Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa ulic

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa ulic

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA CZERSK
ul. Kościuszki 27
89-650 Czersk
powiat: chojnicki
523954810
urzad_miejski@czersk.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
Województwo: pomorskie
Miasto: Czersk
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 523954810
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa ulic w Czersku i Rytlu - etap I
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Budowa nawierzchni drogowych w ciągu Ul. Leśnej w Czersku.
I. Informacja o przedmiocie i zakresie inwestycji.
Odcinek 1
Branża drogowa
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Roboty branży drogowej należy wykonać w zakresie:
1) Odcinek Ul. Leśnej o długości ok. 251 m zgodny z zakresem pokazanym na rys. PZT Leśna - odcinek 1 - zakres drogowy.
2) Obręb skrzyżowania Ul. Leśnej z Ul. Bukową do km 0+263 zgodny z zakresem pokazanym na rys. PZT Leśna - odcinek 1 - zakres drogowy.
3) Obręb skrzyżowania Ul. Leśnej z Ul. Modrzewiową, 9 m Ul. Modrzewiowej od krawędzi
z Ul. Leśną.
4) Obręb skrzyżowania Ul. Leśnej z Ul. Wierzbową, 9 m Ul. Wierzbowej od krawędzi Ul. Leśnej wraz z krawężnikami i chodnikami o szer. 2 m.
5) Nawierzchnia jezdni i zjazdów kostka brukowa betonowa starobruk gr. 8 cm kolor grafitowy, nawierzchnia chodników kostka brukowa betonowa starobruk gr. 6 cm kolor żółty.
Uwaga. Należy dokonać analizy podłączenia Ul. Leśnej do Ul. Polnej, a następnie dopasować ciągi piesze i jezdnię do wykonanego już skrzyżowania włącznie z ewentualnym przełożeniem kostki betonowej, obrzeży i krawężników w skrzyżowaniu Ul. Leśnej i Polnej w niezbędnym zakresie.
Branża sanitarna
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Sieć kanalizacji deszczowej należy wykonać w zakresie:
1) Budowa przykanalików wraz z studzienkami wpustowymi na odcinku D26 - D25 - D24 - D23 - D22 - D21 - D20 - D19. Kolektor główny wraz z studniami D26, D25, D24, D23, D22, D21, D20, D19 jest już wykonany, do wykonania przez Wykonawcę będzie regulacja pionowa pokryw żeliwnych oraz (w przypadku takiej konieczności) regulacja pionowa wykonanych studni betonowych poprzez obcięcie kręgu lub dołożenie nowego. W ramach robót Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i wykonania unieczynnienia studzienki ściekowej jak na rysunku: Leśna - odcinek 1 - rys. pomocniczy nr 1.
2) Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej D19 - D18 - D14 - D13 - D3 w Ul. Bukowej poprzez rozbiórkę i ponowną budowę ww. odcinka kanalizacji deszczowej (do budowy należy użyć nowych materiałów zgodnych z SST). Przed robotami Wykonawca zobowiązany jest do ściągnięcia w-wy kruszywa (nawierzchni jezdni) z niezbędnego odcinka Ul. Bukowej, złożyć je na hałdzie, a następnie po zakończeniu robót odtworzyć nawierzchnię w Ul. Bukowej. Aktualnie kanał deszczowy w Ul. Bukowej jest podłączony do istniejącego kanału deszczowego D 800 jak na rysunku: Leśna - odcinek 1 - rys. pomocniczy nr 2. W ramach robót Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i wykonania unieczynnienia ww. podłączenia. Kanał deszczowy D800 w miejscu włączenia kanału deszczowego z Ul. Bukowej należy zaślepić.
3) W ramach zadania należy odcinek kanalizacji deszczowej - kolektor główny 315 PCV od studni D23 do D27 wraz z studnią D27 i studzienkami ściekowymi wraz z przykanalikami
(w Ul. Modrzewiowej) oraz odcinek kolektora głównego 315 PCV o dł. 3 m na odcinku D27 - D28.
4) W ramach zadania należy wykonać odcinek deszczowej - kolektor główny 315 PCV od studni D23 do D23a wraz z studnią D23a i studzienkami ściekowymi wraz z przykanalikami (w Ul. Wierzbowej) oraz odcinek kolektora głównego 315 PCV o dł. 5 m na odcinku od studni D23a w kierunku Ul. Wierzbowej.
Uwaga. Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.
Uwaga. Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu
z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności
i zgodzie Inspektora Nadzoru.
