Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie klimatyzacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki
Jagiellońska 25
40-032 Katowice
powiat: Katowice
zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach obsługi klientów punktu paszportowego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach obsługi klientów punktu paszportowego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie Roboty instalacyjne obejmują m.in.:
1. Roboty związane z instalacją klimatyzacji:
1.1. DOSTAWA i montaż jednostek zewnętrznych klimatyzacji zamontowanej na konstrukcji wsporczej na budynku od strony podwórza zgodnie z częścią rysunkową ekspertyzy.
1.2. DOSTAWA i montaż jednostek wewnętrznych klimatyzacji.
1.3. Wykonanie orurowania (z rur miedzianych typu chłodniczego) i przewodów do jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzacji.
1.4. DOSTAWA i montaż sterowników przewodowych.
1.5. Wykonanie izolacji termicznej rurociągów.
1.6. Montaż kanałów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej zakończonych dyszami dalekiego zasięgu (na nawiewie) i kratkami wentylacyjnymi (na wywiewie).
1.7. Przedmuchanie azotem instalacji i urządzeń oraz wykonanie próby szczelności.
1.8. Napełnienie urządzeń i instalacji czynnikiem chłodniczym.
1.9. Uruchomienie instalacji.
2. Roboty związane z instalacją odprowadzania skroplin:
2.1. Wykonanie rurociągów z PVC do odprowadzania skroplin.
2.2. Wykonanie izolacji rurociągów.
2.3. Wpięcie instalacji skroplin do instalacji sanitarnej lub na zewnątrz poprzez syfon antyzapachowy.
2.4. Montaż pompek skroplin.
3. Roboty budowlane:
3.1. Zabezpieczenie podłogi folią w obrębie prac instalacyjnych.
3.2. Wykonanie otworów dla przewodów instalacji klimatyzacji w ścianie wewnętrznej.
3.3. Wykonanie otworów dla przewodów instalacji klimatyzacji w ścianie zewnętrznej.
3.4. Wykonanie otworów dla przewodów instalacji skroplin w ścianie wewnętrznej.
3.5. Wykonanie uszczelnień p.poż.
3.6. Bruzdowanie ścian wewnętrznych dla przewodów zasilająco-sterujących do pilotów przewodowych klimatyzatorów.
3.7. Uzupełnienie tynkiem oraz wykonanie gładzi szpachlowej w miejscach przewiertów i bruzdowań itp.
3.8. Przygotowanie powierzchni objętych pracami instalacyjnymi pod malowanie (gruntowanie).
3.9. Dwukrotne malowanie powierzchni (ścian i sufitów) objętych pracami instalacyjnymi.
3.10. Przeniesienie istniejącego oświetlenia na ścianie i ponowny montaż (pokój nr 69 - 0.17).
3.11. Wykonanie obudowy z G-K kanałów nawiewno/wywiewnych dla dysz dalekiego zasięgu i kratek wentylacyjnych (pokój nr 69 - 0.17), wykonanie gładzi gipsowej, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi.
3.12. Wykonanie sufitu podwieszanego G-K o odporności ogniowej EI30 (pokój socjalny - 0.20).
3.13. Wykonanie rewizji w suficie podwieszanym.
3.14. Wykonanie gładzi gipsowej sufitu podwieszanego, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi.
3.15. Demontaż opraw oświetleniowych z kloszem.
3.16. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej oprawy oświetleniowe w suficie podwieszanym.
3.17. Montaż opraw oświetleniowych ledowych w suficie podwieszanym.
3.18. Demontaż i przeniesienie czujki dymu i opraw oświetlenia awaryjnego p.poż. na sufit podwieszany.
3.19. Czyszczenie i zmycie podłóg.
3.20. Wywiezienie gruzu i odpadów.
4. Roboty elektryczne zasilające urządzenia/klimatyzatory:
4.1. Wykonanie okablowania elektrycznego niezbędnego do poprawnego działania instalacji klimatyzacji z pomieszczenia rozdzielni NN usytuowanego w budynku na niski parterze.

CPV: 45331220-4

Dokument nr: 2024/BZP 00338494, BAI.272.27.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-14 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e01f42fd-182b-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
2) Poczty elektronicznej: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc,
.docx,.odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w tym zakresie opisano w II rozdziale SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-14 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BAI.272.27.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1457899,71 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175165,90 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach obsługi klientów punktu paszportowego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie Roboty instalacyjne obejmują m.in.:
1. Roboty związane z instalacją klimatyzacji:
1.1. Dostawa i montaż jednostek zewnętrznych klimatyzacji zamontowanej na konstrukcji wsporczej na budynku od strony podwórza zgodnie z częścią rysunkową ekspertyzy.
1.2. Dostawa i montaż jednostek wewnętrznych klimatyzacji.
1.3. Wykonanie orurowania (z rur miedzianych typu chłodniczego) i przewodów do jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzacji.
1.4. Dostawa i montaż sterowników przewodowych.
1.5. Wykonanie izolacji termicznej rurociągów.
1.6. Montaż kanałów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej zakończonych dyszami dalekiego zasięgu (na nawiewie) i kratkami wentylacyjnymi (na wywiewie).
