Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa kontenera mroźniczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa kontenera mroźniczego

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
powiat: Olsztyn
tel.: (089) 524 14 50
wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (089) 524 14 5
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Naprawa
kontenera
mroźniczego,
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest naprawa kontenera mroźniczego polegająca na wymianie
agregatu SILENTSYS Tecumsech SILFH2480Z XC wraz z chłodnicą ECO Modine GCE 351E6,
sterownikiem Elitech.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia
zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.

CPV: 50730000-0

Dokument nr: A.AGZ.272.143.2024.LO.KT

Otwarcie ofert: 3. Otwarcia ofert dokonuje się w dniu, w którym upływa termin składania ofert w danym
postępowaniu lub dnia następnego, gdy termin składania ofert został wyznaczony do końca
dnia.

Składanie ofert:
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty składa się:
1) w siedzibie Zamawiającego, Ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn lub
2) pocztą elektroniczną na e-mail: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 3 czerwca 2024 r. o godz. 09.00.

Miejsce i termin realizacji:
WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: do 2 tygodni od dnia wysłania zawiadomienia o wyborze
oferty najkorzystniejszej.
Miejsce i czas realizacji zamówienia: Zakład Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie, przy
ul. Warszawskiej 109, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00.

Wymagania:
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w terminie składania ofert,
po
wcześniejszym
przesłaniu
wniosku
zainteresowanego
na
adres:
wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl. Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo o terminie
przeprowadzenia wizji lokalnej.
1.
2.
3.
4.
5.
III.
1.
2.
3.
4.
5.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na własny koszt i ryzyko.
Prace zostaną odebrane na podstawie protokołu odbioru (załącznik nr 4 do zapytania
ofertowego), który będzie podstawą do wystawienia faktury.
Warunki płatności: płatne przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury,
na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatność za fakturę na rachunek bankowy7.
8.
Wykonawcy wskazany w wykazie podatników VAT, tzw. ,,białej liście".
W przypadku wskazania przez Wykonawcę na fakturze rachunku bankowego nieujawnionego
w wykazie podatników VAT, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający uprawniony będzie do
dokonania zapłaty na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w wykazie podatników VAT,
a w razie braku rachunku Wykonawcy ujawnionego w wykazie, do wstrzymania się z zapłatą
do czasu wskazania przez Wykonawcę, dla potrzeb płatności, rachunku bankowego
ujawnionego w wykazie podatników VAT.
Zamawiający upoważnia Wykonawcę do przesyłania faktur drogą elektroniczną na adres:
e-faktury@olsztyn.wiw.gov.pl lub poprzez Platformę Elektronicznego Fakturowania (PEF).
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OCENA ICH SPEŁNIENIA
1. Zamawiający stawia warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert
spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany przez wykwalifikowanego Wykonawcę i/lub
wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy.
4. Spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca wykaże poprzez
dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą łącznie:
1) aktualne uprawnienia SEP wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich, oraz
2) certyfikat F-gazy (zwany certyfikatem personelu), o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia
15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych
fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) potwierdzające kwalifikacje
dla wykonujących czynności w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub
serwisowania urządzeń, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, zawierających substancje
kontrolowane oraz odzysku substancji kontrolowanych z tych urządzeń (fluorowanych gazów
cieplarnianych).
5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w ust. 4, dokonana
zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia- nie spełnia" w oparciu o dokumenty Wykonawcy
wymienione w ust. 6.
6. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, załączy do
oferty:
1) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (zgodnie z załącznikiem nr 3), o których
mowa w ust. 4, zawierające:
a) imię nazwisko pracownika,
b) dane, o których mowa w ust. 4 pkt 1-2,
c) informację nt. dysponowania pracownikami.
2) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wykazu kserokopie w/w uprawnień.
3) Przedstawiony wykaz musi w sposób jednoznaczny potwierdzać wykazane kwalifikacje.
7. Oferty Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość
ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ
zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia
wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, nie zostaną rozpatrzone przez Zamawiającego8.
9.
V.
na dalszym etapie badania ofert. Zamawiający zweryfikuje powyższe na podstawie informacji
zawartych w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego dostępnych na stronie
internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości https://ems.ms.gov.pl (Informacji odpowiadającej
odpisowi aktualnemu z Rejestru przedsiębiorców pobranej na podstawie ust. 4 ust. 4aa
ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym lub na podstawie informacji
zawartych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dostępnych na
stronie internetowej https://prod.ceidg.gov.pl.
Wykonawca wskaże w formularzu oferty, że dokument określający zasady reprezentacji oraz
osoby uprawnione do reprezentacji jest dostępny za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych
