Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont ulicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont ulicy

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
Piotrkowska 175
90-447 Łódź
powiat: Łódź
zamowienia@zim.uml.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont Ul. Stefana Jaracza na odcinku od Ul. Jana Kilińskiego
do Ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w podziale na 2 Zadania"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni Ul. Stefana Jaracza na odcinku od Ul. Jana Kilińskiego
do Ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w Łodzi.
2. W zakresie wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wyszczególnić należy niżej wymieniony zakres prac:
Zadanie 1: ,,Remont Ul. Stefana Jaracza na odcinku od Ul. Jana Kilińskiego do
ul. Wschodniej bez skrzyżowania"
1. Pomiary liniowe przy robotach ziemnych,
2. Utrzymanie ruchu publicznego oraz utrzymanie istniejących obiektów w okresie trwania realizacji kontraktu do odbioru ostatecznego robót,
3. Rozbiórka ręczna kostki klinkierowej wraz z oczyszczeniem i spaletowaniem do ponownego wbudowania,
4. Rozbiórka ręczna kostki granitowej wraz z oczyszczeniem i spaletowaniem do ponownego wbudowania,
5. Rozbiórka ręczna płyt granitowych wraz z oczyszczeniem i spaletowaniem do ponownego wbudowania,
6. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa,
7. Rozebranie mechaniczne podbudowy stabilizowanej spoiwem,
8. Rozebranie ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej,
9. Rozebranie oporników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej,
10. Zdejmowanie tablic znaków drogowych,
11. Zabezpieczenie drzew i krzewów na czas budowy,
12. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
13. Warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem,
14. Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa stabilizowanego cementem,
15. Warstwa podbudowy zasadniczej z betonu cementowego o klasie wytrzymałości C30/37 ze zbrojeniem rozproszonym,
16. Wykonanie nawierzchni z kostki klinkierowej,
17. Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej,
18. Wykonanie nawierzchni z płyt granitowych,
19. Wykonanie dylatacji,
20. Wykonanie dylatacji elementów żeliwnych taśmą bitumiczną,
21. Ułożenie oporników wraz z wykonaniem ław betonowych,
22. Wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu oraz separatorów,
23. Odtworzenie pętli indukcyjnych,
24. Regulacja pionowa studzienek i wpustów deszczowych,
25. Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych,
Zadanie 2: ,,Remont skrzyżowania Ul. Stefana Jaracza z Ul. Wschodnią"
1. Pomiary liniowe przy robotach ziemnych,
2. Utrzymanie ruchu publicznego oraz utrzymanie istniejących obiektów w okresie trwania realizacji kontraktu do odbioru ostatecznego robót,
3. Rozbiórka ręczna kostki granitowej cięto-łupanej wraz z oczyszczeniem i spaletowaniem do ponownego wbudowania,
4. Rozbiórka ręczna kostki bazaltowej wraz z oczyszczeniem i spaletowaniem do ponownego wbudowania,
5. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa,
6. Rozebranie mechaniczne podbudowy stabilizowanej spoiwem,
7. Rozebranie ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej,
8. Rozebranie oporników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej,
9. Zdejmowanie tablic znaków drogowych,
10. Zabezpieczenie drzew i krzewów na czas budowy,
11. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
12. Warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem,
13. Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa stabilizowanego cementem,
14. Warstwa podbudowy zasadniczej z betonu cementowego o klasie wytrzymałości C30/37 ze zbrojeniem rozproszonym,
15. Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej cięto-łupanej,
16. Wykonanie nawierzchni z kostki bazaltowej,
17. Wykonanie dylatacji,
18. Wykonanie dylatacji elementów żeliwnych taśmą bitumiczną,
19. Ułożenie oporników wraz z wykonaniem ław betonowych,
20. Wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu,
21. Odtworzenie pętli indukcyjnych,
22. Regulacja pionowa studzienek i wpustów deszczowych,
23. Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych,
3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z projektem, opisem przedmiotu zamówienia i na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Przedmiar robót ma charakter dokumentu pomocniczego umożliwiającego wykonawcom wyliczenie ceny na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w oszacowaniu przedmiotu zamówienia.
4.W przypadku zastosowania w dokumentach postępowania (występujących w szczególności w przedmiarach) nazw handlowych materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych co określone przez zamawiającego.
5.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U.2023 poz. 682), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U.2023 poz. 1933).
