziądz powiat: Grudziądz tel.:564648257 sekretariat@pzdgrudziadz.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Grudziądz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.:564648257 |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na regulację włazów studzienek kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowa Wieś. 2. Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu regulacji na 6 studniach wyznaczonych przez zamawiającego wg dokumentacji fotograficznej dołączonej do postępowania oraz Załącznika nr 1 i 2. Wykonawca składający ofertę powinien posiadać zdolność techniczną oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w miejscu objętym przedmiotem zamówienia w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do złożenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób, by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. Za zabezpieczenie prac odpowiada wykonawca- należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu. CPV: 44130000-0 Dokument nr: ZP. 271.1.28.2024 Składanie ofert: 11. Miejsce, termin i sposób złożenia ofert: Ofertę należy złożyć najpóźniej w dniu 03.06.2024 r. do godz. 1200 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 11 w następujący sposób: - osobiście; - za pośrednictwem poczty (w zabezpieczonej kopercie z adresem zamawiającego i wykonawcy oraz adnotacją ,,Oferta na regulację włazów studzienek kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowa Wieś" - lub e-mailem (na adres: sekretariat@pzdgrudziadz.pl) Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: o nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). 6. Miejsce lub sposób uzyskania informacji bądź dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 7. W ofercie należy podać cenę za wykonanie usługi . 8. Kryteria wyboru ofert: cena - 100% 9. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2) parafowany wzór umowy. 10. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej. Uwagi: 12. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg, 86-300 Grudziądz, ul. Ignacego Paderewskiego 233; o inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Grudziądzu jest Pan Dawid Banasiak, e-mail: dawid.banasiak@powiatgrudziadzki.pl; o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024