kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
lubelskie (Lublin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług telefonii stacjonarnej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ul. Geodetów 1 35-959 Rzeszów powiat: Rzeszów tel. 16 648 69 09, 17 861 45 45, tel. 16 676 42 68, tel. 17 861 45 45, 16 648 69 09 przetargi.ias.400000@mf.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 16 648 69 09, 1 |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek, zgodnie z określonymi warunkami zamówienia dla niniejszego postępowania. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek. CPV: 64200000-8 Dokument nr: 1801-ILZ.261.321.2024 Składanie ofert: Składanie ofert Wypełniony i podpisany komplet dokumentów należy dostarczyć do Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, Ul. Geodetów 1, w terminie do dnia 3 czerwca 2024 r. ? pocztą elektroniczną, jako skan podpisanych dokumentów (w formie pliku ,,pdf") na adres e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl, lub ? w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym, przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione, na adres e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl , lub ? w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym przez ePUAP - https://epuap.gov.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin i miejsce realizacji zamówienia Miejsce realizacji zamówienia: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie wraz z podległymi jednostkami. Termin realizacji zamówienia został określony na okres od dnia 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. albo do wyczerpania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na cały zakres zamówienia. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w oparciu o obowiązujące przepisy. Opis sposobu obliczenia ceny Cenę oferty za realizację przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Cenę oferty należy obliczyć z uwzględnieniem wszystkich wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym. Cena jednostkowa podana w kalkulacji ceny (Załącznik nr 2/A do Zapytania ofertowego) dotyczy ceny netto za 1 minutę połączenia w naliczaniu sekundowym na wszystkie połączenia telefoniczne (stacjonarne lokalne, strefowe i międzystrefowe oraz do wszystkich sieci komórkowych) i musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, tj.: ? wartość opłat abonamentowych łącznie z miesięczną opłatą za zakres numeracji DDI lub MNS wraz z usługami dodatkowymi (prezentacja numerów, blokada usług o podwyższonej opłacie (0-70x, 0-207x, 0208x, 0-703x, 0-704x, 0-300x, 0-400x), ? cenę za naliczanie sekundowe zrealizowanych połączeń wychodzących: miejscowych i strefowych, międzystrefowych, do sieci komórkowej, ? koszty instalacyjne i inne. Cena jednostkowa w ramach prawa opcji za 1 minutę połączenia w naliczaniu sekundowym na wszystkie telefony stacjonarne w Polsce (lokalne, strefowe i międzystrefowe) oraz do wszystkich operatorów sieci komórkowych będzie zgodna z ceną jednostkową podaną w formularzu oferty dla zamówienia podstawowego. Cena jednostkowa netto za 1 minutę połączenia musi być podana w złotych polskich, cyfrowo (do dwóch miejsc po przecinku). Wykonawca w cenie brutto ujmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględniając przy tym wszystkie koszty i inne opłaty, w tym również podatek VAT. Cena ofertowa ogółem brutto stanowi sumę iloczynów szacowanej liczby minut i połączeń ogółem w okresie obowiązywania umowy dla zamówienia podstawowego i prawa opcji oraz ceny jednostkowej netto za minutę połączenia, oferowanej przez Wykonawcę, powiększonej o należny podatek VAT. Cena ofertowa ogółem brutto musi być podana w złotych polskich, cyfrowo (do dwóch miejsc po przecinku). Rozmowy międzynarodowe (po ich odblokowaniu na wniosek Zamawiającego), rozliczane będą według taryfy operatora dla klienta biznesowego. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie w cyklu miesięcznym i prowadzone będzie w walucie PLN. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, zgodnie z treścią formularza oferty. Stawka podatku VAT jest określona w ustawie o podatku od towarów i usług [1]. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Kryteria wyboru oferty Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena. Kryterium ,,Cena" znaczenie kryterium - 100% (100 pkt) opis sposobu oceny ofert dla kryterium ,,Ceny" oznaczonej dalej ,,C": C = (Cn / Cb) x 100 pkt gdzie: C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium ,,Cena" ocenianej oferty Cn - cena w ofercie z najniższą ceną Cb - cena w ofercie ocenianej Warunki udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 2) posiadają stosowne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, uprawniające zgodnie z prawem telekomunikacyjnym do świadczenia usług telekomunikacyjnych, będących przedmiotem zamówienia[2]. Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę oświadczenia na Formularzu oferty o spełnieniu warunków określonych w pkt 1-4. W celu potwierdzenia, że osoba podpisująca ofertę oraz zawarte w niej oświadczenia jest do tego uprawniona - Wykonawca przedłoży pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów, złożonych wraz z ofertą (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Warunki płatności ? Zapłata za realizację zamówienia będzie dokonana przelewem bankowym na wskazane konto Wykonawcy, w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. ? Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. ? Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie przelewu wierzytelności, cesji wierzytelności oraz podpisywanie wszelkich innych umów przez Wykonawcę, z których treści będzie wynikało prawo do dochodzenia bezpośrednio zapłaty i roszczeń finansowych od Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie. ? Wszelkie rozliczenia z Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Klauzule społeczne Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności obejmujące bezpośrednią realizację usług wskazanych w Załączniku 1 do Zapytania ofertowego w wymiarze czasu pracy odpowiadającym czasowi faktycznie wykonywanej usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych, na podstawie stosunku pracy[3]. Wymagania dotyczące klauzul społecznych zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. Podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania W związku z wprowadzoną ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Zamawiający, działając na podstawie w/w ustawy wykluczy z postępowania[4]: ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ustawie[5]; ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu[6] jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ustawie[5]; ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu ustawy o rachunkowości[7] jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ustawie[5]. Wykluczenie, o którym mowa następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie w/w przepisów Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, którą nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł. Prezes Urzędu Zamówień Publicznych w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł. Inne warunki Zamawiający zastrzega sobie prawo do: ? odstąpienia od wyboru oferty, ? prowadzenia negocjacji po złożeniu oferty, ? odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. Podstawa prawna [1] ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024r. poz. 361) [2] zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2024 r., poz. 34) [3] art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) [4] art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507) [5] art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507) [6] ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) [7] art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, z późn. zm.) [8] art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 4.03.2021, str. 35, zwane dalej RODO [9] art. 6 ust. 1 lit. a RODO [10] art. 15 RODO [11] art. 16 RODO [12] art. 18 RODO [13] art. 51 RODO Uwagi: Informacja o przetwarzaniu danych osobowych W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej: RODO, informujemy, iż na podstawie przepisów RODO [8] od dnia 25 maja 2018 r. przysługują Pani/Panu określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbę Administracji Skarbowej w Rzeszowie (dalej: IAS w Rzeszowie). ? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów (nr tel. +48 17 850 36 39, adres email: ias.rzeszow@mf.gov.pl); ? Współadministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister właściwy do spraw finansów publicznych z siedzibą przy ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa (nr tel. +48 22 694 55 55, adres e-mail: kancelaria@mf.gov.pl); ? W Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl; ? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów RODO [9] w następujących celach: ? postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr: 1801-ILZ.261.321.2024, ? realizacji zamówienia przez Wykonawcę; ? W związku z przetwarzaniem danych w w/w celach, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa; ? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji; ? Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji zamówienia, w której Pani/Pan będzie brał/a udział; ? W związku z przetwarzaniem przez IAS w Rzeszowie, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do: ? dostępu do treści danych, na podstawie przepisów RODO [10] z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Dyrektor IAS w Rzeszowie, ? sprostowania danych, na podstawie przepisów RODO [11], ? ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie przepisów RODO [12]; ? W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Rzeszowie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w przepisach RODO [13]; ? Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu. Kontakt: Kontakt: Anna Wojtas tel. 16 648 69 09; 17 861 45 45 e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do Zamawiającego przed jego upływem. Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela: ? w sprawach merytorycznych Pan Witold Sobek, tel. 16 676 42 68 w godzinach od 7:30 do 15:00, e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl, ? w sprawach proceduralnych Pani Anna Wojtas, tel. 17 861 45 45, 16 648 69 09 w godzinach od 7:00 do 14:30, e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024