6.W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z załączonym projektem oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do SWZ, wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych rozporządzeniach w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
7. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej określonych w SWZ oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego, stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane min. 60 miesięcy, odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47 poz. 401, ze zm.), odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją, odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p.poż, odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót, przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
Harmonogram prac
Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji Harmonogram Rzeczowo - Finansowy dla zakresu objętego projektem.
Szczegóły dotyczące formy i zakresu Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego zawiera wzór umowy który jest załącznikiem do SWZ.
Szczegóły dotyczące formy i zakresu Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego zawiera wzór umowy który jest załącznikiem do SWZ ... (Ciąg dalszy w SWZ, rozdział I ust. 1 pkt 4.7)
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiących załącznik nr 1 do SWZ (OPZ) oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45112000-5,45233120-6,45233200-1,45233290-8

Dokument nr: 2024/BZP 00339310, ZIM-DZ.2620.45.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4452a4ef-16a0-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.p oraz poczty elektronicznej za pośrednictwem e-mail: zamowienia@zim.uml.lodz.pl. Dokumenty
zamówienia dostępne są pod adresem: https://zim.lodz.bip-e.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: [numeracja zgodna z SWZ] 17.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
17.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
17.7. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
17.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej np. w treści wiadomości e-mail (lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
17.9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
17.10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem e-mail: zamowienia@zim.uml.lodz.pl lub za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
17.10.1.W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się
o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
17.10.2. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania przesłanego za pośrednictwem e-mail pisma lub dokumentu lub wiadomości.
17.10.3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem sprawy: ZIM-DZ.2620.45.2024. [więcej informacji w SWZ]
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych jest Zarząd Inwestycji Miejskich, siedziba, Łódź Ul. Piotrkowska 175, tel. 42 272 62 80, e-mail: zim@zim.uml.lodz.pl, reprezentowany przez Dyrektora Zarządu Inwestycji Miejskich.
2) W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych: e-mail: iod@zim.uml.lodz.pl. Dane dotyczące inspektora podane są na stronie internetowej: zim.lodz.bip-e.pl.
3) Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z pełnieniem przez Dyrektora Zarządu Inwestycji Miejskich obowiązków kierownika zamawiającego w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz Miasta Łodzi w związku z realizacją zadań powierzonych jednostce na podstawie zarządzenia Nr 429/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 3 marca 2022 r. w sprawie powierzenia Zarządowi Inwestycji Miejskich realizacji zadań inwestycyjnych oraz udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania Miasta Łodzi jako inwestora zadań inwestycyjnych ze zm. w związku z § 3 statutu Zarządu Inwestycji Miejskich stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXVI/650/16 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie utworzenia i nadania statutu dla jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Inwestycji Miejskich (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego poz. 1431 ze zm.), w tym między innymi niniejszego postępowania.
Ciąg dalszy w SWZ, rozdział XV ust. 1 pkt 4 i następne oraz ust. 2.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 12:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-01

Wymagania:
1. Wymagania dotyczące wadium:
a) Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 19 000,00 zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
b) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy prowadzącego postepowanie w Banku PEKAO S.A, nr konta: 76 1240 1037 1111 0011 0925 1836.
d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.
e) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć jako załącznik do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami rozdziału VIII SWZ oferty wykonawcy.
f) Dokument, o którym mowa w lit. e) musi być podpisany podpisem elektronicznym przez gwaranta/ poręczyciela.
g) W treści poręczenia lub gwarancji winna znaleźć się nazwa postępowania tj. ,,Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w podziale na 2 Zadania" oraz numer referencyjny postępowania ZIM-DZ.2620.45.2024.
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).
i) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
j) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w Formularzu ofertowym dane umożliwiające Zamawiającemu zwrot wadium:
o nr rachunku bankowego (w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu) lub
o adres email gwaranta/poręczyciela (w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia).
W przypadku braku wskazania powyższych informacji zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek z którego dokonano wpłaty wadium, a w przypadku gwarancji lub poręczenia na adres email uzyskany ze strony internetowej gwaranta lub poręczyciela
k) Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.45.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego
do ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w Łodzi.