baz danych wskazanych wyżej.
Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty, o których mowa w ust. 7.
DOKUMENTY ORAZ OŚWIADCZENIA, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 2,
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - wg załącznika nr 3,
3) pełnomocnictwo (jeżeli przewiduje).
VI. ZMIANA/WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania.
2. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, przed upływem terminu
składania ofert.
3. Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść
niniejszego zapytania.
4. Wyjaśnienie/zmiana zostanie wysłana do wykonawców biorących udział w postępowaniu na
adres e-mailowy podany w korespondencji i zamieszczone na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
5. Jeżeli w przypadku zmiany treści zapytania niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie
zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym
Wykonawców w sposób wskazany w ust. 4.
VII.
1.
2.
3.
4.
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIE OŚWIADCZEŃ
I DOKUMENTÓW, WYMAGANIA TECHNICZNE ORAZ PRZEKAZYWANIE OŚWIADCZEŃ
I DOKUMENTÓW
Korespondencję dotyczącą zamówienia Wykonawca i Zamawiający mogą przekazywać
w formie pisemnej, drogą elektroniczną na adres: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl
Zamawiający nie wskazuje minimalnych wymagań technicznych oraz warunków technicznych
dotyczących używanego sprzętu w celu złożenia oferty.5.
6.
VIII.
Zamawiający informuje, że maksymalny rozmiar (wielkość) plików przesyłanych za
pośrednictwem poczty elektronicznej zamawiającego wynosi 20 MB.
Korespondencja powinna być opatrzona znakiem sprawy.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni, począwszy od dnia upływu terminu składania
ofert.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, w przypadku złożenia przez Wykonawcę
więcej niż jednej oferty, żadna z ofert nie zostanie rozpatrzona w dalszym badaniu.
3. Oferty składa się w języku polskim, w formie pisemnej (złożonej w siedzibie Zamawiającego),
w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub zaufanym/ osobistym. Nie dopuszcza się składania skanów ofert
nieopatrzonych w/w podpisami. Oferty należy składać w następujących formatach
przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.
4. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wykonawca wykaże
Zamawiającemu umocowanie do złożenia oferty, w przypadku spółki cywilnej może to być
umowa spółki cywilnej, a jeżeli z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie
danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty konieczne jest jej podpisanie przez
wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały
wspólników, stanowiącej załącznik doumowy spółki cywilnej, bądź też przez pełnomocnika.
5. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii lub
w takiej samej postaci jak została złożona oferta. Z pełnomocnictwa winno wynikać,
że pełnomocnik jest upoważniony do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub jest upoważniony do złożenia oferty w postępowaniu
o udzielenie zamówienia i podpisania umowy. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe
pełnomocnictwa skutkować będą nierozpatrzeniem oferty w dalszym badaniu.
6. Oferta musi zawierać:
1) oznaczenie Wykonawcy (nazwa i siedziba),
2) cenę wraz z podatkiem VAT, podaną cyfrowo i słownie,
3) inne informacje niezbędne do oceny oferty.
7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
8. Zamawiający informuje, iż oferty składane w postępowaniu są jawne.
9. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) naniesione przez
Wykonawcę po sporządzeniu oferty w formie pisemnej powinny być podpisane lub
parafowane przez osobę podpisującą ofertę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
10. Wielkość i układ załączonego do niniejszego zapytania wzoru oferty może zostać przez
Wykonawcę zmieniony, jednak treść oferty winna odpowiadać treści zapytania.11. W trakcie prowadzonego postępowania nie podlegają ujawnieniu informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), jeżeli Wykonawca, nie
później niż w terminie składania ofert, zastrzegł oraz wykazał, że nie mogą być one
udostępniane, za wyjątkiem zawartych w ofertach informacji dotyczących: nazwy (firmy)
Wykonawcy i jego adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia publicznego, okresu
gwarancji i warunków płatności.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1. Cena brutto oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał
ponieść przy realizacji zamówienia, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, innych
opłat i podatków, z uwzględnieniem ewentualnych upustów i rabatów.
2. Koszty pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego
wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz
wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 roku (Dz.U. 2023, poz. 1893).
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie ceny były podane z zaokrągleniem do dwóch miejsc po
przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.:
1) ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 zaokrąglić należy w dół,
2) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę.
4. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich, nie dopuszcza się prowadzenia rozliczeń
w walutach obcych.
XII.
1.
2.
3.
4.
OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERTY, PODSTAWY ODRZUCENIA
OFERTY, PODSTAWY UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi
kryteriami i ich wagami: cena oferty brutto - 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych lub innych
omyłek niepowodujących istotnych zmian w treści ofert.
Zamawiający:
1) może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
i dokumentów;5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
2) wzywa Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, o których mowa
