Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa budynków infrastruktury społecznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa budynków infrastruktury społecznej

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA WIJEWO
PARKOWA 1
64-150 Wijewo
powiat: leszczyński
655494085, faks 655494755
wijewo@wijewo.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Wijewo
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 655494085, faks 6554
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa budynków infrastruktury społecznej w Gminie Wijewo
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą.: ,,Budowa budynków infrastruktury społecznej w Gminie Wijewo".
W ramach powyższego zadania przewiduje się Część I: ,,Rozbudowa Budynku Wiejskiego Domu Kultury w Potrzebowie" oraz Część II: ,,Rozbudowa budynku remizy strażackiej w Potrzebowie" które to zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część I: ,,Rozbudowa Budynku Wiejskiego Domu Kultury w Potrzebowie"
W ramach przedmiotu zamówienia pn. ,,Rozbudowa Budynku Wiejskiego Domu Kultury w Potrzebowie" przewiduje się w szczególności zagospodarowanie działki nr 91/4 zlokalizowanej w miejscowości Potrzebowo, gmina Wijewo, jednostka 301306_2 Wijewo, obręb 0003 Potrzebowo. Działka jest zabudowana budynkiem Wiejskiego Domu Kultury. Właścicielem działki jest Zamawiający. Inwestycja dotyczy rozbudowy budynku Wiejskiego Domu Kultury.
Inwestycja w całości mieści się na działce nr geod. 91/4. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury, która pełnić będzie taką samą funkcję, jak istniejący budynek .
Wielkość projektowanej rozbudowy wynosi 14,08mx12,70m.
Rozbudowa ma formę prostej, zwartej bryły w kształcie litery L. Przykryta dachem płaskim, krytym papą o kącie nachylenia połaci 2%. Budynek jest zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej.
W dokumentacji projektu sali WDK w miejscowości Potrzebowo podczas wyceny nie należy uwzględniać kosztu wykonania KLIMATYZACJI ORAZ kosztów UTWARDZENIA TERENU, które nie są objęte przedmiotem zamówienia i których zakres będzie realizowany w ramach odrębnych zadań (wynika to z zlecenia i opracowania kompletnej aranżacji dla całego obiektu).
Ze względu na okres wynajmowania sali na organizację wydarzeń okolicznościowych, Zamawiający wskazuje, iż prowadzenie prac z zakresu wykonania rozbudowy budynku WDK Potrzebowo powinno się rozpocząć w terminie od 30 września 2024 roku.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I i II określa załącznik nr 9 do SWZ - dokumentacja projektowa (tj. przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, projekty techniczne, wizualizacje, przekroje).
3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1 Dla Części I: ,,Rozbudowa Budynku Wiejskiego Domu Kultury w Potrzebowie" :
Branża budowlana:
1 Prace rozbiórkowe
2 Roboty ziemne
3 Fundamenty z izolacjami
4 Stan surowy nadziemia
5 Posadza P1
6 Posadza P2
7 Posadza P3
8 Tynki, płytki i malowanie na ścianach
9 Sufity podwieszane - sala główna
10 Sufity podwieszane - pozostałe pomieszczenia
11 Tynki i malowanie na sufitach
12 Stolarka okienna i drzwiowa
13 Dach D1
14 Dach D2
15 Ocieplenie ścian zewnętrznych
16 Wyposażenie
Branża elektryczna:
1 LINIA ZASILAJĄCA
2 ROZDZIELNIE
3 OKABLOWANIE
4 OSPRZĘT
5 OŚWIETLENIE
8 INSTALACJA UZIEMIJĄCA
9 POMIARY
Branża sanitarna:
1 INSTALACJE ZEWNĘTRZNE
1.1 INSTALACJA WODOCIĄGOWA W GRUNCIE
1.2 KANALIZACJA SANITARNA I TECHNOLOGICZNA
ZEWNĘTRZNA W GRUNCIE
2 INSTALACJE WEWNĘTRZNE
2.1 ROBOTY DEMONTAŻOWE
2.1.1 KANALIZACJA SANITARNA
2.1.2 INSTALACJA WODOCIĄGOWA
2.1.3 INSTALACJA GAZOWA
2.1.4 INSTALACJA WENTYLACJI
2.2 INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ
2.3 INSTALACJA WODOCIĄGOWA
2.4 INSTALACJA HYDRANTOWA
2.5 INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA
2.6 INSTALACJA GAZOWA
2.7 TECHNOLOGIA KOTŁOWNI
2.8 INSTALACJA WENTYLACJI
2.9 INSTALACJA
3. Zamówienie obejmuje również:
a) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
b) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
c) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje możliwość ustanowienia nadzoru inwestorskiego również w przypadku gdy w świetle obowiązujących przepisów nie jest to obligatoryjne w sytuacji gdy Zamawiający uzna to za celowe dla danej inwestycji.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
BRANŻA BUDOWLANA:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
BRANŻA ELEKTRYCZNA:
CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
BRANŻA SANITARNA:
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne
45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 Instalowanie kotłów
6. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz aranżacji, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023.682 t.j. z dnia 2023.04.12) oraz zasadami wiedzy technicznej.
7. W dokumentacji projektu, w części dotyczącej Aranżacji (wizualizacji) częściowo wykazany został również zakres i opis prac, który nie jest objęty przedmiotem zamówienia i który realizowany będzie w ramach odrębnych zadań (wynika to z zlecenia i opracowania kompletnej aranżacji dla całego obiektu).
Wykonawca do przygotowania i wyceny oferty zobowiązany jest uwzględnić zakres przyjęty w przedmiarze robót ( zał. nr 9 do SWZ).
