Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa z montażem lamp

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa z montażem lamp

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie
ul. Solec 24
00-403 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 629 92 68
sekretariat@muzeumazji.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 629 92 68
Termin składania ofert: 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
DOSTAWA z montażem lamp
do Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem 30 sztuk lamp (dalej:
,,Asortyment") z potencjometrami, regulacją natężenia i szerokości snopu
światła do Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie przy
ul. Solec 24 (dalej: ,,Muzeum" lub ,,Zamawiający") według poniższej specyfikacji:
1)typ: reflektor LED 85lm/W, DIMM Dali,
2)Stopień szczelności zewnętrzny: IP 20,
3)Barwa światła: 3000 K (ciepła),
4)Napięcie wej.: 230 V,
5)Diody led - typ: CREE COB,
6)Materiał obudowy: aluminium,7)Kąt świecenia: 6° - 60°,
8)Kąt uwagi: regulowany,
9)Oddawanie barw (CRI): RA>90,
10) Typ montażu: szyna 3-fazowa,
11) Ściemnianie DIM: tak,
12) Kolor obudowy: czarny,
13) Moc: 25 W,
14) każda lampa powinna posiadać oprawę kadrującą w kolorze czarnym.
2.2 Do
montażu
Zamawiający
wymaga
monterów
z
uprawnieniami
SEP
(Stowarzyszenie Elektryków Polskich).
2.3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt:
1)
zapewnił dostawę, wyładunek, wniesienie, rozpakowanie oraz montaż
(zgodnie ze sztuką budowlaną, branżowymi normami oraz gospodarczym
przeznaczeniem
Asortymentu)
w
miejscu
wskazanym
przez
przedstawiciela Zmawiającego;
2)
przeprowadził niezbędne prace zabezpieczające w miejscu montażu,
tak aby nie uszkodzić mienia Muzeum, w szczególności eksponatów tam
zgromadzonych;
3)
doprowadził miejsce instalacji do stanu poprzedniego po wykonaniu
montażu (np. poprzez przeprowadzenie drobnych prac budowlanych
wykończeniowych);
4)
posprzątał miejsce montażu oraz wywiózł z terenu Muzeum śmiecie i inne
nieczystości (np. opakowania po Asortymencie);
5)
przeprowadził odbiór montażu Asortymentu razem z przedstawicielem
Zamawiającego.
2.4 Prace montażowe będą prowadzone w godz.ch 800 - 1800 w dni powszednie.
2.5 Zapłata wynagrodzenia nastąpi po bezusterkowym, protokolarnym odbiorze
zamontowanego Asortymentu w obecności stron umowy.
2.7 Asortyment musi być fabrycznie nowy, nieodnawiany, pierwszego gatunku,
nieużywany, nieuszkodzony, niepowystawowy i pochodzić z oficjalnego kanału
sprzedaży producenta na rynek polski.
2.8 Zamawiający wymaga minimum 5-letniej gwarancji na dostarczony Asortyment.
2.9 Do Asortymentu muszą być dostarczone wszystkie niezbędne dokumenty takie
jak: instrukcje, gwarancje, certyfikaty, DTR, aprobaty techniczne itp. (jeśli
zapewnia je producent urządzenia i/lub wymagane są prawem polskim lub Unii
Europejskiej).
2.10 Zamawiający
wymaga,
aby
Wykonawca
dysponował
odpowiednim
i adekwatnym do zakresu zamówienia zapleczem technicznym i kadrowym,
niezbędnym do wykonania zamówienia.
2.11 Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.
2.12 Płatność będzie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy
wskazane w umowie w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo
wystawionej faktury VAT.
2.13 Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9
listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych,
koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno -
prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 z późn. zm.) wyłącza możliwość
stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.

