Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Pilski
aleja Niepodległości 33/35
64-920 Piła
powiat: pilski
67 210 93 32
zampub@powiat.pila.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/932070
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 67 210 93 32
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pierwsza część zamówienia - dostawa i montaż platformy przyschodowej zewnętrznej. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- zabezpieczenie i przygotowanie miejsca robót przed budynkiem i w obrębie wejścia do budynku, zabezpieczenie przed
dostępem osób trzecich oraz przed uszkodzeniami,
- dostawa i montaż nowej platformy przyschodowej zewnętrznej przy schodach po prawej stronie przy wejściu do gabinetu
stomatologicznego,
- w przypadku konieczności wykonania niezbędnych robót budowlanych Wykonawca musi wykonać je zgodnie ze sztuką
budowlaną oraz wykonać prace wykończeniowe np. szpachlowanie, malowanie itp.,
- uporządkowanie terenu, demontaż elementów zabezpieczeń wykonanych na czas prowadzenia prac,
- przygotowanie dokumentacji do rejestracji platformy przyschodowej zewnętrznej przez Urząd Dozoru Technicznego,
- udział w rejestracji UDT,
- udział Wykonawcy przy odbiorze platformy przyschodowej zewnętrznej przez UDT,
- przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji platformy przyschodowej zewnętrznej
Druga część zamówienia - dostawa i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- zabezpieczenie i przygotowanie miejsca robót w budynku, zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich oraz przed
uszkodzeniami,
- prace instalacyjne m.in. dostosowanie i wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej platformę przyschodową
wewnętrzną,
- dostawa i montaż nowej platformy przyschodowej wewnętrznej na klatce schodowej z parteru na I piętro (z prawej strony
stojąc plecami do wejścia głównego),
- w przypadku konieczności wykonania niezbędnych robót budowlanych Wykonawca musi wykonać je zgodnie ze sztuką
budowlaną oraz wykonać prace wykończeniowe np. szpachlowanie, malowanie itp.,
- uporządkowanie terenu, demontaż elementów zabezpieczeń wykonanych na czas prowadzenia prac,
- przygotowanie dokumentacji do rejestracji platformy przyschodowej wewnętrznej przez Urząd Dozoru Technicznego,
- udział w rejestracji UDT,
- udział Wykonawcy przy odbiorze platformy przyschodowej wewnętrznej przez UDT,
- przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji platformy przyschodowej wewnętrznej.

CPV: 42410000-3, 45313000-4,45311000-0,45450000-6, 45313000-4,45311000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00340343, WZP.272.22.2024.IV

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/932070
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/932070
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Jeżeli w dokumentach opisujących
przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego sprzętu.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami
(w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) odbywała się w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się
komunikat,
że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zalecenia:
1) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z "OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY
MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych";
2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;
3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z ;
4) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
złożone w takich plikach zostaną uznane
za złożone nieskutecznie.
5) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
6) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
7) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
8) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
9) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.
10) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość
do zamawiającego",
nie za pośrednictwem adresu email.
11) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
12) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego
się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania
ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godz. przed terminem składania ofert/wniosków.
13) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
14) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
15) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
16) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to
skutkować naruszeniem integralności plików
co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne zostały określone w pkt. 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej
,,RODO", informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest Starosta Pilski z siedzibą przy alei Niepodległości 33/35, 64-920 Piła;
2) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w następujący
sposób:
- drogą elektroniczną: iod@powiat.pila.pl;
- pisemnie: adres siedziby Administratora danych;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych
nałożonych na Administratora ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. w celu prowadzenia zamówienia
publicznego
o nr sprawy WZP.272.22.2024.IV, zawarcia i wykonania umowy;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp" oraz inne podmioty, które na
podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidywany w instrukcji kancelaryjnej,
stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku niepodania danych osobowych wymaganych przepisami prawa,
niemożliwe będzie zrealizowanie zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) dane osobowe nie są i nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji i nie będą
profilowane;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych - prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy Ul. Sawki 2,
00-193 Warszawa;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/932070
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-04 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/932070 na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.