Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Bieżące naprawy cząstkowe nawierzchni dróg lokalnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące naprawy cząstkowe nawierzchni dróg lokalnych

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kroczyce
Batalinów Chłopskich 29
42-425 Kroczyce
powiat: zawierciański
Telefon: (34) 3152150 DO 5 wewn. 46 wewn. 30 Fax: (34) 3152150 DO 5
kroczyce@kroczyce.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Kroczyce
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: (34) 315215
Termin składania ofert: 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - ROBOTY BUDOWLANE
Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 z późń. zm.), którego przedmiotem jest zadanie pn.: ,,Bieżące naprawy cząstkowe nawierzchni dróg lokalnych na terenie Gminy Kroczyce w 2024r."
2/ Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa
ROZDZIAŁ II. Opis przedmiotu zamówienia:
1/ Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy cząstkowe nawierzchni dróg lokalnych na terenie Gminy Kroczyce w 2024r.
2/ Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3/ Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawach oraz bieżącym utrzymaniu dróg o nawierzchni żużlowej oraz dróg o nawierzchni bitumicznej.
Zakres zamówienia obejmuje zespół wykonywanych na bieżąco zabiegów technicznych, polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni, tj. likwidacji ubytków, zastoisk wody, wybojów, zagłębień oraz osiadań zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również hamujących proces powiększania się powstałych uszkodzeń oraz uzupełnianiu ubytków nawierzchni.
Szacowany zakres zamówienia określa tabela zamieszczona poniżej:
Jednostka miary
L.p. Zakres rzeczowy Szacowana ilość

1. Remont cząstkowy nawierzchni żużlowych tłuczniem kamiennym, frezem 600 m2
2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych-patcher 50 t
3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych-recykler 20 t
4. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, mieszankami mineralno- bitumicznymi 20 t
5. Korytowanie pod warstwę tłuczniową gł. 10 cm, warstwa tłuczniowa gł. 10-20 cm, zagęszczenie warstwy tłuczniowej gł. 10-20 cm 1200 m2
Podane obmiary są szacunkowe. Faktyczny zakres robót realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych. Z tytułu zmniejszenia liczby i zakresu zamówień cząstkowych Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Kalkulując cenę ofertową Wykonawca powinien, poza kosztami ściśle związanymi z naprawą nawierzchni, uwzględnić również koszty:
- zabezpieczenia i oznakowania miejsc prowadzonych robót w pasie drogowym,
- utylizacji materiałów z rozbiórki nie nadających się do ponownego wbudowania,
- uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie według faktycznie wykonanych jednostek rzeczowych robót po ryczałtowych cenach jednostkowych zaoferowanych w ofercie.
Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 - Prawo budowlane.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze stanem współczesnej wiedzy technicznej i normami państwowymi, przepisami technicznymi oraz przepisami prawa zamówień publicznych, w szczególności zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia sprawie szczegółowego zakresu.
5/ Wartość zamówienia: poniżej 130 000 zł netto (do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych).
6/ Warunki realizacji zamówienia: Szczegóły realizacji przedmiotu umowy określa załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia - Istotne postanowienia umowy.

CPV: 45-23-31-41-9, 45-23-31-42-6, 45-23-32-20-7

Otwarcie ofert: 5/ Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Systemu E-ZP Zamawiającego.

Składanie ofert:
ROZDZIAŁ IX. Termin i miejsce składania ofert:
1/ Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 31.05.2024 r. do godz. 10:00.
2/Ofertę należy przesłać poprzez System E-ZP dostępny pod adresem https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl.
3/Oferta musi być złożona przed upływem terminu składania ofert. O terminie złożenia oferty decyduje czas wygenerowania Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP) w Systemie E-ZP.

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ III. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2024r.

