Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi deratyzacji i dezynsekcji w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi deratyzacji i dezynsekcji w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa
powiat: Warszawa
Tel. 22 572 0590
michal.sitek@wum.edu.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 22 572 0590
Termin składania ofert: 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
(na podstawie Zarządzenia nr 1/2021 kanclerza Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego z dnia 18 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych bez stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 roku, poz. 1710 z późń. zm..) o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto)
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Warszawski Uniwersytet Medyczny (WUM) zaprasza do złożenia ofert na wykonanie pięciokrotne w 2024 r. (w czerwcu, lipcu, wrześniu, październiku i grudniu) oraz jeden raz w 2025 r. (w lutym) usługi dezynsekcji i deratyzacji w obiektach WUM wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia. W załączniku podany jest wykaz budynków i zakres usług do realizacji w danym etapie (tzn. na danym etapie może być zarówno dezynsekcja jak i deratyzacja lub też sama dezynsekcja czy deratyzacja, bądź też na danym etapie w konkretnym budynku nie są przewidziane do wykonania żadne usługi). Środki użyte do wykonania usługi muszą posiadać atest i dopuszczenie do użycia w Polsce. Muszą zapewnić maksymalne bezpieczeństwo dla ludzi i zwierząt. Do dezynsekcji należy używać jedynie środków kontaktowych (żeli). Powyższe wymaganie nie dotyczy dezynsekcji pluskiew.
Zamawiający przewiduje również wykonanie dezynsekcji pluskiew oraz innych owadów w domach studenckich oraz pozostałych budynkach WUM w zależności od potrzeb. Maksymalna ilość dezynsekcji pluskiew oraz innych owadów określona została w załączniku nr 2 do umowy.

Dokument nr: ATKB/2024/EL/5015

Składanie ofert:
VII. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy złożyć nie później niż do 05.06.2024 r. do godz. 16.00.
2. Oferty można składać wyłącznie w wersji papierowej na adres: Ul. Żwirki i Wigury 81 pokój 6 ( kancelaria). Prosimy znaczyć ofertę na kopercie ,,oferta, nr sprawy ATKB/2024/EL/5015".

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Dezynsekcja i deratyzacja mają być przeprowadzone 6 krotnie w następujących terminach:
a) Etap pierwszy do 30 czerwca 2024 r.
b) Etap drugi do 31 lipca 2024 r.
c) Etap trzeci do 30 września 2024 r.
d) Etap czwarty do 31 października 2024 r.
e) Etap piąty do 31 grudnia 2024 r.
f) Etap szósty do 28 lutego 2025 r.
g) Dezynsekcja pluskiew oraz innych owadów- w zależności od potrzeb.
Termin wykonania usługi w danych obiektach musi być wcześniej (na 7 dni przed przystąpieniem do prac) uzgodniony z administratorem budynku, a w przypadku dezynsekcji pluskiew usługa ma zostać wykonana w ciągu 48 godzin od powiadomienia o tym fakcie.
IV. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Budynki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego wskazane w załączniku nr 1 i 2.

Wymagania:
V. OKRES GWARANCJI
Skuteczność jednorazowej dezynsekcji pluskiew ustala się na okres jednego miesiąca. Jeżeli w okresie jednego miesiąca od daty przeprowadzenia dezynsekcji w danym pomieszczeniu pluskwy bądź inne owady nadal będą się znajdować Wykonawca ponowi dezynsekcję na własny koszt.
VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszego zaproszenia.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
4. Oferta powinna być napisana na maszynie do pisania/komputerze lub ręcznie w sposób czytelny
5. Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania ofert, a upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Oferta musi być oznaczona znakiem sprawy ATKB/2024/EL/5015
3. Oferty złożone po terminie będą niezwłocznie zwrócone Wykonawcy
4. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert ma prawo:
- wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia drogą opisaną dla składania ofert
- zmienić ofertę - powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta, odpowiednio oznakowanych z dopiskiem ,,ZAMIANA".
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1. W ofercie proszę ująć wszystkie przewidywane koszty związane z realizacją zamówienia w tym podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do obowiązku podatkowego Zamawiającego - zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów - Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Ceny należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
5. Cenę oferty należy podać brutto z uwzględnieniem podatku od towarów i usług (VAT). Do porównania ofert będzie brana cena brutto (tj. z podatkiem VAT)
6. Ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w umowie.
7. Zamawiający w celu ustalenia czy oferta zawiera rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT
1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100%.
2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z najniższą łączną ceną brutto.
3. Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną) otrzyma 100 pkt, każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną według wzoru:
Liczba punktów oferty badanej = X A = cena min/ cena badana x 1 OOpkt

4. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
5. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Oferta złożona w postępowaniu, przestaje wiązać w przypadku wyboru innej oferty lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru wykonawcy.
XI. WYBÓR WYKONAWCY i SPOSÓB OGŁOSZENIA
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym zaproszeniu.
2. Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na tej samej stronie internetowej co niniejsze Zaproszenie.
XIV. OŚWIADCZENIE
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z ww. postępowania na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zgodnie z którym wyklucza się wykonawcę:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust.l pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub zamknięcia postępowania o udzielenie zamówienia, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
2. Zamówienie realizowane będzie na podstawie pisemnej umowy zawartej między zamawiającym i wykonawcą lub w oparciu o pisemne zlecenie wykonania zamówienia
3. Do spraw nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu mają zastosowanie przepisy ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93, ze zm.), ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 178, poz. 1478).
4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca. Załączniki:
Nr 1 - wykaz budynków z terminami przeprowadzenia dezynsekcji i deratyzacji wraz z wyceną, Nr 2 - wykaz budynków do dezynsekcji pluskiew oraz innych owadów wraz z wyceną. Nr 3 - wzór umowy.

Uwagi:
XIII. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Informacja skierowana do osób fizycznych, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia.
Zamawiający informuje, że w przypadku:
osób fizycznych, osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania będzie przetwarzał dane osobowe, które uzyska bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania. W związku z powyższym zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" Zamawiający informuje Panią/Pana, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, reprezentowany przez Rektora WUM;
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować: adres e-mail iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 240;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.l lit. b RODO w celu otrzymania informacji handlowych, niezbędnych dla oszacowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych lub zawarcia umowy w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia;
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z wypełnieniem obowiązków prawnych, w tym niezbędnych dla ustalenia, dochodzenia, lub obrony roszczeń, a także wynikających z obowiązku archiwizacji w oparciu o obowiązujące przepisy;
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1. lit. f RODO do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez osobę trzecią, w szczególności poprzez prowadzenie działań analitycznych, statystycznych, promujących działalność Administratora;
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja prowadzonego postępowania, w oparciu o wewnętrzne regulacje, postanowienia ustawy prawo zamówień publicznych, wytyczne programów operacyjnych, krajowych, regionalnych, jak również w oparciu o postanowienia zawieranych umów o dofinansowanie;
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania lub określonego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o dofinansowanie;
8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem formalnym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
10. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18. RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3. Lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
5
Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie.
W świetle powyższego Wykonawca na druku Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zaproszenia zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu1

Kontakt:
Osoba do kontaktu z Wykonawcami
Michał Sitek.
Tel. 22 572 0590

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.