Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa drogi gminnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
ul. T. Kościuszki 12A
05-825 Grodzisk Mazowiecki
powiat: grodziski
+48 (22) 755 55 34 wew. 250, faks +48 (22) 755 23 76
zamowienia@grodzisk.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/931732
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grodzisk Mazowiecki
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: +48 (22) 755 55 34 w
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa drogi gminnej Ul. Szwedzkiej w Grodzisku Mazowieckim
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej Ul. Szwedzkiej w Grodzisku Mazowieckim w tym:
1. ROBOTY DROGOWE
1.1. Roboty przygotowawcze
1.2. Roboty ziemne
1.3. Odwodnienie
1.4. Podbudowy
1.5. Nawierzchnie
1.6. Roboty wykończeniowe
1.7. Organizacja ruchu i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
1.8. Elementy ulic
2. BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ
3. PRZEBUDOWA SIECI GAZOWEJ
4. PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ
5. PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ
6. PRZEBUDOWA SIECI TELEKOMUNIKACYJNEJ
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres wykonywanych robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ. Roboty będą realizowane na podstawie decyzji ZRID nr 1009/17 z dnia 18.07.2017 r. wydanej przez Starostę Grodziskiego zatwierdzającej dokumentację budowlaną sporządzoną przez Biuro Konstrukcyjne REJPROJEKT Anna Rej:
1) Projekt budowlany - Opracowanie Wielobranżowe
2) Projekt wykonawczy TOM I_Branża Drogowa + Aneks do projektu drogowego
3) Projekt wykonawczy TOM II_ Budowa Kanalizacji deszczowej
4) Projekt wykonawczy TOM III_Przebudowa kanalizacji sanitarnej
5) Projekt wykonawczy TOM IV_Przebudowa sieci wodociągowej
6) Projekt wykonawczy TOM V_Przebudowa sieci gazowej
7) Projekt wykonawczy TOM IX_ Przebudowa sieci teletechnicznej
8) Projekt wykonawczy TOM XI_ Projekt Stałej organizacji ruchu
9) Projekt Wykonawczy TOM XIII_STWiORB
10) Przedmiary robót.
Uwaga 1: Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Szczegółowy zakres robót objętych umową określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ.
Uwaga 2: Zamawiający wymaga, aby szerokości nawierzchni drogowych i pieszych na całej długości wykonywane były bez wliczania szerokości krawężników i obrzeży betonowych. Nawierzchnię chodnika po stronie prawej należy wykonać z asfaltu betonowego. Szczegółowe rysunki zostały załączone do dokumentacji wykonawczej drogowej w folderze: Aneks do projektu drogowego.
Chodnik o nawierzchni asfaltowej należy wykonać w sposób ciągły, bez zmiany nawierzchni na wjazdach indywidualnych na szerokości 2 m.
Uwaga 3: W zakres zamówienia nie wchodzi budowa sieci oświetlenia ulicznego oraz przebudowa sieci energetycznych. Sieci energetyczne średniego i niskiego napięcia zostały przebudowane. Sieć oświetlenia ulicznego została wybudowana w 2022 roku.
Uwaga 4: Część materiałów z rozbiórki / demontażu, które Wykonawca jest zobowiązany należy przekazać do Zamawiającego:
- Istniejącą nawierzchnię z destruktu asfaltowego: warstwa około 15 - 20 cm należy sfrezować i przekazać - przetransportować po rozbiórce do Zamawiającego - adres transportu i rozładunku: Zakład Gospodarki Komunalnej Ul. Ekologiczna 1, 05-825 Chrzanów Duży.
- Istniejące znaki drogowe należy przekazać - przetransportować po demontażu do Zamawiającego - adres transportu i rozładunku: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Ekologiczna 1, 05-825 Chrzanów Duży.
- Płyty z rozbiórki istniejących nawierzchni betonowych (płyty MON) Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać do utwardzenia nawierzchni ulic w odległości do 2 km od lokalizacji rozbiórki. W skład robót wchodzi: wykonanie jezdni z płyt żelbetowych MON (z rozbiórki) na podsypce piaskowej gr. około 5 cm i warstwie odsączającej
z piasku o gr. 10 cm wraz z wykonaniem koryta o głębokości ok. 20 cm. Pobocza
z kruszywa (klińca kamiennego warstwa 10 cm.) o szer. 0,75 m. Według schematu układania płyt załączonego do dokumentacji projektowej.
