Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW PRZYSZKOLNYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW PRZYSZKOLNYCH

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI
ul. Jana Sączewskiego 6
42-500 Będzin
powiat: będziński
bzp@powiat.bedzin.pl
https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,164155,68d18e752b38e5617e9fbccace4fdd96.html
Województwo: śląskie
Miasto: Będzin
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW PRZYSZKOLNYCH POPRZEZ UTWORZENIE TERENÓW REKREACJI - POPRAWA ZAGOSPODAROWNIA PLACU PRZYSZKOLNEGO PRZY III LO IM. C.K.NORWIDA W BĘDZINIE"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ w zakresie:
- demontaż i utylizację nawierzchni boiska z trawy sztucznej,
- demontaż i utylizację starej nawierzchni z masy bitumicznej,
- demontaż i utylizację płytek chodnikowych na placu przyszkolnym,
- demontaż kostki betonowej z drogi i ciągu pieszego,
- ułożenie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej na boisku,
- wymiana siatki piłkochwytów,
- zmiana lokalizacji stołów do ping ponga,
- położenie nowej nawierzchni asfaltowej pod miasteczko drogowe,
- malowanie miasteczka ruchu drogowego i gier podwórkowych,
- budowę nawierzchni drogi z kostki betonowej,
- budowę nawierzchni placu przyszkolnego z ekokraty parkingowej,
- budowę ciągu pieszego,
- budowę podjazdu dla niepełnosprawnych,
- montaż elementów rekreacyjnych (trampoliny, ścieżka sensoryczna),
- dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej,
- uzupełnienie braków w ogrodzeniu,
- montaż elementów małej architektury (stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci),
- demontaż starych oraz zakup, dostawa i montaż nowych bramek i zestawów do koszykówki
i siatkówki.
Z uwagi na brak specyfikacji wyposażenia boiska w dokumentacji projektowej poniżej wymagania dotyczące tych elementów, które należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty.
Boisko należy wyposażyć w następujące urządzenia do:
- piłki ręcznej - bramka aluminiowa do piłki ręcznej 3 x 2m mocowana na stałe w podłożu w fundamentach betonowych zlokalizowanych jak na rzucie boiska. Haki mocujące siatkę wykonane, jako metalowe, bezpieczne. Mocowanie bramki do podłoża poprzez przykręcanie dolnej części łuku śrubami mocującymi do uchwytów zamocowanych na stałe w podłożu. Wszystkie elementy stalowe bramki wykonać, jako ocynkowane. Rama bramki o przekroju 80 x 80mm pomalowana farbami wodoodpornymi na kolor biało-zielony. Siatka bramki w kolorze białym, natomiast łapacz (siatka) w kolorze zielonym. Cały zestaw - 2 sztuki bramek,
- siatkówki - słupki stalowe uniwersalne do siatkówki o regulowanej wysokości zawieszenia siatki z mechanizmem naciągowym. Słupki demontowane i montowane w tulejach, siatka biała całosezonowa z kompletem antenek. - bezwęzłowa z polipropylenu, O 4mm
w kolorze białym - 1 sztuka. Cały zestaw - 1 siatka, 2 słupki z tulejami, naciąg siatki,
- koszykówki - kosz do koszykówki wykonany, jako stojak stalowy ocynkowany, jednosłupowy. Stojak o wysięgu 160cm i montowany w fundamencie betonowym. Osłona słupka do koszykówki. Stojak posiada mechanizm regulacji wysokości oraz tablicę do koszykówki epoksydową 180 x 105cm z obręczą uchylną ocynkowaną typu ,,antywandal" oraz ocynkowany siateczką łańcuchową. Cały zestaw - 4 sztuki,
- obsługę geodezyjną.
Prace budowlane prowadzone będą na terenie czynnej placówki i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu uczniów i nie powodowały utrudnień w działalności placówki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacja Warunków Zamówienia, umowa.