CPV: 31524000-5, 45316000-5

Składanie ofert:
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą lub pocztą elektroniczną (skan dokumentów
podpisany przez Wykonawcę) do dnia 05.06.2024 r. godz. 12.00 na adres:
Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie
ul. Solec 24
00-403 Warszawa
tel. 22 629 92 68
e-mail: sekretariat@muzeumazji.pl
UWAGA. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Muzeum. Oferty,
które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: od dnia 17.06.2024 r. do dnia 28.06.2024 r.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)
z uwagi na wartość zamówienia w zw. z brzmieniem art. 2 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy.
4.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w niniejszym postępowaniu.5.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
5.1 Do oferty, sporządzonej na Formularzu wg Załącznika Nr 1 do niniejszego
Zapytania ofertowego, należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wymóg ten
zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wydruk z KRS bądź
CEIDG, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności.
5.2 Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna i sporządzona w języku polskim.
5.3 Zaleca się wykorzystanie formularzy opracowanych przez Zamawiającego.
Wykonawca może zastosować formularze wykazów, informacji i oświadczeń
opracowane samodzielnie z zastrzeżeniem, że ich treść musi być tożsama
z załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego opracowanymi przez
Zamawiającego.
5.4 Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być
naniesione
w
sposób
czytelny,
datowane
i
podpisane
przez
osobę
upoważnioną.
5.5 Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa,
to z jego treści musi wynikać uprawnienie do reprezentowania w postępowaniu
(pełnomocnictwo rodzajowe).
5.6 Cena ofertowa, wyrażona w złotych polskich, zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku, podana w kwocie brutto musi uwzględniać całkowity koszt realizacji
przedmiotu zamówienia i wszystkie elementy cenotwórcze. Ceny jednostkowe
przedstawione w ofercie powinny być również wyrażone w złotych polskich,
zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Niezastosowanie się do zaleceń
Zamawiającego
będzie
skutkowało
poprawieniem
zaistniałych
omyłek
rachunkowych.
5.7 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania.6.
7.
KRYTERIA KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY
7.1 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące
kryterium i jego znaczenie: cena ofertowa brutto podana w ofercie i wyrażona
w PLN - waga kryterium 100%.
7.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie najtańsza w rankingu
ofert.
7.3 Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze
względu na to, że oferty były tak samo wycenione, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych.
7.4 Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen brutto
wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
8.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
8.1 Zamawiający przy wyborze ofert zastosuje procedurę odwróconą zgodnie,
z którą najpierw stworzy ranking ofert (od najtańszej do najdroższej),
a następnie zweryfikuje czy Wykonawca, którego oferta była najtańsza
zaoferował Asortyment zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Wykonawcy,którzy zajęli kolejne miejsca nie będą wyzwani do składania wyjaśnień bądź
uzupełniania dokumentów.
8.2 Zamawiający informuje, iż będzie wzywał Wykonawców do uzupełnienia
brakujących dokumentów lub złożenia stosownych wyjaśnień, w zależności od
zaistniałej sytuacji faktycznej. Brak odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego
lub
niedotrzymanie
terminu
w
nim
określonego
będzie
skutkowało
wykluczeniem z udziału w postępowaniu.
8.3 Zamawiający informuje, iż odrzuci oferty których treść nie odpowiada treści
niniejszego Zapytania oraz te zawierające rażąco niską cenę (po ewentualnym
uprzednim wezwaniu Wykonawcy do złożenia wyjaśnień / kalkulacji ceny
i ocenie tychże przez Zamawiającego).
8.4 Zamawiającyinformuje,iż
przewiduje
z Wykonawcąnajwyżejocenionym,
możliwość
w sytuacji,
podjęcia
gdy oferta
negocjacji,
ta
będzie
przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie będzie
miał możliwości zwiększenia kwoty jaką dysponuje do wysokości oferty
najwyżej ocenionej.
8.5 Zamawiający informuje, iż unieważni postępowanie w sytuacji, gdy:
1)nie wpłyną oferty;
2)wszystkie oferty zostaną odrzucone;
3)oferta z najniższą ceną będzie znacznie przekraczała ceny rynkowe;
4)oferta
z
najwyższą
ceną
przewyższa
możliwości
finansowe
Zamawiającego, a negocjacje, o których mowa powyżej nie odniosły
zamierzonego skutku.
8.6 O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów
telefonicznie oraz zamieści informację na stronie internetowej Muzeum.
8.7 Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji, gdy wyłoniony Wykonawca będzie
uchylał się od podpisania umowy zostanie wybrany Wykonawca, który zajął
kolejne miejsca na liście rankingowej i potwierdzi chęć realizacji zamówienia.
8.8 Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie
podpisana umowa, na zasadach i wzorze określonym przez Zamawiającego.8.9 Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza
się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności
wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507
z późn. zm.), t.j:
1)
których wymieniono w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisano na listę osób i podmiotów
objętych sankcjami;
2)
których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca
2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę osób
i podmiotów objętych sankcjami;
3)
których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120
z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na
listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę osób i podmiotów objętych sankcjami.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.