Pozostałe materiały z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania we własnym zakresie.
Uwaga 5: Zamawiający wymaga opracowania czasowej organizacji ruchu
z uwzględnieniem transportu publicznego (autobusy komunikacji powiatowo-gminnej). Wymagane jest zaprojektowanie przystanków zastępczych w uzgodnieniu z wydziałem Zarządzania drogami gminnymi w Grodzisku Mazowieckim.
Uwaga 6: Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia dysponuje kwotami:
o w roku 2024 kwotą 2 000 000 zł brutto, w związku z czym łączna wartość faktur częściowych wystawionych przez Wykonawcę a przypadających do zapłaty
w 2024 roku nie może przekroczyć kwoty 2 000 000 zł brutto.
o Pozostała kwota wynikająca z umowy zostanie zapłacona w 2025 roku (przy zachowaniu zasad i terminów płatności określonych w Umowie).
o Podany powyżej limit roczny kwot przeznaczonych na realizację inwestycji może ulec zwiększeniu w zależności od sytuacji finansowo-budżetowej Zamawiającego. Zmiana limitu rocznego, o którym mowa w zdaniu poprzednim wymaga podpisania aneksu do umowy oraz zmiany harmonogramu rzeczowo finansowego.
3. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji robót zawarte zostały przez Zamawiającego w rozdziale IV SWZ.

CPV: 45233140-2, 45100000-8,45111200-0,45233000-9, 45233222-1,45232130-2,45232300-5,45316213-1

Dokument nr: 2024/BZP 00340173, ZP.271.49.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/931732
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/931732
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały przez Zamawiającego w rozdziale XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego;
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email:
abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.49.2024;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych
osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/931732
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 12:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę: https://platformazakupowa.pl/transakcja/931732

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 z dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Grodzisk Mazowiecki
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej ul. Szwedzkiej w Grodzisku Mazowieckim w tym:
1. ROBOTY DROGOWE
1.1. Roboty przygotowawcze
1.2. Roboty ziemne
1.3. Odwodnienie
1.4. Podbudowy
1.5. Nawierzchnie
1.6. Roboty wykończeniowe
1.7. Organizacja ruchu i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
1.8. Elementy ulic
2. BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ
3. PRZEBUDOWA SIECI GAZOWEJ
4. PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ
5. PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ
6. PRZEBUDOWA SIECI TELEKOMUNIKACYJNEJ
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres wykonywanych robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ. Roboty będą realizowane na podstawie decyzji ZRID nr 1009/17 z dnia 18.07.2017 r. wydanej przez Starostę Grodziskiego zatwierdzającej dokumentację budowlaną sporządzoną przez Biuro Konstrukcyjne REJPROJEKT Anna Rej:
1) Projekt budowlany - Opracowanie Wielobranżowe
2) Projekt wykonawczy TOM I_Branża Drogowa + Aneks do projektu drogowego
3) Projekt wykonawczy TOM II_ Budowa Kanalizacji deszczowej
4) Projekt wykonawczy TOM III_Przebudowa kanalizacji sanitarnej
5) Projekt wykonawczy TOM IV_Przebudowa sieci wodociągowej
6) Projekt wykonawczy TOM V_Przebudowa sieci gazowej
7) Projekt wykonawczy TOM IX_ Przebudowa sieci teletechnicznej
8) Projekt wykonawczy TOM XI_ Projekt Stałej organizacji ruchu
9) Projekt Wykonawczy TOM XIII_STWiORB
10) Przedmiary robót.
Uwaga 1: Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Szczegółowy zakres robót objętych umową określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ.
Uwaga 2: Zamawiający wymaga, aby szerokości nawierzchni drogowych i pieszych na całej długości wykonywane były bez wliczania szerokości krawężników i obrzeży betonowych. Nawierzchnię chodnika po stronie prawej należy wykonać z asfaltu betonowego. Szczegółowe rysunki zostały załączone do dokumentacji wykonawczej drogowej w folderze: Aneks do projektu drogowego.
Chodnik o nawierzchni asfaltowej należy wykonać w sposób ciągły, bez zmiany nawierzchni na wjazdach indywidualnych na szerokości 2 m.
