Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa fabrycznie nowego namiotu stelażowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa fabrycznie nowego namiotu stelażowego

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
powiat: Szczecin
tel 91 43 03 500, tel. 91 430 3730
alorenc@szczecin.uw.gov.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 91 43 03 500, te
Termin składania ofert: 2024-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na dostawę fabrycznie nowego namiotu
stelażowego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie o wartości poniżej
130 tys. zł netto, której przedmiotem jest:
1.Opis przedmiotu zamówienia: dostawa fabrycznie nowego namiotu stelażowego dla
Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.

Składanie ofert:
Sposób przygotowania oferty cenowej: ofertę w formie pisemnej, podpisaną przez osobę
upoważnioną do reprezentowania firmy, przekazać osobiście lub mailowo*:
1) Osobiście: poprzez złożenie w pok. nr 126 (Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania
Kryzysowego), w Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie, Ul. Wały
Chrobrego 4, 70-502 Szczecin;
2) Pocztą tradycyjną na adres: Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego,
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, Ul. Wały Chrobrego nr 4, 70-502
Szczecin;
3) Pocztą elektroniczną na adres e-mail: alorenc@szczecin.uw.gov.pl.
4) Ofertę cenową proszę złożyć według przekazanego Państwu formularza (zał. nr 1 do
niniejszego zaproszenia), w terminie do dnia 14.06.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
3.Wymagany termin realizacji: do 120 dni od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
2.Do udziału w postepowaniu dopuszcza się oferty obejmujące: całość zamówienia.
4. Termin i forma płatności: przelew 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej
faktury/rachunku do siedziby zamawiającego.
5.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium: cena - 100 % (cena najtańszej oferty/cena badanej oferty x 100%).
6.Inne warunki dotyczące realizacji zamówienia:
1) Wraz z ofertą proszę przedstawić (dołączyć do oferty) następujące dokumenty:
a. Świadectwo jakości producenta na oferowany namiot, potwierdzające spełnienie
określonych norm jakości;
b. Umowę pomiędzy Oferentem a Producentem (jeżeli firma oferująca nie jest
producentem namiotu), potwierdzającą, że warunki serwisowania, gwarancji
i rękojmi będą takie same lub korzystniejsze w całym okresie trwania gwarancji, jak
gdyby Oferent sam był producentem;
c. Certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań dotyczących Systemu Zarządzania
Jakością ISO 9001:2015.
2) Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3) Wykonawca zobowiązuje się do samodzielnego rozładunku dostarczonego przedmiotu
zamówienia w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
1/27.
8.
Zamawiający odrzuci ofertę:
Złożoną po terminie;
Złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
Bez dokumentów wymienionych w ust. 6 pkt 1);
Niezgodną z treścią zapytania ofertowego;
Zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi;
Jeżeli cena oferty przekracza kwotę, którą zamawiający przeznaczył na realizację
zamówienia.
10. Inne:
1) Wykonawcy występujący, jako Spółka cywilna zobowiązani są dołączyć do oferty umowę
spółki cywilnej, w której jednoznacznie będzie wskazany sposób reprezentowania spółki;
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podawania
przyczyny. W takiej sytuacji wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy
oraz roszczenie odszkodowawcze.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Starszy inspektor wojewódzki Andrzej Lorenc,
tel. 91 430 3730, e-mail: alorenc@szczecin.uw.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.