2. W zakresie wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wyszczególnić należy niżej wymieniony zakres prac:
Zadanie 1: ,,Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do
ul. Wschodniej bez skrzyżowania"
1. Pomiary liniowe przy robotach ziemnych,
2. Utrzymanie ruchu publicznego oraz utrzymanie istniejących obiektów w okresie trwania realizacji kontraktu do odbioru ostatecznego robót,
3. Rozbiórka ręczna kostki klinkierowej wraz z oczyszczeniem i spaletowaniem do ponownego wbudowania,
4. Rozbiórka ręczna kostki granitowej wraz z oczyszczeniem i spaletowaniem do ponownego wbudowania,
5. Rozbiórka ręczna płyt granitowych wraz z oczyszczeniem i spaletowaniem do ponownego wbudowania,
6. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa,
7. Rozebranie mechaniczne podbudowy stabilizowanej spoiwem,
8. Rozebranie ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej,
9. Rozebranie oporników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej,
10. Zdejmowanie tablic znaków drogowych,
11. Zabezpieczenie drzew i krzewów na czas budowy,
12. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
13. Warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem,
14. Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa stabilizowanego cementem,
15. Warstwa podbudowy zasadniczej z betonu cementowego o klasie wytrzymałości C30/37 ze zbrojeniem rozproszonym,
16. Wykonanie nawierzchni z kostki klinkierowej,
17. Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej,
18. Wykonanie nawierzchni z płyt granitowych,
19. Wykonanie dylatacji,
20. Wykonanie dylatacji elementów żeliwnych taśmą bitumiczną,
21. Ułożenie oporników wraz z wykonaniem ław betonowych,
22. Wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu oraz separatorów,
23. Odtworzenie pętli indukcyjnych,
24. Regulacja pionowa studzienek i wpustów deszczowych,
25. Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych,
Zadanie 2: ,,Remont skrzyżowania ul. Stefana Jaracza z ul. Wschodnią"
1. Pomiary liniowe przy robotach ziemnych,
2. Utrzymanie ruchu publicznego oraz utrzymanie istniejących obiektów w okresie trwania realizacji kontraktu do odbioru ostatecznego robót,
3. Rozbiórka ręczna kostki granitowej cięto-łupanej wraz z oczyszczeniem i spaletowaniem do ponownego wbudowania,
4. Rozbiórka ręczna kostki bazaltowej wraz z oczyszczeniem i spaletowaniem do ponownego wbudowania,
5. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa,
6. Rozebranie mechaniczne podbudowy stabilizowanej spoiwem,
7. Rozebranie ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej,
8. Rozebranie oporników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej,
9. Zdejmowanie tablic znaków drogowych,
10. Zabezpieczenie drzew i krzewów na czas budowy,
11. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
12. Warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem,
13. Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa stabilizowanego cementem,
14. Warstwa podbudowy zasadniczej z betonu cementowego o klasie wytrzymałości C30/37 ze zbrojeniem rozproszonym,
15. Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej cięto-łupanej,
16. Wykonanie nawierzchni z kostki bazaltowej,
17. Wykonanie dylatacji,
18. Wykonanie dylatacji elementów żeliwnych taśmą bitumiczną,
19. Ułożenie oporników wraz z wykonaniem ław betonowych,
20. Wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu,
21. Odtworzenie pętli indukcyjnych,
22. Regulacja pionowa studzienek i wpustów deszczowych,
23. Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych,
3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z projektem, opisem przedmiotu zamówienia i na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Przedmiar robót ma charakter dokumentu pomocniczego umożliwiającego wykonawcom wyliczenie ceny na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w oszacowaniu przedmiotu zamówienia.
4.W przypadku zastosowania w dokumentach postępowania (występujących w szczególności w przedmiarach) nazw handlowych materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych co określone przez zamawiającego.
5.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U.2023 poz. 682), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U.2023 poz. 1933).
6.W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z załączonym projektem oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do SWZ, wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych rozporządzeniach w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
7. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej określonych w SWZ oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego, stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane min. 60 miesięcy, odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47 poz. 401, ze zm.), odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją, odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p.poż, odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót, przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
Harmonogram prac
Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji Harmonogram Rzeczowo - Finansowy dla zakresu objętego projektem.
Szczegóły dotyczące formy i zakresu Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego zawiera wzór umowy który jest załącznikiem do SWZ.
Szczegóły dotyczące formy i zakresu Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego zawiera wzór umowy który jest załącznikiem do SWZ ... (Ciąg dalszy w SWZ, rozdział I ust. 1 pkt 4.7)
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiących załącznik nr 1 do SWZ (OPZ) oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
[numeracja zgodna z SWZ] 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
3.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie tj.:
3.4.1.1.w okresie ostatnich 8 (ośmiu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali maksymalnie trzy roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie drogi publicznej/dróg publicznych na terenie miejskim o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 2.250.000,00 zł .
