Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykoszenie traw i chwastów z pasa drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykoszenie traw i chwastów z pasa drogowego

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Repki
ul. Parkowa 7
08-307 Repki
powiat: sokołowski
tel. (+48 25) 787-50-23 fax (+48 25) 506-57-00
sekretariat@repki.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Repki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (+48 25) 787-50
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
zapraszamy do złożenia oferty na ,,Wykoszenie traw i chwastów z pasa drogowego na drogach gminnych na terenie gminy Repki w roku 2024".
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na obustronnym wykoszeniu traw i chwastów z pasa drogowego na drogach gminnych na terenie gminy Repki, kosiarka bijakową na wysięgniku w ilości około 100 000 m2.
2. Oferent jest zobowiązany do używania kosiarki bijakowej na wysięgniku o szerokości koszenia -min. 1,2 m oraz do odpowiedniego oznakowania sprzętu i oznaczenia miejsca wykonywanych prac.

Dokument nr: In.G.Km.271.15.2024

Składanie ofert:
9. Ofertę należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Gminy Repki, Ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, sekretariat do dnia 04.06.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie według zamówień Zamawiającego począwszy od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2024 r. Zamówiona usługa powinna być wykonana przez Wykonawcę w terminie 14 dni od pisemnego zgłoszenia informującego o konieczności wykoszenia wskazanych dróg.

Wymagania:
4. Rozliczenie nastąpi w oparciu o ilość faktycznie wykoszonych m2 pasa drogowego na drogach na terenie gminy Repki. Należność za usługę Zamawiający płacił będzie na podstawie faktur/rachunków przejściowych po wykonaniu usługi. Tennin płatności faktur/rachunków będzie wynosił 21 dni od dnia przedłożenia faktury/rachunku Zamawiającemu. Do faktury/rachunku Wykonawca każdorazowo będzie załączał karty wykonywanych usług potwierdzone przez sołtysa wsi lub przedstawiciela Rady sołeckiej , przedstawiciela Gminy Repki oraz zbiorczą kartę wykonanej usługi wraz z wykazem ciągów dróg objętych wykonaniem zamówienia.
5. Oferta cenowa musi być sporządzona na formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
6. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena brutto za wykoszenie 1 m2 pasa drogowego na drogach na terenie gminy Repki. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi.
8. Zgodnie z wejściem Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwana dalej ,,ustawą", która została w dniu 15 kwietnia 2022 r. ogłoszona w Dzienniku Ustaw pod poz. 835 dokonuje się zmian w Specyfikacji Warunków Zamówienia w zakresie podstaw do wykluczenia.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Uwagi:
7. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH - zamówienia publiczne o wartości szacunkowej poniżej kwoty obligującej do stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
W związku z realizacją postanowień art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informujemy że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Repki reprezentowany przez Wójta Gminy.
Z administratorem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować w następujący sposób: listownie na adres: ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, drogą e-mail: gminarepld@list.pl, telefonicznie: 25 506 57 00.
2) Informujemy że na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO administrator wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD może się Pani/Pan kontaktować w następujący sposób: listownie, kierując korespondencję z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych" na adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa 7, drogą e-mail: inspektor.rodo@naticom.pl, telefonicznie: 604 799 640.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwoty obligującej do stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Dane osobowe osoby upoważnionej do reprezentowania będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ułatwienia kontaktu w sprawach związanych ze złożoną ofertą.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej, a także podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz administratorzy systemów informatycznych i sieci komputerowych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
7) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - tylko w zakresie danych wskazanych do kontaktu;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8) Decyzje w Pani/Pana sprawie nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania, a także nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.