Uwaga 3: W zakres zamówienia nie wchodzi budowa sieci oświetlenia ulicznego oraz przebudowa sieci energetycznych. Sieci energetyczne średniego i niskiego napięcia zostały przebudowane. Sieć oświetlenia ulicznego została wybudowana w 2022 roku.
Uwaga 4: Część materiałów z rozbiórki / demontażu, które Wykonawca jest zobowiązany należy przekazać do Zamawiającego:
- Istniejącą nawierzchnię z destruktu asfaltowego: warstwa około 15 - 20 cm należy sfrezować i przekazać - przetransportować po rozbiórce do Zamawiającego - adres transportu i rozładunku: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Ekologiczna 1, 05-825 Chrzanów Duży.
- Istniejące znaki drogowe należy przekazać - przetransportować po demontażu do Zamawiającego - adres transportu i rozładunku: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Ekologiczna 1, 05-825 Chrzanów Duży.
- Płyty z rozbiórki istniejących nawierzchni betonowych (płyty MON) Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać do utwardzenia nawierzchni ulic w odległości do 2 km od lokalizacji rozbiórki. W skład robót wchodzi: wykonanie jezdni z płyt żelbetowych MON (z rozbiórki) na podsypce piaskowej gr. około 5 cm i warstwie odsączającej
z piasku o gr. 10 cm wraz z wykonaniem koryta o głębokości ok. 20 cm. Pobocza
z kruszywa (klińca kamiennego warstwa 10 cm.) o szer. 0,75 m. Według schematu układania płyt załączonego do dokumentacji projektowej.
Pozostałe materiały z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania we własnym zakresie.
Uwaga 5: Zamawiający wymaga opracowania czasowej organizacji ruchu
z uwzględnieniem transportu publicznego (autobusy komunikacji powiatowo-gminnej). Wymagane jest zaprojektowanie przystanków zastępczych w uzgodnieniu z wydziałem Zarządzania drogami gminnymi w Grodzisku Mazowieckim.
Uwaga 6: Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia dysponuje kwotami:
o w roku 2024 kwotą 2 000 000 zł brutto, w związku z czym łączna wartość faktur częściowych wystawionych przez Wykonawcę a przypadających do zapłaty
w 2024 roku nie może przekroczyć kwoty 2 000 000 zł brutto.
o Pozostała kwota wynikająca z umowy zostanie zapłacona w 2025 roku (przy zachowaniu zasad i terminów płatności określonych w Umowie).
o Podany powyżej limit roczny kwot przeznaczonych na realizację inwestycji może ulec zwiększeniu w zależności od sytuacji finansowo-budżetowej Zamawiającego. Zmiana limitu rocznego, o którym mowa w zdaniu poprzednim wymaga podpisania aneksu do umowy oraz zmiany harmonogramu rzeczowo finansowego.
3. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji robót zawarte zostały przez Zamawiającego w rozdziale IV SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 Pzp polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jakie występują w zamówieniu podstawowym, tj. roboty drogowe, roboty instalacyjne teletechniczne w wysokości do 20% pierwotnej wartości zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zdolność techniczna:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie/przebudowie/remoncie dróg/drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 2 500 000,00 zł brutto (dwa i pół miliona złotych brutto) każda.
b) Zdolność zawodowa:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:
Kierownik Budowy (Przedstawiciel Wykonawcy) posiadający:
o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
o co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako Kierownik budowy drogowych.
Kierownik robót sanitarnych posiadający:
o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
o co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych.
Kierownik robót telekomunikacyjnych posiadający:
o uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
o co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub nadzorowaniu robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
Uprawnienia posiadane przez osoby wskazane powyżej, w wymaganym zakresie, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 88 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 19 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334)
lub:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA),
- stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty określone w
rozdziale X ust. 8 SWZ.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby
przedkłada także podmiotowe środki dowodowe, które służą potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia podmiotów
udostępniających zasoby o których mowa w Rozdziale X ust. 6 pkt 2, 3, 4.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - (załącznik nr 3 do SWZ);
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ);
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) Wykaz elementów rozliczeniowych sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika nr 1A do SWZ (wykaz, pod rygorem odrzucenia oferty, należy dołączyć do oferty);
3) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy wg załącznika nr 7 do SWZ);
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy).
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poniżej.
6) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 z dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Grodzisk Mazowiecki
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści załącznika nr 8 do SWZ składają oświadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały przez Zamawiającego przewidziane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-10

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.