Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż dwuskrzydłowej automatycznej bramy wjazdowej wraz z furtką

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż dwuskrzydłowej automatycznej bramy wjazdowej wraz z furtką

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu
Parchanie 9
88-110 Inowrocław
powiat: inowrocławski
tel./fax 52 351 27 90, tel. 52 351 26 58, tel. 52 3512790
dpsparchanie@wp.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Inowrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax 52 351 27 9
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,DOSTAWA i montaż dwuskrzydłowej automatycznej bramy wjazdowej wraz z furtką na terenie Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu".
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Demontaż istniejącej bramy i furtki wraz ze słupkami.
2) Dostawę i montaż w istniejącym ogrodzeniu nowej kompletnej dwuskrzydłowej bramy wjazdowej, otwieranej automatycznie i sterowanej pilotem wraz z furtką. Do oferty należy skalkulować dostawę 5 pilotów.
3) Brama dwuskrzydłowa z napędem elektrycznym, zabezpieczona przed możliwością pokonania i otwarcia, powinna być wykonana ze stali ocynkowanej, malowana proszkowo w kolorze grafitowym RAL 7016.
4) Zestaw urządzeń napędu do bramy musi być nowy i kompletny, a poszczególne urządzenia i ich elementy wzajemnie kompatybilne. Zestaw powinien zawierać, m.in.:
- 2 x siłownik,
- 1x centrala sterująca,
- 1 x radioodbiornik,
- 5 x pilot,
- komplet fotokomórek niezbędnych do prawidłowej obsługi bramy,
- 1 x lampa sygnalizacyjna - wkład LED i antena,
- uchwyty mocujące,
- klucze rozsprzęglenia awaryjnego,
5) Zamawiający dopuszcza montaż napędu do bramy jedynie renomowanych na rynku producentów, a wybrany do montażu model powinien zapewniać dostęp części zamiennych w polskiej dystrybucji.
6) Dostawę i montaż furtki z zamkiem elektromagnetycznym (elektrozaczep) oraz zamkiem z wkładką 3 klucze;
7) Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia niezbędnej instalacji elektrycznej do zasilania napędu bramy, wideodomofonu, sterowania i automatyki do otwierania i zamykania bramy oraz furtki.
8) Wykonawca zobowiązany jest do posadowienia nowych słupów metalowych, na których zostanie zamontowana brama i furtka.
9) Furtka oraz słupki powinny być wykonane ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo w kolorze grafitowym RAL 7016.
10) Dostawę i montaż nowego i kompletnego wideodomofonu przy furtce. Zestaw powinien zawierać m.in.
- stację bramową z kamerą, umożliwiającą komunikację głosową,
- monitor wewnętrzny umożliwiający sterowaniem furtki i podgląd obrazu z kamery,
- zestaw montażowy i uchwyty,
- obudowa stacji bramowej powinna być odporna na wpływ czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia mechaniczne.
11) Uruchomienie i sprawdzenie zamontowanych urządzeń w obecności Zamawiającego wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi.
12) Utylizację zdemontowanych elementów.
13) Wykonanie wszelkich innych prac potrzebnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
14) Wykonawca w całości odpowiada za właściwy dobór urządzeń, jednak muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
15) Wykonawca dostarczy materiały i urządzenia posiadające odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania.
2. Zakres funkcjonalny systemu otwierania bramy obejmuje:
1) Automatyczne otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej do nieruchomości dla pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z nieruchomości (szacowana częstotliwość otwierania i zamykania bramy ok. 20 razy na dobę).
2) Otwieranie bramy za pomocą pilota - w zakresie oferty należy skalkulować dostawę i zaprogramowanie pięciu pilotów.
3) Brama musi być wyposażona w fotokomórki zapewniające zatrzymanie się bramy i jej powrót do pozycji otwartej, jeżeli w świetle przejazdu pojawi się przeszkoda.
4) Możliwość ręcznego awaryjnego otwierania bramy wjazdowej.
3. Charakterystyka techniczna:
1) Szerokość istniejącej bramy i furtki - brama 380 cm, furtka 103 cm, wysokość 175 cm;
2) Wymiary w świetle otworu: szerokość ok. 500 cm.
3) Zamawiający przedstawia dokumentację fotograficzną istniejącej bramy (brama do wymiany) - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
4) Zamawiający w istniejącym ogrodzeniu posiada jedną dwuskrzydłową bramę, która pozostaje bez zmian. Wskazane jest, aby nowa dwuskrzydłowa automatyczna brama wraz z furtką była zbliżona wizualnie do bramy, która pozostaje. Dokumentacja fotograficzna bramy - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia samodzielnie, z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami najlepszej praktyki zawodowej.
7. Model i sposób mocowania bramy i furtki musi być zaakceptowany przez Zamawiającego.
10. Prace montażowe prowadzone będą przy budynku użytkowanym i winny być realizowane z zachowaniem porządku i bezpieczeństwa - zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi.

