kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Siechnice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja zasobu mieszkaniowego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ ul. Tadeusza Kościuszki 17 44-200 Rybnik powiat: Rybnik 32 42 94 865 dzp@zgm.rybnik.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 32 42 94 865 |
Termin składania ofert: | 2024-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 Ul. Św. Antoniego 11/2 i 11/3, Zad. 2 Ul. Św. Antoniego 13/5 i 13/9 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zasobu mieszkaniowego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Lokal mieszkalny przy Ul. Św. Antoniego 11/2 i 11/3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1) roboty rozbiórkowe: a) demontaż starych posadzek, b) odbicie tynków wewnętrznych, c) rozebranie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych, d) demontaż armatury, e) wykucie otworów na drzwi, f) wykucie z muru ościeżnic drewnianych, g) wykucie z muru podokienników, h) demontaż instalacji gazowej, i) demontaż instalacji elektrycznej, j) demontaż instalacji sanitarnej, k) demontaż istniejących grzejników, l) wymiana elementów białych podłóg, 2) roboty posadzkowe i okładzinowe: a) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej, b) wykonanie izolacji uszczelniającej, c) ślepa podłoga z płyt OSB, d) wykonanie posadzki z paneli winylowych, płytek, paneli podłogowych, 3) roboty murarskie i tynkarskie (ściany i sufity): a) odgrzybianie, b) ocieplenie ścian z betonu komórkowego, c) ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych, d) okładziny z płyt gipsowo-kartonowych, e) zamurowanie otworów, f) wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych, g) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych, h) gruntowanie podłoży, 4) roboty malarskie: malowanie ścian i sufitów, 5) wymiana stolarki: a) obsadzenie podokienników PCV, b) dostawa i montaż drzwi wewnętrznych, c) dostawa i montaż drzwi zewnętrznych (między klatkowych), 6) prace wykończeniowe (wyposażenie kuchni): a) dostawa i montaż płyty indukcyjnej i piekarnika, b) dostawa i montaż szafki ze zlewozmywakiem z ociekaczem, 7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. 2. Roboty instalacyjne: 1) instalacje sanitarne: a) wykonanie podejść odpływowych, b) wykonanie izolacji rurociągów, c) płukanie instalacji, d) próba szczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, e) montaż armatury, f) biały montaż, g) montaż elektrycznego podgrzewacza wody 80 l, 2) instalacja elektryczna: a) ułożenie przewodów w pomieszczeniach, b) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, c) montaż tablicy rozdzielczej, d) pomiary elektryczne, e) uszczelnienie przepustów, 3) instalacja centralnego ogrzewania: a) montaż zdemontowanych grzejników stalowych, b) próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania, 4) instalacja wentylacyjna: a) montaż elementów układu wentylacji, b) montaż wentylatorów wyciągowych, 5) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, pozwolenia na budowę stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zasobu mieszkaniowego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zadanie nr 2: Lokal mieszkalny przy Ul. Św. Antoniego 13/5 i 13/9. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1) roboty rozbiórkowe: a) demontaż starych posadzek, b) rozbiórka sufitów podwieszanych, c) odbicie tynków wewnętrznych, d) rozebranie ścianek z cegieł, e) demontaż armatury, f) wykucie ościeżnic drewnianych, g) wykucie podokienników, h) demontaż instalacji gazowej, i) demontaż instalacji elektrycznej, j) demontaż instalacji sanitarnej, k) demontaż istniejących grzejników, l) wymiana elementów białych podłóg, 2) roboty posadzkowe i okładzinowe: a) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej, b) wykonanie izolacji uszczelniającej, c) ślepa podłoga z płyt OSB, d) wykonanie posadzki z paneli winylowych, płytek, paneli podłogowych, 3) roboty murarskie i tynkarskie (ściany i sufity): a) odgrzybianie, b) izolacja cieplna z płyt mineralnych, c) ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych, d) okładziny z płyt gipsowo-kartonowych, e) zamurowanie otworów, f) wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych, g) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych, h) gruntowanie podłoży, 4) roboty malarskie: malowanie ścian i sufitów, 5) wymiana stolarki: a) obsadzenie podokienników PCV, b) montaż nawiewnika (ul. Św. Antoniego 13/9), c) dostawa i montaż drzwi wewnętrznych, d) dostawa i montaż drzwi zewnętrznych (między klatkowych), 6) prace wykończeniowe (wyposażenie kuchni): a) dostawa i montaż płyty indukcyjnej i piekarnika, b) dostawa i montaż szafki ze zlewozmywakiem z ociekaczem, 7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. 2. Roboty instalacyjne: 1) instalacje sanitarne: a) wykonanie podejść odpływowych, b) wykonanie izolacji rurociągów, c) płukanie instalacji, d) próba szczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, e) montaż armatury, f) biały montaż, g) montaż elektrycznego podgrzewacza wody 80 l, 2) instalacja elektryczna: a) ułożenie przewodów w pomieszczeniach, b) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, c) montaż tablicy rozdzielczej, d) pomiary elektryczne, e) uszczelnienie przepustów, 3) instalacja centralnego ogrzewania: a) montaż zdemontowanych grzejników stalowych, b) próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania, 4) instalacja wentylacyjna: a) montaż elementów układu wentylacji, b) montaż wentylatorów wyciągowych, 5) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, pozwolenia na budowę stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia. CPV: 45450000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00338925, DZP.2120.0018.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30f26692-1805-11ef-a7c1-72acb4a2af8f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30f26692-1805-11ef-a7c1-72acb4a2af8f Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-30f26692-1805-11ef-a7c1-72acb4a2af8f. 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-12 08:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30f26692-1805-11ef-a7c1-72acb4a2af8f Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024