Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane związane z modernizacją parkingu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane związane z modernizacją parkingu

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
02-777 Warszawa
powiat: Warszawa
ursynow.wzp@um.warszawa.pl
https://zamowienia.um.warszawa.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane związane z modernizacją parkingu przed budynkiem Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st Warszawy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem zadania inwestycyjnego jest modernizacja parkingu przed Urzędem Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy na działce nr 4/1 z obrębu 1-10-22 przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
Zakres zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi przełożenie kostki w miejscach wykonywania prac montażowych, wykopanie i ponowne posadzenie krzewów w miejscach wykonywania instalacji, montaż słupków, odbojników, wykonanie oznakowania pionowego, wykonanie remontu izolacji ściany żelbetowej zjazdu do garażu podziemnego.
Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji elektrycznych i teletechnicznych realizowane są na podstawie projektu autorstwa pracowni IMEK Design & Consulting Engineers, Ul. R. Traugutta 40C, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pod nazwą ,,Remont parkingu przy budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie". W zakresie pozostałych prac roboty budowlane realizowane są na podstawie projektu autorstwa pracowni ,,topoScape" spółka z o.o. Ul. Paprotki 2, 02-747 Warszawa.
Teren opracowania obejmuje działki o nr ewid. 4/1 z obrębu 1-10-22, położonej przy Al. Komisji Edukacji Narodowej w obszarze Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Prace budowlane z zakresu remontu izolacji ściany żelbetowej zjazdu do garażu podziemnego opracowane zostały przez mgr inż. Sławomira Kępkowicza.
Opis stanu istniejącego:
Teren zadania inwestycyjnego jest umiejscowiony pomiędzy budynkami Urzędu Dzielnicy Ursynów i Ursynowskiego Centrum Kultury Alternatywy. Obszar objęty zadaniem inwestycyjnym w znaczącej części wyłożony jest kostką granitową. Pomiędzy częściami parkingu znajdują się tereny z nasadzeniami zieleni dookoła parkingu znajduje się teren zielony oraz piesze ciągi komunikacyjne. Przez teren objęty zadaniem inwestycyjnym przechodzą sieci elektroenergetyczne niskiego napięcia, instalacje teletechniczne oraz kanalizacji deszczowej. Ściana żelbetowa zjazdu do garażu podziemnego posiada widoczne ubytki w tynku oraz widoczne przecieki wody.
Opis i zakres inwestycji:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa parkingu przed Urzędem Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy na działkach nr 4/1 i 7 z obrębu 1-10-22 przy Al. KEN w Warszawie.
Inwestycja swym zakresem obejmuje m.in. następujące prace:
o przygotowanie placu budowy w tym jego oczyszczenie
o przeprowadzenie rozbiórek
o zabezpieczenie drzew podczas budowy w czasie wykonywania prac budowlanych
o ściółkowanie powierzchni roślinnych
o nasadzenie krzewów wcześniej wykopanych
o odtworzenie trawnika
o montaż wyposażenia - słupków warszawskich separatorów oraz barier trawnikowych ZOM
o instalację zasilania szlabanów
o instalację połączenia światłowodowego pomiędzy rozdzielnicą światłowodową a kasami i rozdzielnicami szlabanów
o połączenia przewodowe pomiędzy tablicami elektrycznymi szlabanów a szlabanami i tablicami informacyjnymi, kamerami, czujnikami radarowym
o instalację pętli indukcyjnych przy szlabanach
o okablowanie dla kamer CCTV montowanych na słupach na parkingu
o naprawa izolacji ściany żelbetowej
o naprawa otynkowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4a do SWZ;
Dokumentacja projektowa - załącznik nr 4b do SWZ
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4c do SWZ
Przedmiar robót - załącznik nr 4d do SWZ;