Przedmiotowe roboty budowlane muszą uwzględniać wykonanie nawierzchni z kostki granitowej lub kostki klinkierowej lub płyt granitowych.
3.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
3.4.2.1. jedną osobą, na stanowisko kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót przy co najmniej 2 (dwóch) robotach budowlanych polegających na remoncie lub przebudowie lub budowie drogi publicznej na terenie miejskim.
Przedmiotowe roboty budowlane muszą uwzględniać wykonanie nawierzchni z kostki granitowej lub kostki klinkierowej lub płyt granitowych.
3.4.3. Przez pojęcie/pojęcia:
3.4.3.1 ,,remont", ,,przebudowa" ,,budowa", rozumie się pojęcia zdefiniowane w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3.4.3.2.,,teren miejski" rozumie się teren znajdujący się w granicach administracyjnych miasta.
3.4.3.3 ,,droga publiczna" zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - należy rozumieć drogę, z której może korzystać każdy, zgodnie z jej przeznaczeniem, z ograniczeniami i wyjątkami określonymi w tej ustawie lub innych przepisach szczególnych;
3.4.4. W przypadku wykazywania spełnienia warunków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), a także w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp:
3.4.4.1. Zamawiający nie dopuszcza wykazywania spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w taki sposób, że warunek określony w pkt. 3.4.1.1 spełniają podmioty łącznie (doświadczenie podmiotów nie podlega sumowaniu),
z zastrzeżeniem pkt 3.4.6.
3.4.5. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający z zastrzeżeniem punktu 3.4.6. nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
3.4.6. W przypadku gdy ofertę w niniejszym postępowaniu składa konsorcjum / spółka cywilna w takim samym składzie podmiotowym (lub szerszym), w jakim realizowali wykazywaną robotę budowlaną, Zamawiający nie będzie badał wartości robót i zakresu robót wykonanych przez poszczególnych wykonawców.
3.4.7. W przypadku zamówień/kontraktów obejmujących większy zakres prac niż wymagany przez Zamawiającego, należy wyodrębnić rzeczowo i wykazać odpowiednio:
3.4.7.1. zakres i wartość robót budowlanych zgodnych z zakresem określonym w pkt. 3.4.1.1. Zamawiający dopuszcza wykazanie robót budowlanych wykonanych w trybie zaprojektuj i wybuduj. W tym przypadku w wykazie robót budowlanych należy osobno podać zakres i wartość wykonanych robót budowlanych, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
3.4.8. Uprawnienia, o których mowa w pkt 3.4.2. powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do projektowania i pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
3.4.9. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
3.4.10. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
4. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym rozdziale specyfikacji, nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w rozdziale IV SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (wzór) - wg zał. nr 10 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 8 (ośmiu) lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wg zał. nr 11 do SWZ (wzór);
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie robót budowlanych zobowiązany jest podać jedynie te roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (z zastrzeżeniem pkt. 3.4.6. SWZ).
c) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg zał. nr 12 do SWZ (wzór);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wymagania dotyczące wadium:
a) Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 19 000,00 zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
b) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy prowadzącego postepowanie w Banku PEKAO S.A, nr konta: 76 1240 1037 1111 0011 0925 1836.
d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.
e) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć jako załącznik do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami rozdziału VIII SWZ oferty wykonawcy.
f) Dokument, o którym mowa w lit. e) musi być podpisany podpisem elektronicznym przez gwaranta/ poręczyciela.
g) W treści poręczenia lub gwarancji winna znaleźć się nazwa postępowania tj. ,,Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w podziale na 2 Zadania" oraz numer referencyjny postępowania ZIM-DZ.2620.45.2024.
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).
i) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
j) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w Formularzu ofertowym dane umożliwiające Zamawiającemu zwrot wadium:
o nr rachunku bankowego (w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu) lub
o adres email gwaranta/poręczyciela (w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia).
W przypadku braku wskazania powyższych informacji zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek z którego dokonano wpłaty wadium, a w przypadku gwarancji lub poręczenia na adres email uzyskany ze strony internetowej gwaranta lub poręczyciela
k) Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika), o którym mowa w pkt. 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 6 do SWZ (wzór).
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 6 do SWZ (wzór).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg zał. nr 7 do SWZ (wzór).
6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Szczegółowe informacje nt. udzielania zaliczek zawarte są w § 26a Wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-10

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.