1.7. Przedmuchanie azotem instalacji i urządzeń oraz wykonanie próby szczelności.
1.8. Napełnienie urządzeń i instalacji czynnikiem chłodniczym.
1.9. Uruchomienie instalacji.
2. Roboty związane z instalacją odprowadzania skroplin:
2.1. Wykonanie rurociągów z PVC do odprowadzania skroplin.
2.2. Wykonanie izolacji rurociągów.
2.3. Wpięcie instalacji skroplin do instalacji sanitarnej lub na zewnątrz poprzez syfon antyzapachowy.
2.4. Montaż pompek skroplin.
3. Roboty budowlane:
3.1. Zabezpieczenie podłogi folią w obrębie prac instalacyjnych.
3.2. Wykonanie otworów dla przewodów instalacji klimatyzacji w ścianie wewnętrznej.
3.3. Wykonanie otworów dla przewodów instalacji klimatyzacji w ścianie zewnętrznej.
3.4. Wykonanie otworów dla przewodów instalacji skroplin w ścianie wewnętrznej.
3.5. Wykonanie uszczelnień p.poż.
3.6. Bruzdowanie ścian wewnętrznych dla przewodów zasilająco-sterujących do pilotów przewodowych klimatyzatorów.
3.7. Uzupełnienie tynkiem oraz wykonanie gładzi szpachlowej w miejscach przewiertów i bruzdowań itp.
3.8. Przygotowanie powierzchni objętych pracami instalacyjnymi pod malowanie (gruntowanie).
3.9. Dwukrotne malowanie powierzchni (ścian i sufitów) objętych pracami instalacyjnymi.
3.10. Przeniesienie istniejącego oświetlenia na ścianie i ponowny montaż (pokój nr 69 - 0.17).
3.11. Wykonanie obudowy z G-K kanałów nawiewno/wywiewnych dla dysz dalekiego zasięgu i kratek wentylacyjnych (pokój nr 69 - 0.17), wykonanie gładzi gipsowej, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi.
3.12. Wykonanie sufitu podwieszanego G-K o odporności ogniowej EI30 (pokój socjalny - 0.20).
3.13. Wykonanie rewizji w suficie podwieszanym.
3.14. Wykonanie gładzi gipsowej sufitu podwieszanego, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi.
3.15. Demontaż opraw oświetleniowych z kloszem.
3.16. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej oprawy oświetleniowe w suficie podwieszanym.
3.17. Montaż opraw oświetleniowych ledowych w suficie podwieszanym.
3.18. Demontaż i przeniesienie czujki dymu i opraw oświetlenia awaryjnego p.poż. na sufit podwieszany.
3.19. Czyszczenie i zmycie podłóg.
3.20. Wywiezienie gruzu i odpadów.
4. Roboty elektryczne zasilające urządzenia/klimatyzatory:
4.1. Wykonanie okablowania elektrycznego niezbędnego do poprawnego działania instalacji klimatyzacji z pomieszczenia rozdzielni NN usytuowanego w budynku na niski parterze.
4.2. Wykonanie tablicy rozdzielczej/bezpiecznikowej na potrzeby nowych instalacji zasilającej klimatyzatory.
4.3. Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej.
4.4. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ stanowiący odrębny plik
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium przedłużona gwarancja na wykonane roboty.
o Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca
po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
o Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania - 100 punktów.
2. Przyjmuje się, że 1% wagi kryterium = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu,
na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że:
o posiada wydany przez Urząd Dozoru Technicznego certyfikat zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
o Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że:
wykonał w sposób należyty min. 2 roboty budowlane (każda realizowana na podstawie jednej umowy) polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji typu VRF oraz typu split lub multisplit w kwocie min. 90 000,00 zł brutto każda, gdzie prace montażowe wykonywano na czynnym obiekcie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca składa wykaz robót budowlanych, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
o dysponuje min. 2 osobami posiadającymi certyfikat dla personelu (o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2015r. poz. 881) dla każdej wykonanej czynności, o której mowa w art. 20 ust. 4 powyższej ustawy.
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca składa wykaz osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. Wykaz robót budowalnych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowalne zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowalne zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - powyższy wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ;
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
4) wydany przez Urząd Dozoru Technicznego certyfikat zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Postanowienia w zdaniu poprzedzającym nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 6 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej
i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 i 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z przedmiotowej umowy, niezależnie czy są dokonywane na podstawie umowy czy przepisów ustawowych, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.
2. Na mocy ustawy PZP zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w dokumentach zamówienia zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP.
3. Zmiany postanowień zawartej umowy, mogą wynikać z następujących okoliczności:
a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy a związanych z realizacją niniejszej umowy,
b) za zgodą Zamawiającego, zmiana terminu wykonania z powodu okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, należycie udowodnionych,
c) zaistnieją zdarzenia siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań (strony mogą wówczas ustalić w szczególności odpowiednio zmieniony termin wykonania przedmiotu umowy),
d) wskazanych w § 14 ust. 1 i 3 umowy,
e) w przypadkach określonych w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy PZP.
f) wskazanych w § 5 ust. 8 umowy,
g) wskazanych w § 7 ust. 9 umowy, o ile wynikają z przyczyn niedotyczących Wykonawcy,
h) wynikną oczywiste omyłki, rozbieżności lub niejasności regulacji umownej, w szczególności w zakresie rozumienia pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umożliwi usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
4. Z zastrzeżeniem odmiennej regulacji § 14, podstawę do zmiany umowy, o której mowa w ust. 3, stanowić będzie protokół konieczności, z którego powinno wynikać, że spełnione są ustawowe lub umowne przesłanki uzasadniające konieczność dokonania zmiany umowy.
5. Z zastrzeżeniem odmiennej regulacji § 14 do czasu uzyskania na piśmie pod rygorem nieważności akceptacji ze strony Zamawiającego w postaci stosownego protokołu konieczności oraz zawarcia stosownego aneksu, Wykonawca nie może wykonywać robót mających być podstawą do zmiany umowy. W przypadku wykonania tych robót bez zawarcia aneksu, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu wynagrodzenie. Wykonawca w takiej sytuacji działa na swoje ryzyko i na własny koszt.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium przedłużona gwarancja na wykonane roboty.
o Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca
po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
o Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania - 100 punktów.
2. Przyjmuje się, że 1% wagi kryterium = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.