Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa drogi gminnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA IZBICA
ul. Gminna 4
22-375 Izbica-Wieś
powiat: krasnostawski
ugizbica@mbnet.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Izbica-Wieś
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa drogi gminnej w ciągu Ul. Łąkowej w miejscowości
Izbica w Gminie Izbica
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadnia pn. ,,Budowa drogi gminnej w ciągu Ul. Łąkowej w miejscowości Izbica w Gminie Izbica" polegającego na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej oraz realizacji robót budowlanych w zakresie budowy dróg gminnych

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45200000-9,71320000-7,45233140-2

Dokument nr: 2024/BZP 00339774, ZP.271.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f39e7630-1c04-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczta elektroniczna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-Zamówienia oraz SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-12 12:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie e Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30

Wymagania:
Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium dla każdej części zamówienia przed
upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć
tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadnia pn. ,,Budowa drogi gminnej w ciągu ul. Łąkowej w miejscowości Izbica w Gminie Izbica" polegającego na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej oraz realizacji robót budowlanych w zakresie budowy dróg gminnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich
pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- W
tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlana w zakresie
budowy lub przebudowy dróg o wartości brutto min. 700.000.,00 zł
(siedemset tysięcy złotych 00/100) z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie
uzyskać tych dokumentów -- inne odpowiednie dokumenty,
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia
i skierują do jego realizacji:
a) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika
budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania
robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie, co
najmniej ograniczonym niezbędnym do realizacji
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium dla każdej części zamówienia przed
upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć
tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
w odniesieniu do środków stanowiących udział własny Zamawiającego, w kwocie
określonej w § 3 ust. 1 pkt 1) umowy, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na
podstawie jednej faktury zaliczkowej stanowiącej do 5% kosztów kwalifikowanych
tj. wartości zadnia wynikającego ze złożonego wniosku o dofinansowanie (kwota
ustalona w odniesieniu do ceny oferty). Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w
wysokości odpowiednio 5% wynagrodzenia należnego (z uwzględnieniem kwoty
kosztów kwalifikowanych we wniosku o dofinansowanie) Wykonawcy na podstawie
faktury zaliczkowej wystawionej w terminie do dnia 15.12.2024 r.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na
podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.