Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odnawialne źródła energii w Gminie wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odnawialne źródła energii w Gminie wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA BOJANOWO
Rynek 12
63-940 Bojanowo
powiat: rawicki
urzad@gminabojanowo.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/932582
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Bojanowo
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Odnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach i innych
obiektach budowlanych stanowiących własność Gminy Bojanowo -wykonanie
w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego
stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia części 1 składa się następujący zakres rzeczowy:
1) Zadanie 1 - Dokumentacja projektowa:
W ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej, zgodnie z zakresem i
wytycznymi wskazanymi w PFU dla dokumentacji projektowej w tym: uzyskania
wszelkiego typu decyzji, pozwoleń, zgód i uzgodnień.
b) uzyskanie w imieniu Inwestora prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub
prawomocnego zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych dla całości
inwestycji wymaganych przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), koniecznych do
wykonania niniejszej Umowy.
2) Zadanie 2 - Roboty budowlane: budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach
i innych obiektach budowlanych stanowiących własność Gminy Bojanowo
W ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac
budowlanych instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej
zlokalizowanych na terenie Gminy Bojanowo:
- Szkoła Podstawowa im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Bojanowie
- Szkoła Podstawowa im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Bojanowie
- Przedszkole im. Misia Uszatka w Bojanowie
- Szkoła Podstawowa im. Arkadego Fiedlera w Golinie Wielkiej
- Przedszkole w Trzeboszu -
- Przedszkole w Trzeboszu - Oddział w Golinie Wielkiej
- Świetlica wiejska w Golinie Wielkiej
- Urząd Miejski w Bojanowie - budynek A
- Urząd Miejski w Bojanowie - budynek B
- Oczyszczalnia ścieków
Wykonawca zobowiązany również będzie wykonać na własny koszt tablicę
informacyjną o wym. 1800mm x 1200 mm na dwóch słupkach wraz z jej montażem.
4. Część 2 dotyczy budowy oświetlenia drogowego w Gołaszynie, oświetlania ulicznego przy Ul. Zachodniej w Tarchalinie, oświetlenia osiedla
Bojanowo - Gołaszyn, oświetlenia drogowego w Giżynie na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający zaznacza, że projekt budowlany dotyczący budowy oświetlenia osiedla Bojanowo-Gołaszyn przewiduje budowę oświetlenia wzdłuż całej ulicy Czereśniowej, jednak ze względu na to, że dz. nr 604/11 nie jest własnością Gminy przedmiotowe zamówienie nie uwzględnia budowy oświetlenia na w/w działce. Przedmiar również nie obejmuje budowy oświetlenia
na dz. nr 604/11.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ, tj.: dotyczy części 1: program funkcjonalno-użytkowy
dotyczy części 2: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

CPV: 09331200-0, 09332000-5,44112410-5,45310000-3,45300000-0,45231000-5, 45261215-4,45315700-5,71314100-3,71323100-9

Dokument nr: 2024/BZP 00338717, IR.271.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bojanowo
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie jest prowadzone w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bojanowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie świadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza Wyślij wiadomość do Zamawiającego". 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego" po których
pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie
przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),"Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
8
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format
plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji
sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce
,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób
niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego").
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie odebrana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. - dalej ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Gmina Bojanowo reprezentowana przez Burmistrza, e-mail: urzad@gminabojanowo.pl, tel. 655460430. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 - 19 oraz 74 - 76 PZP.
6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Niezależnie od postanowień pkt 1.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.
9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
10. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego
postępowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym
Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowania swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników;
3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na 36 ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/932582
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-10 09:00
Miejsce składania ofert: Na stronie internetowej platforma zakupowa pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bojanowo

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.