kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Siechnice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia pl. Nowy Targ 50-141 Wrocław powiat: Wrocław wzp.dz@um.wroc.pl https://portal.smartpzp.pl/umw/public/postepowanie?postepowanie=68084290 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie konserwacji, napraw i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, tablic elektrycznych i zasilaczy bezprzerwowych UPS w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, b) transport mobilnego agregatu prądotwórczego 165kVA z miejsca jego przechowywania do miejsca jego podłączenia do obiektu przy Sukiennicach 9,10 i 9-Sala z wykonaniem podłączenia do obiektu, c) transport paliwa przyczepą, należącą do Zamawiającego, z miejsca jej przechowywania do miejsca posadowienia agregatów prądotwórczych. CPV: 71356100-9, 50532000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00340048, ZP/TP/33/2024/WOU Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/umw https://bip.um.wroc.pl//przetargi/101 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umw 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) na stronie internetowej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/umw w zakładce e-learning dostępnej dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art.13 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się w dokumentacji przetargowej - Specyfikacji Warunków Zamówienia Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/umw/public/postepowanie?postepowanie=68084290 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-04 10:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umw Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące Wymagania: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100 groszy) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/33/2024/WOU 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie konserwacji, napraw i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, tablic elektrycznych i zasilaczy bezprzerwowych UPS w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, b) transport mobilnego agregatu prądotwórczego 165kVA z miejsca jego przechowywania do miejsca jego podłączenia do obiektu przy Sukiennicach 9,10 i 9-Sala z wykonaniem podłączenia do obiektu, c) transport paliwa przyczepą, należącą do Zamawiającego, z miejsca jej przechowywania do miejsca posadowienia agregatów prądotwórczych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji 4.3.6.) Waga: 8 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy 4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne 4.3.6.) Waga: 2 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeśli wykaże on, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1) wykonał lub wykonuje z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na: a) konserwacji agregatów prądotwórczych i b) konserwacji urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, oraz c) konserwacji zasilaczy bezprzerwowych UPS o łącznej wartość minimum 125.000,00 zł brutto. Zakres usług wskazany w powyższych punktach a), b) i c) może być wykonany w ramach jednego zamówienia. d)wykonał minimum jedną dostawę/wymianę urządzenia UPS o mocy co najmniej 8kVA wraz z montażem i uruchomieniem o wartości min. 25.000,00 zł brutto. e) wykonał minimum jedną dostawę/wymianę urządzenia SZR wraz z montażem i uruchomieniem o wartości min. 110.000,00zł brutto. UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2) Dysponuje lub będzie dysponował brygadą pomiarowo-monterską w skład, której wchodzą: a) minimum 4 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne E1 do 1kV w zakresie co najmniej: - urządzenia, instalacje i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, - zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW, - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej b) minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne D1 do 1kV w zakresie wskazanym w powyższym punkcie a) UWAGA: Uprawnienia wskazane w punkcie b) i a) może posiadać jedna osoba. 3) Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 pojazdami, tj.: a) samochodem, z kierowcą, umożliwiającym transportowanie przyczepy lekkiej, b) samochodem, z kierowcą posiadającym odpowiednie uprawnienia, umożliwiającym transportowanie przyczepy ciężkiej o maksymalnej masie całkowitej 3500kg (przyczepa z zabudowanym agregatem prądotwórczym) 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu : a) Wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, c) Wykazu sprzętu jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz ze wskazaniem podstawy dysponowania tym zasobem, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100 groszy). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, tj. oświadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający określił zmiany do umowy w § 15 Projektu umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji 4.3.6.) Waga: 8 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy 4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne 4.3.6.) Waga: 2 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-03 |
© eurobudowa.pl 2004-2024