CPV: 45112720-8, 45110000-1,45111200-0,45233222-1,45233250-6

Dokument nr: 2024/BZP 00339105

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,164155,68d18e752b38e5617e9fbccace4fdd96.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma przetargowa
https://powiat-bedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
e-mail: bzp@powiat.bedzin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
2. Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.
3. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) - zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem: https: //powiatbedzin.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://powiatbedzin.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
4. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 8 niniejszego rozdziału SWZ.
5. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https: //powiat-bedzin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
6. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A. Ul. Legnicka 57D, lokal B/J,
54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 - 16.00.
7. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (T.j. Dz.U.2021. 2070 z późn. zm.) z zastrzeżeniem formatów,
o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,164155,68d18e752b38e5617e9fbccace4fdd96.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-12 09:00
Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,164155,68d18e752b38e5617e9fbccace4fdd96.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ w zakresie:
- demontaż i utylizację nawierzchni boiska z trawy sztucznej,
- demontaż i utylizację starej nawierzchni z masy bitumicznej,
- demontaż i utylizację płytek chodnikowych na placu przyszkolnym,
- demontaż kostki betonowej z drogi i ciągu pieszego,
- ułożenie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej na boisku,
- wymiana siatki piłkochwytów,
- zmiana lokalizacji stołów do ping ponga,
- położenie nowej nawierzchni asfaltowej pod miasteczko drogowe,
- malowanie miasteczka ruchu drogowego i gier podwórkowych,
- budowę nawierzchni drogi z kostki betonowej,
- budowę nawierzchni placu przyszkolnego z ekokraty parkingowej,
- budowę ciągu pieszego,
- budowę podjazdu dla niepełnosprawnych,
- montaż elementów rekreacyjnych (trampoliny, ścieżka sensoryczna),
- dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej,
- uzupełnienie braków w ogrodzeniu,
- montaż elementów małej architektury (stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci),
- demontaż starych oraz zakup, dostawa i montaż nowych bramek i zestawów do koszykówki
i siatkówki.
Z uwagi na brak specyfikacji wyposażenia boiska w dokumentacji projektowej poniżej wymagania dotyczące tych elementów, które należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty.
Boisko należy wyposażyć w następujące urządzenia do:
- piłki ręcznej - bramka aluminiowa do piłki ręcznej 3 x 2m mocowana na stałe w podłożu w fundamentach betonowych zlokalizowanych jak na rzucie boiska. Haki mocujące siatkę wykonane, jako metalowe, bezpieczne. Mocowanie bramki do podłoża poprzez przykręcanie dolnej części łuku śrubami mocującymi do uchwytów zamocowanych na stałe w podłożu. Wszystkie elementy stalowe bramki wykonać, jako ocynkowane. Rama bramki o przekroju 80 x 80mm pomalowana farbami wodoodpornymi na kolor biało-zielony. Siatka bramki w kolorze białym, natomiast łapacz (siatka) w kolorze zielonym. Cały zestaw - 2 sztuki bramek,
- siatkówki - słupki stalowe uniwersalne do siatkówki o regulowanej wysokości zawieszenia siatki z mechanizmem naciągowym. Słupki demontowane i montowane w tulejach, siatka biała całosezonowa z kompletem antenek. - bezwęzłowa z polipropylenu, O 4mm
w kolorze białym - 1 sztuka. Cały zestaw - 1 siatka, 2 słupki z tulejami, naciąg siatki,
- koszykówki - kosz do koszykówki wykonany, jako stojak stalowy ocynkowany, jednosłupowy. Stojak o wysięgu 160cm i montowany w fundamencie betonowym. Osłona słupka do koszykówki. Stojak posiada mechanizm regulacji wysokości oraz tablicę do koszykówki epoksydową 180 x 105cm z obręczą uchylną ocynkowaną typu ,,antywandal" oraz ocynkowany siateczką łańcuchową. Cały zestaw - 4 sztuki,
- obsługę geodezyjną.
Prace budowlane prowadzone będą na terenie czynnej placówki i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu uczniów i nie powodowały utrudnień w działalności placówki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacja Warunków Zamówienia, umowa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania zamówienia t.j. posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.:
a) min. 1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa,
lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniają wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (,,świadczenie usług transgranicznych");
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt
2-4 oraz ust. 2 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-11

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.