kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Siechnice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gminny Zakład Usług Komunalnych Młynarska 10 84-351 Nowa Wieś Lęborska powiat: lęborski slawomir.malinowski@nwl.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Nowa Wieś Lęborska |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska w 2024 roku Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1. Remont nawierzchni drogi w m. Łebień Berholz dz. Nr 86 i 95/4 1.2. Remont nawierzchni drogi dz. Nr 33 w miejscowości Garczegorze CPV: 45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00339825, GKiZP 260.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59427124-1996-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamówienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 7) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożlwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: slawomir.malinowski@nwl.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu) 2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert oraz załączników składanych wraz z ofertą) 1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). 2) Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 3) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 16. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 16.1. administratorem danych osobowych jest Gminny Zakład Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, Ul. Młynarska 10, 84 351 Nowa Wieś Lęborska, tel. (59) 861 22 64; 16.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej jest p. Bartosz Mendyk, e-mail: kancelaria@drmendyk.pl, tel. 507 054 139; 16.3. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska w 2024 roku" oznaczenie postępowania: GKiZP 260.5.2024, prowadzonym w trybie podstawowym (bez negocjacji); 16.4. odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023.poz.1605 ) , dalej Ustawa Pzp; 16.5. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 16.6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 16.7. w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 16.8. Wykonawca posiada: 16.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; 16.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy; 16.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 16.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 16.9. Wykonawcy nie przysługuje: 16.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 16.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 16.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GKiZP 260.5.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1. Remont nawierzchni drogi w m. Łebień Berholz dz. Nr 86 i 95/4 1.2. Remont nawierzchni drogi dz. Nr 33 w miejscowości Garczegorze 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami: a. Kryterium ,,Cena oferty" (C) - waga kryterium 60% Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. cena najniższa C = --------------------------------- x 60 pkt cena danego Wykonawcy b. Kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" (T) - waga kryterium 30% Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia - 60 dni od dnia zawarcia umowy, nie będzie punktowany. Oferty są punktowane w następujący sposób: Termin realizacji zamówienia - 60 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt. Termin realizacji zamówienia - 30 dni od dnia zawarcia umowy - 30 pkt. UWAGA: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z terminem realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najdłuższy termin realizacji zamówienia tj. 60 dni od dnia zawarcia umowy i przyzna w tym kryterium 0 punktów. c. Kryterium ,,Okres gwarancji" (G) - długość okresu gwarancji (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 60 miesięcy) - 10%. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje dłuższy okres gwarancji, zgodnie z poniższą tabelą wówczas otrzyma odpowiednią ilość punktów w tym kryterium: 36 miesięcy - 0 punktów 48 miesięcy - 5 punktów 60 miesięcy - 10 punktów UWAGA: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający uzna że, że intencją Wykonawcy było zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji tj. 36 miesięcy - wówczas przyzna w tym kryterium 0 punktów. Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia. Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + T + G) gdzie: C - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium ,,Cena" T - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" G - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium ,,Okres gwarancji" Maksymalna liczba punktów: 100 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) posiadania zdolność do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia warunku w zakresie zdolność do występowania w obrocie gospodarczym; 2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wynikającej z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3) posiadania zdolność ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia; Zamawiający nie stawia warunku w zakresie posiadania zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia; 4) posiadania niezbędnej zdolność technicznej lub zawodowej umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj: 1. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Spełnianie warunku będzie oceniane na podstawie dysponowania 1 osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami branży drogowej i posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w tym zakresie, skierowaną przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego. 2. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Spełnianie warunku będzie oceniane na podstawie wykazania dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia niżej wymienionych narzędzi: - samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym - min. 3 szt. - przecinarka (piła do narzędzi bitumicznych) - min. 1 szt. - sprężarka powietrza spalinowa - min. 1 szt. - szczotka mechaniczna lub inne urządzenie czyszczące - min. 1szt. - zagęszczarka mechaniczna - min. 1 szt. - skrapiarka do emulsji asfaltowych - min. 1 szt. - rozkładarka do asfaltu ze wstępnym zagęszczeniem mieszanki mineralno - asfaltowej - min. 1 szt. - walec samojezdny, statyczny - min. 1 szt. - walec ogumiony, samojezdny - min. 1 szt. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następującego podmiotowego środka dowodowego (aktualnego na dzień składania podmiotowego środka dowodowego) : 1.1. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 1.2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z zapisami SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami: a. Kryterium ,,Cena oferty" (C) - waga kryterium 60% Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. cena najniższa C = --------------------------------- x 60 pkt cena danego Wykonawcy b. Kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" (T) - waga kryterium 30% Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia - 60 dni od dnia zawarcia umowy, nie będzie punktowany. Oferty są punktowane w następujący sposób: Termin realizacji zamówienia - 60 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt. Termin realizacji zamówienia - 30 dni od dnia zawarcia umowy - 30 pkt. UWAGA: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z terminem realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował najdłuższy termin realizacji zamówienia tj. 60 dni od dnia zawarcia umowy i przyzna w tym kryterium 0 punktów. c. Kryterium ,,Okres gwarancji" (G) - długość okresu gwarancji (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 60 miesięcy) - 10%. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje dłuższy okres gwarancji, zgodnie z poniższą tabelą wówczas otrzyma odpowiednią ilość punktów w tym kryterium: 36 miesięcy - 0 punktów 48 miesięcy - 5 punktów 60 miesięcy - 10 punktów UWAGA: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający uzna że, że intencją Wykonawcy było zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji tj. 36 miesięcy - wówczas przyzna w tym kryterium 0 punktów. Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia. Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + T + G) gdzie: C - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium ,,Cena" T - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" G - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium ,,Okres gwarancji" Maksymalna liczba punktów: 100 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2024