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45111300-1,45233250-6, 45112700-2,45310000-3,77310000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00339972, 48/WZP/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 11:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem.
2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.
3) Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".
Rejestracja konta następuje poprzez:
o kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
o jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
o Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
o Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
o Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
o Włączona obsługa JavaScript;
o Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
o Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczająca 2 GB;
o Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
6) Kodowanie i czas odbioru danych
o Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
o Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
Szczegółowe informacje w pkt. 3 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA w pkt. 29 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 11:00
Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 48/WZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem zadania inwestycyjnego jest modernizacja parkingu przed Urzędem Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy na działce nr 4/1 z obrębu 1-10-22 przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
Zakres zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi przełożenie kostki w miejscach wykonywania prac montażowych, wykopanie i ponowne posadzenie krzewów w miejscach wykonywania instalacji, montaż słupków, odbojników, wykonanie oznakowania pionowego, wykonanie remontu izolacji ściany żelbetowej zjazdu do garażu podziemnego.
Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji elektrycznych i teletechnicznych realizowane są na podstawie projektu autorstwa pracowni IMEK Design & Consulting Engineers, ul. R. Traugutta 40C, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pod nazwą ,,Remont parkingu przy budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie". W zakresie pozostałych prac roboty budowlane realizowane są na podstawie projektu autorstwa pracowni ,,topoScape" spółka z o.o. ul. Paprotki 2, 02-747 Warszawa.
Teren opracowania obejmuje działki o nr ewid. 4/1 z obrębu 1-10-22, położonej przy al. Komisji Edukacji Narodowej w obszarze Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Prace budowlane z zakresu remontu izolacji ściany żelbetowej zjazdu do garażu podziemnego opracowane zostały przez mgr inż. Sławomira Kępkowicza.
Opis stanu istniejącego:
Teren zadania inwestycyjnego jest umiejscowiony pomiędzy budynkami Urzędu Dzielnicy Ursynów i Ursynowskiego Centrum Kultury Alternatywy. Obszar objęty zadaniem inwestycyjnym w znaczącej części wyłożony jest kostką granitową. Pomiędzy częściami parkingu znajdują się tereny z nasadzeniami zieleni dookoła parkingu znajduje się teren zielony oraz piesze ciągi komunikacyjne. Przez teren objęty zadaniem inwestycyjnym przechodzą sieci elektroenergetyczne niskiego napięcia, instalacje teletechniczne oraz kanalizacji deszczowej. Ściana żelbetowa zjazdu do garażu podziemnego posiada widoczne ubytki w tynku oraz widoczne przecieki wody.
Opis i zakres inwestycji:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa parkingu przed Urzędem Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy na działkach nr 4/1 i 7 z obrębu 1-10-22 przy al. KEN w Warszawie.
Inwestycja swym zakresem obejmuje m.in. następujące prace:
o przygotowanie placu budowy w tym jego oczyszczenie
o przeprowadzenie rozbiórek
o zabezpieczenie drzew podczas budowy w czasie wykonywania prac budowlanych
o ściółkowanie powierzchni roślinnych
o nasadzenie krzewów wcześniej wykopanych
o odtworzenie trawnika
o montaż wyposażenia - słupków warszawskich separatorów oraz barier trawnikowych ZOM
o instalację zasilania szlabanów
o instalację połączenia światłowodowego pomiędzy rozdzielnicą światłowodową a kasami i rozdzielnicami szlabanów
o połączenia przewodowe pomiędzy tablicami elektrycznymi szlabanów a szlabanami i tablicami informacyjnymi, kamerami, czujnikami radarowym
o instalację pętli indukcyjnych przy szlabanach
o okablowanie dla kamer CCTV montowanych na słupach na parkingu
o naprawa izolacji ściany żelbetowej
o naprawa otynkowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4a do SWZ;
Dokumentacja projektowa - załącznik nr 4b do SWZ
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4c do SWZ
Przedmiar robót - załącznik nr 4d do SWZ;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = Pc + Pg
gdzie:
P - łączna ilość punktów
Pc - ilość punktów w kryterium ,,cena brutto"
Pg - ilość punktów w kryterium ,,okres gwarancji"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą:
a) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.);
oraz
b) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 3 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
c) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
e) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ, w przypadkach, o których mowa w pkt 12 ppkt 4) SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
o postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
o wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
o ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 5 do SWZ).
6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = Pc + Pg
gdzie:
P - łączna ilość punktów
Pc - ilość punktów w kryterium ,,cena brutto"
Pg - ilość punktów w kryterium ,,okres gwarancji"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-10

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.