Branża elektryczna - oświetlenie uliczne
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Oświetlenie uliczne należy wykonać w zakresie ustawienia wzdłuż Ul. Leśnej w Czersku słupów oświetleniowych wraz z oprawami o numerze 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 zgodnie
z dokumentacją projektową i podłączenia ich do istniejącej linii kablowej. Linia kablowa wzdłuż
ul. Leśnej jest już wybudowana.
Odcinek 2
Branża drogowa
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Odcinek Ul. Leśnej o długości 127 m zgodny z zakresem pokazanym na rys. PZT Leśna - odcinek 2 - zakres drogowy.
Uwaga. Na odcinku poza zakresem drogowym, a obejmującym zakres kanalizacji deszczowej należy usunąć w-wę humusu na szerokość 3,5 m i po wykonaniu robót kanalizacyjnych wykonać nasyp
z piasku średniego o wys. 0,25 m i szerokości 3,0 m na długości 110,0 m (licząc od końca zakresu drogowego). Następnie na wykonanym nasypie należy ułożyć nawierzchnię z mieszanki żwirowo-gliniastej (ciąg pieszo - rowerowy) o szerokości 3,0 m, długości 110 m, grubość w-wy 0,15 m. Skład mieszanki: kruszywo naturalne 0/16 - 85%; glina pylasta zwięzła - 15%. Oś wykonanego ciągu dla pieszych powinna pokrywać się z osią projektowana w dokumentacji projektowej. Pobocza ciągu należy uzupełnić humusem i zagęścić.
Nawierzchnia jezdni i zjazdów kostka brukowa betonowa starobruk gr. 8 cm kolor grafitowy, nawierzchnia chodników kostka brukowa betonowa starobruk gr. 6 cm kolor żółty.
Uwaga. Wykonawca dokona rozbiórki i utylizacji niezbędnego zakresu ogrodzenia dz. 222/9, 214/3 i 232/6 obręb Czersk i uwzględni te roboty w wycenie.
Branża sanitarna
Do wykonania jest odcinek kanalizacji deszczowej w całym zakresie zgodnym z dokumentacją projektową.
Uwaga. Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.
Uwaga. Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności i zgodzie Inspektora Nadzoru.
Uwaga. Przed przystąpieniem do robót w zakresie budowy wylotu sieci kan. deszczowej należy powiadomić PGW Wody Polskie.
Branża elektryczna - oświetlenie uliczne
Do wykonania jest oświetlenie uliczne w całym zakresie zgodnym z dokumentacją projektową.
Branża elektryczna - usunięcie kolizji
Kolizje energetyczne należy usunąć w całym zakresie zgodnym z dokumentacją projektową.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 8 do SWZ - Opisie przedmiotu zamówienia
Część 2. Rozbudowa nawierzchni drogowych w Ul. Leśnej (część), Krótkiej i Rynkowej wraz
z budową kanalizacji deszczowej oraz budową oświetlenia drogowego w m. Rytel.
I. Informacja o przedmiocie i zakresie inwestycji.
Odcinek 1 - Ul. Leśna, Krótka
Branża drogowa
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Roboty branży drogowej należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie:
- Ul. Leśna, Krótka odc. M-N km 0+009,00 - 0+267,98
w tym 0+009,00 - 0+176,98 Leśna 167,98 m
0+176,98 - 0+267,98 Krótka 91,00 m
Branża sanitarna
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Roboty branży sanitarnej należy wykonać w zakresie Ul. Leśnej i Krótkiej w Rytlu odc. M-N km 0+009,00 - 0+267,98.
Uwaga. Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.
Uwaga. Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności i zgodzie Inspektora Nadzoru.
Branża elektryczna - oświetlenie uliczne
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Oświetlenie uliczne należy wykonać w zakresie Ul. Leśnej i Krótkiej w Rytlu odc. M-N km 0+009,00 - 0+267,98.
Odcinek 2 - Ul. Rynkowa (droga gminna nr 224229G)
Branża drogowa
Do wykonania jest cały zakres branży drogowej zgodny z dokumentacją projektową w km 0+000,0-0+195,1.
Branża sanitarna
Do wykonania jest odcinek kanalizacji deszczowej w całym zakresie zgodnym z dokumentacją projektową.
Uwaga. Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.
Uwaga. Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności i zgodzie Inspektora Nadzoru.
II. Pozostałe informacje dla Wykonawcy
1. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni dróg w obrębie zakresu budowy i przekaże ją Zamawiającemu.
2. Wykonawca uzyska od zarządców poszczególnych dróg decyzje na prowadzenie robót
w pasie drogowym lub inne wymagane decyzje i zgody, w przypadku gdy nie są to drogi publiczne i poniesie ewentualne opłaty z tym związane.
