kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa z montażem lamp |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie ul. Solec 24 00-403 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 629 92 68 sekretariat@muzeumazji.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 629 92 68 |
Termin składania ofert: | 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT DOSTAWA z montażem lamp do Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem 30 sztuk lamp (dalej: ,,Asortyment") z potencjometrami, regulacją natężenia i szerokości snopu światła do Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie przy ul. Solec 24 (dalej: ,,Muzeum" lub ,,Zamawiający") według poniższej specyfikacji: 1)typ: reflektor LED 85lm/W, DIMM Dali, 2)Stopień szczelności zewnętrzny: IP 20, 3)Barwa światła: 3000 K (ciepła), 4)Napięcie wej.: 230 V, 5)Diody led - typ: CREE COB, 6)Materiał obudowy: aluminium,7)Kąt świecenia: 6° - 60°, 8)Kąt uwagi: regulowany, 9)Oddawanie barw (CRI): RA>90, 10) Typ montażu: szyna 3-fazowa, 11) Ściemnianie DIM: tak, 12) Kolor obudowy: czarny, 13) Moc: 25 W, 14) każda lampa powinna posiadać oprawę kadrującą w kolorze czarnym. 2.2 Do montażu Zamawiający wymaga monterów z uprawnieniami SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich). 2.3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt: 1) zapewnił dostawę, wyładunek, wniesienie, rozpakowanie oraz montaż (zgodnie ze sztuką budowlaną, branżowymi normami oraz gospodarczym przeznaczeniem Asortymentu) w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zmawiającego; 2) przeprowadził niezbędne prace zabezpieczające w miejscu montażu, tak aby nie uszkodzić mienia Muzeum, w szczególności eksponatów tam zgromadzonych; 3) doprowadził miejsce instalacji do stanu poprzedniego po wykonaniu montażu (np. poprzez przeprowadzenie drobnych prac budowlanych wykończeniowych); 4) posprzątał miejsce montażu oraz wywiózł z terenu Muzeum śmiecie i inne nieczystości (np. opakowania po Asortymencie); 5) przeprowadził odbiór montażu Asortymentu razem z przedstawicielem Zamawiającego. 2.4 Prace montażowe będą prowadzone w godz.ch 800 - 1800 w dni powszednie. 2.5 Zapłata wynagrodzenia nastąpi po bezusterkowym, protokolarnym odbiorze zamontowanego Asortymentu w obecności stron umowy. 2.7 Asortyment musi być fabrycznie nowy, nieodnawiany, pierwszego gatunku, nieużywany, nieuszkodzony, niepowystawowy i pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. 2.8 Zamawiający wymaga minimum 5-letniej gwarancji na dostarczony Asortyment. 2.9 Do Asortymentu muszą być dostarczone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak: instrukcje, gwarancje, certyfikaty, DTR, aprobaty techniczne itp. (jeśli zapewnia je producent urządzenia i/lub wymagane są prawem polskim lub Unii Europejskiej). 2.10 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim i adekwatnym do zakresu zamówienia zapleczem technicznym i kadrowym, niezbędnym do wykonania zamówienia. 2.11 Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.12 Płatność będzie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazane w umowie w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. 2.13 Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 z późn. zm.) wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. CPV: 31524000-5, 45316000-5 Składanie ofert: TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą lub pocztą elektroniczną (skan dokumentów podpisany przez Wykonawcę) do dnia 05.06.2024 r. godz. 12.00 na adres: Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie ul. Solec 24 00-403 Warszawa tel. 22 629 92 68 e-mail: sekretariat@muzeumazji.pl UWAGA. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Muzeum. Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: od dnia 17.06.2024 r. do dnia 28.06.2024 r. Wymagania: Postępowanie prowadzone bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) z uwagi na wartość zamówienia w zw. z brzmieniem art. 2 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy. 4. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w niniejszym postępowaniu.5. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 5.1 Do oferty, sporządzonej na Formularzu wg Załącznika Nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego, należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wymóg ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wydruk z KRS bądź CEIDG, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności. 