kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
małopolskie (Mogilany)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie wiaty parkingowej wraz z utwardzeniem |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lotnicza Akademia Wojskowa Dywizjonu 303 nr 35 08-521 Dęblin powiat: rycki m.kurdzialek@law.mil.pl https://zamowienia.law.mil.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Dęblin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie wiaty parkingowej wraz z utwardzeniem Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wiaty parkingowej wraz z utwardzeniem w ramach zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania budynku nr 24 z mieszkalnego na biurowy oraz przebudowa budynku na potrzeby Sekcji Służby Zdrowia. Adres inwestycji: 08-521 Dęblin, działka ewidencyjna 4080/116, obręb 0001 Dęblin, powiat rycki, woj. lubelskie, kompleks wojskowy nr 6051 - teren zamknięty. Zakres prac to m.in.: - Wykonanie stóp fundamentowych. - Budowa wiaty drewnianej bez ścian bocznych. - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. - Wykonanie zewnętrznego gniazda instalacyjnego wtyczkowego wraz z instalacją. - Zapewnienie geodezyjnego wyznaczenia obiektu w terenie, a po wybudowaniu opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. - Po zakończeniu realizacji zadania wykonanie dokumentacji powykonawczej (do dnia zgłoszenia do odbioru końcowego). - Prace porządkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - projekt zagospodarowania działki; - projekt techniczny; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załączony przedmiar robót ma jedynie charakter poglądowy. CPV: 45111200-0, 45000000-7,45262210-6,45261000-4,45233200-1,45311200-2,45311100-1 Dokument nr: 2024/BZP 00340209, Zp/tp/36/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.law.mil.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.law.mil.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zał. nr 16 do SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zał. nr 16 do SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.law.mil.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-12 11:00 Miejsce składania ofert: platforma zakupowa https://zamowienia.law.mil.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/tp/36/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wiaty parkingowej wraz z utwardzeniem w ramach zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania budynku nr 24 z mieszkalnego na biurowy oraz przebudowa budynku na potrzeby Sekcji Służby Zdrowia. Adres inwestycji: 08-521 Dęblin, działka ewidencyjna 4080/116, obręb 0001 Dęblin, powiat rycki, woj. lubelskie, kompleks wojskowy nr 6051 - teren zamknięty. Zakres prac to m.in.: - Wykonanie stóp fundamentowych. - Budowa wiaty drewnianej bez ścian bocznych. - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. - Wykonanie zewnętrznego gniazda instalacyjnego wtyczkowego wraz z instalacją. - Zapewnienie geodezyjnego wyznaczenia obiektu w terenie, a po wybudowaniu opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. - Po zakończeniu realizacji zadania wykonanie dokumentacji powykonawczej (do dnia zgłoszenia do odbioru końcowego). - Prace porządkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - projekt zagospodarowania działki; - projekt techniczny; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załączony przedmiar robót ma jedynie charakter poglądowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45262210-6 - Fundamentowanie 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym) 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność techniczna lub zawodowa. Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje personelem kierowniczym posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca powierzył pełnienie funkcji: -kierownika budowy po jednej osobie w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej Powyższa osoba powinna: -być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności, potwierdzeniem tej formy będzie oświadczenie załączone do oferty, -posiadać co najmniej 12-miesięczne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy. Osoba wskazana do wykonania zamówienia musi mieć zapewnioną przez Wykonawcę możliwość komunikowania się z Zamawiającym w języku polskim, mieć znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z pkt 18 SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z par. 14 wzoru umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym) 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024