kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Siechnice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna sprzedaż i dostarczanie akcesoriów IT |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PERN S.A ul. Wyszogrodzka 133 09-410 Płock powiat: Płock tel. +48 519 015 032, tel. 519-015-264 jacek.boguszewski@pern.pl https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3692 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 519 015 032 |
Termin składania ofert: | 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. PRZEDMIOT ZAKUPU. 1. Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie Zamawiającemu akcesoriów IT (dalej łącznie: ,,Akcesoria") przez okres 36 miesięcy do poszczególnych obiektów PERN S.A. ujętych w § 1 ust 3 wzoru Umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.. Dokument nr: ZPG.250.000029.2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3692 4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 10.06.2024 r. o godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 4.1. DOSTAWA Akcesoriów odbywać się będzie stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego w oparciu o zamówienia jednostkowe poprzez portal zakupowy Wykonawcy (e - sklep) lub pocztą elektroniczną (e-mail). Wymagania: 5. Zamawiający nie dopuszcza: 5.1 składania ofert częściowych; 5.2 zatrudniania podwykonawców; 5.3 składania ofert wariantowych; 2. Zakres Zamówienia: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera wykaz najczęściej używanych przez Zamawiającego Akcesoriów IT, przy czym wskazane w nich ilości to liczby szacunkowe ustalone w oparciu o zapotrzebowanie Akcesoriów przez Zamawiającego w okresie ostatnich 12 miesięcy. Wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru Zakupu i nie będą mogły stanowić podstawy do zgłaszania przez Wykonawców roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy ich realizacji. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości lub wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw w zależności od bieżących potrzeb. 2) W/w załącznik stanowi podstawę do wyboru Wykonawcy/ów wg kryterium opisanego w pkt 4 Dział III SIWZ. 3. Szczegółowy zakres, termin realizacji Zakupu oraz inne warunki jego wykonania i odbioru określa Wzór Umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.1. Wykonawca złoży oświadczenie - zawarte w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) - że zawrze z Zamawiającym Umowę na warunkach Wzoru Umowy. 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian Umowy niemodyfikujących zasadniczych warunków określonych we Wzorze Umowy. Zamawiający może również zwrócić się o przygotowanie oferty (w formie elektronicznej) i realizację zamówienia z wykorzystaniem wskazanego w Umowie adresu e-mail, określając przedmiot i wartość poszczególnych dostaw oraz termin i docelowe miejsce ich realizacji - na warunkach dostawy DAP (Incoterms 2020). Kontakt: 9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Pan Jacek Boguszewski, tel. 519-015-264, e-mail: jacek.boguszewski@pern.pl lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej. |
© eurobudowa.pl 2004-2024