CPV: 44221300-8, 32552600-3, 45421148-3

Dokument nr: DPS.AGK.2610.12.2024

Składanie ofert:
IV. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 7 czerwca 2024 r. do godz. 10:00.
2. Ofertę można złożyć w formie pisemnej, w siedzibie Zamawiającego osobiście, przesłać za pośrednictwem poczty lub przesyłki kurierskiej na adres: Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu, Parchanie 9, 88-110 Inowrocław 2 (wejście G - Administracja).

Miejsce i termin realizacji:
5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu, Parchanie 9, 88-110 Inowrocław 2.
III. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Niniejsze zapytanie ofertowe o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto prowadzone jest z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn.zm.).
8. Zobowiązuje się Wykonawcę przed złożeniem oferty do dokonania własnych pomiarów na miejscu montażu, które są niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty. Po złożeniu oferty Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w zaproszeniu do złożenia oferty.
9. Przed złożeniem oferty cenowej Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną z udziałem Zamawiającego, aby uwzględnić wszystkie składniki kształtujące ostateczną cenę oferty oraz dokonać własnych pomiarów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizji lokalnej można dokonać w dniach roboczych od poniedziałku do
piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 po wcześniejszym telefonicznym jej uzgodnieniu,
tel. 52 3512790, 52 3512658.
11. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia oraz na całość wykonanych prac.
12. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu atesty, aprobaty i karty gwarancyjne na wbudowane materiały oraz urządzenia - jako warunek odbioru końcowego.
3. Oferta winna być napisana w języku polskim, czytelnie oraz obejmować całość zamówienia.
4. Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego i Wykonawcy oraz opisanej w następujący sposób: ,,Oferta na dostawę i montaż dwuskrzydłowej automatycznej bramy wjazdowej wraz z furtką".
5. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
V. Wymagania dotyczące składanej oferty:
1. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy według załącznika nr 1;
2) klauzula informacyjna - załącznik nr 2;
3) karty techniczne materiałów i urządzeń przyjętych do wyceny;
4) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
2. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy wskazaną w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i opatrzona pieczęcią.
3. Jeśli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony wraz z ofertą.
4. Kopie dokumentów należy potwierdzić ,,za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę.
VI. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia;
4) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w zakresie montażu bram automatycznych z uprawnieniami wymaganymi przy tego typu urządzeniach. Wszystkie prace instalacyjne muszą być wykonywane przez wykwalifikowany personel, czyli instalatora z uprawnieniami.
2. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń zawartych w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Wykonawca określi cenę oferty netto, podatek VAT oraz cenę oferty brutto, która będzie obejmowała wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty przejazdów, zakupu materiałów i urządzeń, robocizny, demontaż, utylizację, ewentualnych uzgodnień i inne niezbędne czynności potrzebne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Cena podana przez Wykonawcę jest stała i niezmienna przez cały czas obowiązywania umowy.
2. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając cały zakres zamówienia.
3. Przed złożeniem oferty cenowej należy dokonać własnych pomiarów.
4. Cena może być tylko jedna.
5. Cenę należy podać w złotych polskich - netto i brutto, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z uwzględnieniem obowiązującej stawki VAT .
6. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
7. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych.
VIII. Kryteria oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%.
IX. Sposób dokonywania oceny złożonej oferty:
1. Złożenie jednej prawidłowej oferty jest wystarczające do zawarcia umowy.
2. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert, nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe w ofercie wraz z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek i zawiadomi o tym Wykonawcę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. W przypadku, gdy oferta nie zawiera wymaganych dokumentów lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia bądź wyjaśnienia w wyznaczonym terminie.
6. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
X. Ważność oferty cenowej: Oferta cenowa jest ważna przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Unieważnienie postępowania:
1. Nie złożono żadnej oferty lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania.
2. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie także bez podania przyczyny.
XIII. Dodatkowe informacje:
1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna dokumentacja dotycząca przedmiotowego zamówienia: www.dpsparchanie.naszdps.pl/bip
2. W przypadku wątpliwości lub niejasności co do zakresu zamówienia należy kierować do Zamawiającego pytania w formie pisemnej na adres poczty elektronicznej: kierownik-ag@dpsparchanie.pl
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia zapytania ofertowego, przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania, a mianowicie: www.dpsparchanie.naszdps.pl/bip.
4. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienie treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
XIV. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców przesyłając informację na e-maila podanego w ofercie oraz zamieści informację na stronie internetowej www.dpsparchanie.naszdps.pl/bip.
2. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Kontakt:
XI. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Jolanta Kroczyk tel. 523512790, e-mail: kierownik-ag@dpsparchanie.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.