3. Na etapie wykonawstwa zobowiązuje się wykonawcę do ścisłej współpracy z Nadzorem Inwestorskim wynikającym z przepisów prawa budowlanego i innych oraz przedstawiania raportów z realizacji zadania.
4. Na etapie budowy, przed złożeniem przez wykonawcę zamawiającemu zawiadomienia
o gotowości do odbioru końcowego inwestycji, wykonawca musi uzyskać protokolarne potwierdzenie z Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku o właściwej regulacji istniejącej armatury urządzeń wodno-kanalizacyjnych.
5. Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny, albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, linii kablowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu mieszkańcom posesji położonych przy budowanej drodze w trakcie realizacji zadania. W przypadku konieczności całkowitego zamknięcia danego odcinka drogi należy uwzględnić to w projekcie tymczasowej organizacji ruchu, wyznaczyć objazdy oraz na bieżąco informować mieszkańców.
7. Materiał pozyskany z rozbiórek (płyty YOMB), kostka betonowa itp. należy wywieźć
i rozładować w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w odległości do 5 km od placu budowy. Zamawiający na bieżąco poprzez inspektora nadzoru będzie oceniać przydatność materiałów rozbiórkowych do odzyskania. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne palety, folię stretch, transport i rozładunek materiałów rozbiórkowych. Wykonawca przy udziale inspektora nadzoru dokona inwentaryzacji materiałów rozbiórkowych i sporządzi z tej czynności protokół.
8. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymywania przejętego placu budowy tj. jezdni drogi objętej zadaniem.
9. W przypadku wyznaczenia objazdów na czas wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest do ich uzgodnienia z odpowiednimi zarządcami dróg oraz utrzymywania na swój koszt.
10. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania robót branży telekomunikacyjnej zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez firmę ORANGE. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru firmy ORANGE nad wykonywanymi robotami na swój koszt.
11. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania robót branży elektrycznej zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci, w tym zobowiązany jest do zapewnienia ewentualnego nadzoru gestora sieci nad wykonywanymi robotami na swój koszt.
12. Wykonawca zakupi i ustawi tablicę informacyjną (1 szt.) dotyczącą współsowania inwestycji ze środków Unii Europejskiej wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Tablicę należy wycenić i ująć w kosztorysie ofertowym.
13. W razie zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych Kierownik Budowy jest zobowiązany zgłosić ten fakt zamawiającemu pisemnie wraz z uzasadnieniem. Każdy taki przypadek będzie indywidualnie rozpatrywany przez zamawiającego. Do realizacji tych robót będzie można przystąpić po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
14. Odpady powstałe w wyniku realizacji inwestycji wykonawca powinien zutylizować zgodnie
z obowiązującymi przepisami na swój koszt. Pozyskany humus należy wykorzystać w maksymalny sposób na warstwę humusu skarp i przeciwskarp. Grunt nadający się do wbudowania można po przebadaniu (stwierdzeniu przydatności) i uzyskaniu zgody od Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wykorzystać do budowy drogi.
15. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne".
16. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
17. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
18. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) wykonywanie czynności związanych robotami ziemnymi,
2) wykonywanie prac związanych z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego (koparek, ładowarek, równiarek, itp.)jak i sprzętu pozostałego (np. zagęszczarek),
3) wykonywanie prac związanych z wykonaniem kanalizacji deszczowej,
4) wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne, elektryczne, teletechniczne),
5) wykonywanie robót drogowych,
6) obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

CPV: 45233120-6, 45100000-8,45233140-2,45111200-0,45111291-4,45231100-6,45231300-8,45232400-6,45231400-9,45232210-7

Dokument nr: 2024/BZP 00339952, WZ.271.17.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie
internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez email:
zamowieniapubliczne@czersk.pl lub urzad_miejski@czersk.pl
Adres strony internetowej do komunikacji:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zalecenia: 1. Rozszerzenia plików
wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z zał. nr 2 do ,,Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.2. Zamawiający rekomenduje
wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf3. W celu ewentualnej kompresji
danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: 3.1. .zip 3.2. .7Z4. Wśród rozszerzeń powszechnych a
niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną
uznane za złożone nieskutecznie. 5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem
zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do
składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego
podpisu elektronicznego: 6.1. ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,
zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich
podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 6.2.pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES
o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 6.3.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku
podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np.
osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8. Zamawiający zaleca, aby wykonawca z
odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9.
Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. 10. Ofertę należy przygotować z należytą
starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do
zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godz. przed terminem składania ofert. 11. Jeśli wykonawca
pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 12.
Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to
skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia
oferty.
13. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
13.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
13.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej
pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl 15. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 .12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie, określa w pkt 7.9 SWZ niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 30 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 30 SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.