Wymagania:
ROZDZIAŁ IV. Warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
ROZDZIAŁ V. Wykaz dokumentów potwierdzających spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, nie wymaga się składania dokumentów potwierdzających ich spełnianie.
ROZDZIAŁ VI. Kryteria oceny ofert i ich waga:
1. Cena - waga 100%
2. Ocena kryteriów: Do oceny kryterium będzie brana pod uwagę cena brutto zaoferowana przez wykonawcę na Formularzu Ofertowym.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę (cena oferty brutto podana w złotych).
4. Z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę, zostanie zawarta umowa, na warunkach określonych, w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia (Istotne postanowienia umowy).
ROZDZIAŁ VII. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
1/ Wykonawca powinien jednoznacznie określić cenę za wykonanie zamówienia, uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
2/ Cena oferty powinna być przedstawiona w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
ROZDZIAŁ VIII. Sposób przygotowania ofert:
1/ Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej lub postaci elektronicznej.
2/ Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4/ Złożenie oferty możliwe jest jedynie z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do zawarcia umowy w przypadku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej.
5/ Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4/ Komunikacja w postępowaniu:
1) Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami będzie odbywała się za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Kroczyce, (zwanego dalej Systemem e- ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://qwkroczvce.e-zp.finn.pl
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie E- ZP.
3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E- ZP jest bezpłatne.
4) Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu.
5) Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-ZP Gminy Kroczyce.
6) W Systemie E- ZP znajduje się instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem:
https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu:
- stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;
- zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;
- system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.
8) Zamawiający zaleca składnie oferty w formacie .pdf.
9) Zamawiający dopuszcza złożenie:
- oferty podpisanej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a także
- oferty stanowiącej cyfrowe odwzorowanie (elektroniczną kopię) oferty podpisanej w postaci papierowej.
10) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem funkcji ,,Wyślij" formularzy do złożenia, wycofania oferty lub wniosku. Wysłana oferta jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia.
11) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę potwierdzenia komunikatem przez system ich odebrania. Wynikiem złożenia przesyłki przez Wykonawcę jest wygenerowanie Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP).
ROZDZIAŁ XI. Składanie pytań do Zamawiającego:
1/ W razie jakichkolwiek wątpliwości, co do sposobu i zakresu przygotowywanej oferty Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem.
2/ Wszystkie informacje Zamawiający przekazuje wszystkim Wykonawcom na równych zasadach.
ROZDZIAŁ XII. Uzupełnianie oferty
W przypadku braków lub wad dokumentów załączonych do oferty Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnego uzupełnienia/wyjaśnienia dokumentów w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
ROZDZIAŁ XIII. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez konieczności podawania przyczyny.
ROZDZIAŁ XIV. Informacja o przesłankach wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. póz. 507):
1/ Zgodnie z zapisami art. 1 pkt 3) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
0 szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. póz. 507) z postępowania wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2/ Weryfikacji braku podstawy wykluczenia, o której mowa powyżej w stosunku do konkretnego podmiotu zamawiający dokona w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym.

Uwagi:
ROZDZIAŁ XV. Klauzula informacyjna dla osób fizycznych z art. 13 ROPO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
1. Zamawiający informuje, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce;
b) Inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Kroczyce jest dostępny pod adresem e-mail: iod@kroczyce.pl , telefon/34 315 21 50 do 5.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,
d) Odbiorcami danych osobowych będą:
-organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
-inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gmina Kroczyce przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Wójt Gminy Kroczyce.
e) Dane osobowe będą przechowywane, do chwili realizacji zadania, do którego dane zostały zebrane, jednak nie krócej niż okres wynikający z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych1111
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2];
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
h) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zamawiający informuje, że:
a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 (RODO), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (RODO), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

Kontakt:
ROZDZIAŁ X. Uprawniony do kontaktu z Wykonawcami:
- w sprawach związanych z procedurą udzjelenia zamówienia:
-Karolina Świerczyna- tel. 034 315 21 50 wewn. 46.
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia:
-Paweł Bugaj- tel. tel. 034 315 21 50 wewn. 30.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.