kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
małopolskie (Mogilany)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Zaniemyśl Średzka 9 63-020 Zaniemyśl powiat: średzki 61 285-75-80 inwestycje@zaniemysl.pl https://zaniemysl.logintrade.net/zapytania_email,165434,1430f20a7574870cb0f2d9e09c69978f.html |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Zaniemyśl |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 61 285-75-80 |
Termin składania ofert: | 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A Krótki opis przedmiotu zamówienia Rodzaj prac: budowlane - instalacyjne - wykończeniowe - brukarskie. 1. Wykonanie utwardzenia placu o wym. 3,00 m x 3,00 m przeznaczonego na ustawienie motopompy strażackiej w przypadku działań gaśniczych (wytyczne zostały opisane w dokumentacji projektowej); 2. Prace w obrębie fundamentu i podwaliny (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 3. Naprawy i wzmocnienia konstrukcji (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 4. Zabiegi biobójcze i oczyszczanie powierzchni drewnianych (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 5. Prace konserwatorskie w obrębie ścian wieńcowych/zrębowych parteru i stropu nad parterem (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 6. Prace konserwatorskie w obrębie ścian wieńcowych/zrębowych piętra i stropu nad piętrem (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 7. Wykonanie ścian działowych na piętrze oraz odtworzenia drewnianej konstrukcji ściany szachulcowej z zastrzałami (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 8. Wykonanie instalacji wewnętrznych (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 9. Wykonanie prac wykończeniowych wewnętrznych (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 10. Wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej). Informacje dodatkowe: Przedmiotowy budynek jest objęty ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków pod nr 2503/A decyzja z dnia 11.12.1653 r. i znajduje się na terenie parku chronionego wpisem do rejestru zabytków nr 2124/A decyzją z dnia 11.09.1987 r. Zwyczajowy dostęp do wyspy : na Wyspę Edwarda można dostać się mostem pływającym (z polietylenu) i promem linowym, prom ma nośność na towary i pojazdy do 3,5 tony lub może jednorazowo zabrać na pokład 12 osób. Prom posiada przegląd techniczny ważny do 30 czerwca 2024 r. Przedłużenie terminu legislacyjnego jest w trakcie procedowania, nie ma pewności jaki będzie wynik postępowania, data zakończenia postępowania także nie jest znana Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest więc we własnym zakresie zapewnić środek transportu wodnego na potrzeby prowadzonego remontu. Odległość między brzegami wynosi ok. 150,0 m. CPV: 45453000-7, 45110000-1,45453100-8,45223000-6,45420000-7,45311000-0,45330000-9-,45310000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00338742, RI.271.23.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.zaniemysl.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy przetargowej opisane zostały na stronie internetowej pod adresem: https://zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz https://zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html . Pełną obsługę techniczną Platformy przetargowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną Logintrade pod numerem 71 787-35-34; 71 787-37-27; 71 787-37-57 lub pod adresem email: helpdesk@logintrade.net 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Ryszard Kujawski, adres email: odo24@wp.pl Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy. Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zaniemysl.logintrade.net/zapytania_email,165434,1430f20a7574870cb0f2d9e09c69978f.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-10 08:00 Miejsce składania ofert: https://zaniemysl.logintrade.net/zapytania_email,165434,1430f20a7574870cb0f2d9e09c69978f.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni Wymagania: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 000,00 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 19.5 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 79 9076 0008 2002 0070 0098 0007 z dopiskiem ,,PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A" (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.23.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Rodzaj prac: budowlane - instalacyjne - wykończeniowe - brukarskie. 1. Wykonanie utwardzenia placu o wym. 3,00 m x 3,00 m przeznaczonego na ustawienie motopompy strażackiej w przypadku działań gaśniczych (wytyczne zostały opisane w dokumentacji projektowej); 2. Prace w obrębie fundamentu i podwaliny (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 3. Naprawy i wzmocnienia konstrukcji (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 4. Zabiegi biobójcze i oczyszczanie powierzchni drewnianych (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 5. Prace konserwatorskie w obrębie ścian wieńcowych/zrębowych parteru i stropu nad parterem (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 6. Prace konserwatorskie w obrębie ścian wieńcowych/zrębowych piętra i stropu nad piętrem (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 7. Wykonanie ścian działowych na piętrze oraz odtworzenia drewnianej konstrukcji ściany szachulcowej z zastrzałami (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 8. Wykonanie instalacji wewnętrznych (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 9. Wykonanie prac wykończeniowych wewnętrznych (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej); 10. Wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji (wytyczne przedstawiono w dokumentacji projektowej). Informacje dodatkowe: Przedmiotowy budynek jest objęty ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków pod nr 2503/A decyzja z dnia 11.12.1653 r. i znajduje się na terenie parku chronionego wpisem do rejestru zabytków nr 2124/A decyzją z dnia 11.09.1987 r. Zwyczajowy dostęp do wyspy : na Wyspę Edwarda można dostać się mostem pływającym (z polietylenu) i promem linowym, prom ma nośność na towary i pojazdy do 3,5 tony lub może jednorazowo zabrać na pokład 12 osób. Prom posiada przegląd techniczny ważny do 30 czerwca 2024 r. Przedłużenie terminu legislacyjnego jest w trakcie procedowania, nie ma pewności jaki będzie wynik postępowania, data zakończenia postępowania także nie jest znana Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest więc we własnym zakresie zapewnić środek transportu wodnego na potrzeby prowadzonego remontu. Odległość między brzegami wynosi ok. 150,0 m. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45453100-8 - Roboty renowacyjne 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiega się Wykonawcy, którzy spełniają ii którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp oraz o których mowa w art. 76 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrain oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 000,00 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 19.5 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 79 9076 0008 2002 0070 0098 0007 z dopiskiem ,,PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A" (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024