w rozdziale V lub złożyli dokumenty zawierające błędy,
- chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu lub postępowanie
podlega unieważnieniu.
Zamawiający jednokrotnie wzywa do złożenia/uzupełnienia dokumentu.
Oferta nie podlega uzupełnieniu.
Dokumenty złożone/uzupełniane na wezwanie Zamawiającego, muszą zostać złożone
w wyznaczonym terminie i w formie wskazanej przez Zamawiającego.
Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, jeśli:
1) cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia (przez rażąco
niską cenę należy rozumieć sytuację, gdy cena oferty jest niższa o co najmniej 30% od
średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert lub cena oferty jest niższa o co
najmniej 30% od szacunkowej wartości zamówienia), i/lub
2) treść oferty jest niespójna lub budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości
wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów.
Zamawiający może żądać złożenia dowodów wyceny elementów oferty mających wpływ na
wysokość ceny oferty.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu, spoczywa na
wykonawcy.
Dopuszcza się negocjowanie z Wykonawcami cen i pozostałych elementów ofert w przypadku,
gdy:
1) najniższa zaoferowana cena przekracza wysokość środków przeznaczonych na realizację
zamówienia;
2) w zamówieniu uzyskano oferty z tymi samymi cenami;
3) bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia jest taki sam.
Nie jest dopuszczalne by w efekcie negocjacji uzyskano cenę mniej korzystną niż złożona
pierwotnie.
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi
określonymi w rozdziale IX ust. 3 i X ust. 1;
3) jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia lub zawiera jego zmianę;
4) złożył on więcej niż jedną ofertę;
5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7) zawiera rażąco niską cenę lub gdy Wykonawca nie złożył wystarczających wyjaśnień;
8) została złożona przez wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub
c) który nie złożył w przewidzianym terminie dokumentów na wezwanie Zamawiającego.
Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku gdy:1) cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na
sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający zwiększy tę kwotę;
2) nie złożono żadnej oferty;
3) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
4) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie i nie można dokonać
wyboru;
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
7) gdy środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie całości
lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
XIII. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ LUB UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty:
1) zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia;
2) złożonej przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu
i niepodlegającego wykluczeniu;
3) na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym;
4) w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie informuje
Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1) wyborze oferty najkorzystniejszej, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę
działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz wykonawców, którzy złożyli oferty,
a także punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację
(w przypadku, gdy zastosowano więcej niż 1 kryterium oceny ofert);
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający informuje
Wykonawców poprzez:
1) wysłanie informacji do Wykonawców biorących udział w postępowaniu na adres
e-mailowy podany w ofercie i/lub
2) zamieszczeniu informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
XIV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy.
XVI. POSTANOWNIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający nie przewiduje zaliczek.
2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
4. Od czynności dokonanych przez Zamawiającego w toku niniejszego postępowania, w tym
czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz unieważnienia postępowania, Wykonawcom
nie przysługuje odwołanie.
5. W sprawach nieuregulowanych w zapytaniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia
23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

Uwagi:
XV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.0.2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE
L 127 z 23.05.2018 r. str. 2) Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii w Olsztynie
informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
z siedzibą w Olsztynie ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii
w Olsztynie następuje za pomocą adresu e-mail: rodo@olsztyn.wiw.gov.pl lub
korespondencyjnie na w/w adres.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia. Podstawą
przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania
zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów
publicznych.
4. Dane Pani/Pana mogą być udostępniane przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
w Olsztynie podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów
prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego
w pkt 3 celu przetwarzania oraz wypełnienia obowiązku archiwizacyjnego, wynikającego
z obowiązujących przepisów prawa.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Pani/Pana dane nie
będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
10. Dane osobowe Wykonawcy pozyskane procedurze będą przechowywane przez okres 5 lat, od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Lidia Obrębska (sprawy merytoryczne),
Katarzyna Trypuz (sprawy formalne), od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00.
Zamawiający
dopuszcza
porozumiewanie
się
drogą
mailową
na
adres:
wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl lub k.trypuz@olsztyn.wiw.gov.pl (sprawy proceduralne, np.
wysyłanie zawiadomień itp.).

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.