8. Wszystkie prace oraz zakup wyposażenia wskazanego w Załączniku nr 9 do SWZ należy na bieżąco konsultować i uzgadniać z Zamawiającym lub Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Wszystkie roboty ujęte i nieujęte w niniejszym opracowaniu należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.
UWAGA:
1. Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowi jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
2. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równoważny lub wyższy poziom wykonania. Jeżeli w dokumentacji przetargowej i projektowej przywołane są znaki towarowe, nazwy producentów, patenty, pochodzenie użytych materiałów lub wyposażenia dopuszcza się zastosowanie towarów równoważnych o parametrach nie gorszych.
Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą.: ,,Budowa budynków infrastruktury społecznej w Gminie Wijewo".
W ramach powyższego zadania przewiduje się Część I: ,,Rozbudowa Budynku Wiejskiego Domu Kultury w Potrzebowie" oraz Część II: ,,Rozbudowa budynku remizy strażackiej w Potrzebowie" które to zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część II: ,,Rozbudowa budynku remizy strażackiej w Potrzebowie"
W ramach przedmiotu zamówienia pn. ,,Rozbudowa budynku remizy strażackiej w Potrzebowie" przewiduje się w szczególności zagospodarowanie działki nr 88/6 zlokalizowanej w miejscowości Potrzebowo. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku remizy o część pełniącą funkcje zaplecza socjalnego i magazynowego. W ramach inwestycji przewiduje rozbudowę budynku remizy o część zaplecza remizy.
Projektowana rozbudowa w całości mieści się na działce nr geod. 88/6. Istniejąca rozbudowa zlokalizowana będzie w granicy z działkami nr geod. 88/5, 88/7, 89. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku remizy o część pełniącą funkcję zaplecza. Wielkość projektowanej rozbudowy wynosi 6,395mx14,97m.
Rozbudowa ma formę prostej, zwartej bryły. Przykryta dachem płaskim, kryta papą o kącie nachylenia połaci 3,65%. Budynek jest zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej. Nie projektuje się podpiwniczenia.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I i II określa załącznik nr 9 do SWZ - dokumentacja projektowa (tj. przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, projekty techniczne, wizualizacje, przekroje).
3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
BRANŻA BUDOWLANA:
1 ROBOTY ZIEMNE
2 FUNDAMENTY I ŚCIANY FUNDAMENTOWE
3 IZOLACJE FUNDAMENTÓW
4 ŚCIANY PARTERU, STROP NAD PARTEREM
5 POKRYCIE DACHOWE Z OBRÓBKAMI
6 STOLARKA ZEWNĘTRZNA
7 OCIEPLENIE ELEWACJI
8 PODŁOGI PARTER
9 TYNKI, MALOWANIE PARTER
10 STOLARKA WEWNĘTRZNA, PARAPETY
11 UTWARDZENIA Z KOSTKI
BRANŻA ELEKTRYCZNA:
1 LINIA ZASILAJĄCA
2 ROZDZIELNIE
3 OKABLOWANIE
4 OSPRZĘT
5 OŚWIETLENIE
8 INSTALACJA UZIEMIJĄCA
9 POMIARY
BRANŻA SANITARNA:
1 INSTALACJE ZEWNĘTRZNE
1.1 PRZYŁĄCZE WODOCIĄGOWE W GRUNCIE
1.2 KANALIZACJA SANITARNA W GRUNCIE
2 INSTALACJE WEWNĘTRZNE
2.1 INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ
2.2 INSTALACJA WODOCIĄGOWA
2.3 INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA
3. Zamówienie obejmuje również:
a) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
b) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
c) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje możliwość ustanowienia nadzoru inwestorskiego również w przypadku gdy w świetle obowiązujących przepisów nie jest to obligatoryjne w sytuacji gdy Zamawiający uzna to za celowe dla danej inwestycji.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
BRANŻA BUDOWLANA:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
BRANŻA ELEKTRYCZNA:
CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
BRANŻA SANITARNA:
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne
45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 Instalowanie kotłów
6. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz aranżacji, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023.682 t.j. z dnia 2023.04.12) oraz zasadami wiedzy technicznej.
7. W dokumentacji projektu, w części dotyczącej Aranżacji (wizualizacji) częściowo wykazany został również zakres i opis prac, który nie jest objęty przedmiotem zamówienia i który realizowany będzie w ramach odrębnych zadań (wynika to z zlecenia i opracowania kompletnej aranżacji dla całego obiektu).
Wykonawca do przygotowania i wyceny oferty zobowiązany jest uwzględnić zakres przyjęty w przedmiarze robót ( zał. nr 9 do SWZ).
8. Wszystkie prace oraz zakup wyposażenia wskazanego w Załączniku nr 9 do SWZ należy na bieżąco konsultować i uzgadniać z Zamawiającym lub Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Wszystkie roboty ujęte i nieujęte w niniejszym opracowaniu należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.
UWAGA:
1. Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowi jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
2. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równoważny lub wyższy poziom wykonania. Jeżeli w dokumentacji przetargowej i projektowej przywołane są znaki towarowe, nazwy producentów, patenty, pochodzenie użytych materiałów lub wyposażenia dopuszcza się zastosowanie towarów równoważnych o parametrach nie gorszych.

CPV: 45200000-9, 45400000-1,45310000-3,45331100-7,45332200-5,45332300-6,45330000-9-,45331220-4,45331200-8,45333000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00339435, RR 271.1.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w rozdziale XV i XVI SWZ nr RR.271.1.2.2024. Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu Zamawiający w niniejszym punkcie nie ma możliwości opisać wszystkich wymagań.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Wijewo Ul. Parkowa 1, 64-150 Wijewo.
2) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wijewo.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze Danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 10:00
Miejsce składania ofert: Strona postępowania na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.