Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu
ul. Katowicka 23
45-061 Opole
powiat: Opole
tel. 77 453 86 01 wew. 4, 77 453-66-17, 77 465-13-28
zaodrze@osm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: tel. 77 453 86 01 we
Termin składania ofert: 2024-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie prac budowlanych
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są prace budowlane: Zadanie 1:
temat: remont 35 szt.( 7 pionów) loggii w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, 5-cio
kondygnacyjnym. adres: Opole, Ul. 1 Maja 10-12.
zakres prac: zgodny z przedmiarem dostępnym na stronie internetowej Spółdzielni: www.osm.opole.pl.
Zadanie 2:
temat: remont elewacji wraz dociepleniem i przebudową loggii ścian szczytowych (wschodniej i zachodniej) budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, 11 kondy-gnacyjnego.
adres: Opole, Ul. Prószkowska 7-13.
zakres prac: zgodny z przedmiarem i dokumentacją techniczną dostępną na stronie internetowej Spółdzielni: www.osm.opole.pl.
Uwagi:
- przedmiary robót są materiałami pomocniczymi dołączonymi do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. Podane w przedmiarach podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne. Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ. Jeżeli wykonawca uznaje, że dana pozycja powinna zawierać inną ilość lub jakaś pozycja została wg niego nie uwzględniona powinien to uwzględnić w swojej wycenie.
- oferowana cena winna obejmować:
- wykonanie wszelkich prac koniecznych do poprawnej realizacji zadania w tym naprawę i uzupełnienie ubytków tynków,
- dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do poprawnej realizacji prac zgodnie z ich technologią,
- wykonanie wszelkich robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia
- wykonanie koniecznych prac rozbiórkowych i towarzyszących
- wykonanie prac porządkowych w rejonie prowadzenia robót
- ustawienie, najem i rozbiórkę rusztowań lub podnośnika
-wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie terenu bezpośrednio wykorzystywanego do prowadzenia robót
- przywrócenie terenu do stanu ustalonego protokolarnie w dniu przekazania placu budowy
- należy stosować wyprawy tynkarskie i farby silikonowe, silikatowe lub polikrzemianowe
- roboty należy prowadzić w sposób zapewniający możliwość przemieszczania się lokatorom,
- połączenia tynków istniejących i uzupełniających nie mogą być zauważalne,
- kolor farby należy dobrać w taki sposób, aby nie odróżniał się od istniejących powłok malarskich,
- materiały z rozbiórek należy wywieźć na miejsce wskazane przez Administrację Osiedla lub na PSZOK,
- należy przestrzegać regulaminu porządku domowego obowiązującego w Spółdzielni (hałas, sprzątanie, nie niszczenie mienia Spółdzielni itp.).

Otwarcie ofert: 9. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 13.06.2024r. o godz. 10.00.
w siedzibie OSM ,,Przyszłość" przy Ul. Katowickiej 23, pok. nr 4.

Składanie ofert:
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do dnia 12.06.2024r. do godz. 14.00.

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający planuje wykonać zadania w terminie do: Zadanie 1: 10.10.2024r. Zadanie 2: 10.11.2024r.

Wymagania:
4. WARUNKI ZAMÓWIENIA
W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy:
a) złożą oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2
b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7
c) wniosą wadium w wysokości i w sposób wskazany w pkt. 5.
5. WADIUM
Każdy Oferent winien dokonać wpłaty wadium w Kwocie po 7 000 zł za każde zadanie na konto Spółdzielni w PKO BP S.A. Oddział Opole nr 19 1020 3668 0000 5802 0010 2541 lub przedstawić gwarancję zapłaty wadium do dnia i godziny złożenia oferty. Wadium podlega zwrotowi w ciągu 5 dni po ogłoszeniu wyników przetargu, a Oferentowi, który został wybrany w przetargu, po podpisaniu z nim umowy. W przypadku gdy Oferent, którego oferta została wybrana w przetargu uchyli się od podpisania umowy, wadium przepada na rzecz OSM ,,Przyszłość" w Opolu.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób.
Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej
przypadkowe zdekompletowanie.
Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być na-niesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej. Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie, (bez podatku VAT). Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach. Koperta winna być zaadresowana na adres - OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole ul. Katowicka 23, oznaczona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana: ,,Oferta - remont elewacji -1 Maja, Prószkowska".
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: (
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
- oferowaną cenę wykonania zamówienia oddzielnie dla każdego zadania;
- kosztorysy ofertowe (wartość pozycji z narzutami, z podsumowaniem elementów) z podaniem składników cenotwórczych,
- potwierdzenie terminu wykonania prac zgodnie z pkt. 3 Specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia;
- aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie;
- oświadczenie o dostarczeniu przed podpisaniem umowy odnawialnej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej dwukrotnie wyższej od składanej oferty;
- referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert);
- warunki płatności (zgodnie z kryteriami wyboru ofert);
- oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ;
- oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji jakości wykonanych prac remontowych oraz wszystkich wbudowanych materiałów w ramach realizacji zadania;
- oświadczenie, że gwarancja obejmuje ewentualne wykwity mikroorganizmów;
- oświadczenie o rodzaju proponowanego zabezpieczenia gwarancji (depozyt lub ubezpieczenie w wysokości 5% wartości wynagrodzenia);
- imienne wskazanie kierownika robót / kierownika budowy członka izby zawodowej,
- potwierdzenie wpłaty wadium.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
8. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE OCENA OFERT:
a. Cena - 96%
b. Wiarygodność Oferenta - 3 % 9 % - referencje za zrealizowane prace o podobnym charakterze
z ostatnich 3 lat, pod warunkiem załączenia referencji na zrealizowane prace na kwotę nie mniejszą niż 1|00 tys. zł (kwoty wynikające z referencji nie będą sumowane w celu spełnienia postawionego warunku, maksymalnie po 3% za każdą referencję za zrealizowane prace na kwotę niemniejszą niż 100 tys. zł, maksymalnie 9%).
c. Warunki płatności (w podziale na poszczególne zadania):
- płatność wynagrodzenia w całości po wykonaniu i odbiorze prac
objętych umową - 1 %
- płatność częściowa w trakcie realizacji prac do 70% wartości wynagrodzenia (maksymalnie 2 faktury częściowe, 30% wynagrodzenia płatne po wykonaniu i odbiorze całości prac objętych umową) - 0 %
2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów.
3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający odrzuci oferty;
a. z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6,
b. z powodu braku wymaganych podpisów
c. z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia.
4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23.
10. ZAWARCIE UMOWY
Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.
12. ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO
<=> unieważnienia zamówienia bez podania przyczyn,
<=> wybrania oferty, której cena w sposób znaczący odbiega od cen pozostałych Oferentów,
=> wybrania oferty, której termin jest niezgodny ze specyfikacją,
<=> ograniczenia zakresu robót objętych zamówieniem,
bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Oferentów.

Kontakt:
11. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ
Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy:
- Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 7, 8, 9, 10, tel. 77 453 86 01, wew. 4
e-mail: emucha@osm.opole.pl
- Administracja Osiedla ,,Centrum" Opole, ul. Kośnego 31 b, 77 453-66-17, e-mail: centrum@osm.opole.pl. (w zakresie zadania nr 1)
- Administracja Osiedla ,,Zaodrze" Opole, ul. Próśzkowska 39a, 77 465-13-28, e-mail: zaodrze@osm.opole.pl. (w zakresie zadania nr 2).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.