5.2 Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna i sporządzona w języku polskim. 5.3 Zaleca się wykorzystanie formularzy opracowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować formularze wykazów, informacji i oświadczeń opracowane samodzielnie z zastrzeżeniem, że ich treść musi być tożsama z załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego opracowanymi przez Zamawiającego. 5.4 Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną. 5.5 Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to z jego treści musi wynikać uprawnienie do reprezentowania w postępowaniu (pełnomocnictwo rodzajowe). 5.6 Cena ofertowa, wyrażona w złotych polskich, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, podana w kwocie brutto musi uwzględniać całkowity koszt realizacji przedmiotu zamówienia i wszystkie elementy cenotwórcze. Ceny jednostkowe przedstawione w ofercie powinny być również wyrażone w złotych polskich, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Niezastosowanie się do zaleceń Zamawiającego będzie skutkowało poprawieniem zaistniałych omyłek rachunkowych. 5.7 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania.6. 7. KRYTERIA KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY 7.1 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium i jego znaczenie: cena ofertowa brutto podana w ofercie i wyrażona w PLN - waga kryterium 100%. 7.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie najtańsza w rankingu ofert. 7.3 Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że oferty były tak samo wycenione, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 7.4 Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen brutto wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 8. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 8.1 Zamawiający przy wyborze ofert zastosuje procedurę odwróconą zgodnie, z którą najpierw stworzy ranking ofert (od najtańszej do najdroższej), a następnie zweryfikuje czy Wykonawca, którego oferta była najtańsza zaoferował Asortyment zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Wykonawcy,którzy zajęli kolejne miejsca nie będą wyzwani do składania wyjaśnień bądź uzupełniania dokumentów. 8.2 Zamawiający informuje, iż będzie wzywał Wykonawców do uzupełnienia brakujących dokumentów lub złożenia stosownych wyjaśnień, w zależności od zaistniałej sytuacji faktycznej. Brak odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego lub niedotrzymanie terminu w nim określonego będzie skutkowało wykluczeniem z udziału w postępowaniu. 8.3 Zamawiający informuje, iż odrzuci oferty których treść nie odpowiada treści niniejszego Zapytania oraz te zawierające rażąco niską cenę (po ewentualnym uprzednim wezwaniu Wykonawcy do złożenia wyjaśnień / kalkulacji ceny i ocenie tychże przez Zamawiającego). 8.4 Zamawiającyinformuje,iż przewiduje z Wykonawcąnajwyżejocenionym, możliwość w sytuacji, podjęcia gdy oferta negocjacji, ta będzie przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego, a Zamawiający nie będzie miał możliwości zwiększenia kwoty jaką dysponuje do wysokości oferty najwyżej ocenionej. 8.5 Zamawiający informuje, iż unieważni postępowanie w sytuacji, gdy: 1)nie wpłyną oferty; 2)wszystkie oferty zostaną odrzucone; 3)oferta z najniższą ceną będzie znacznie przekraczała ceny rynkowe; 4)oferta z najwyższą ceną przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego, a negocjacje, o których mowa powyżej nie odniosły zamierzonego skutku. 8.6 O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie oraz zamieści informację na stronie internetowej Muzeum. 8.7 Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji, gdy wyłoniony Wykonawca będzie uchylał się od podpisania umowy zostanie wybrany Wykonawca, który zajął kolejne miejsca na liście rankingowej i potwierdzi chęć realizacji zamówienia. 8.8 Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa, na zasadach i wzorze określonym przez Zamawiającego.8.9 Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.), t.j: 1) których wymieniono w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisano na listę osób i podmiotów objętych sankcjami; 2) których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę osób i podmiotów objętych sankcjami; 3) których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę osób i podmiotów objętych sankcjami. |
© eurobudowa.pl 2004-2024