kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
małopolskie (Mogilany)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa i adaptacja pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile Podchorążych 10 64-920 Piła powiat: pilski dag@ans.pila.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ans_pila |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Piła |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na Pracownie Biochemii i Mikrobiologii w budynku ,,A" Akademii Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile Krótki opis przedmiotu zamówienia .Przedmiotowe prace obejmują roboty budowlane: przebudowę istniejącego obiektu kubaturowego (Budynek A - Rektorat). Zakres prac adaptacyjnych obejmować będzie roboty budowlane w części budynku A, na drugim piętrze, aktualnie oznaczonych, jako pomieszczenia nr 213A i 214A. Planowane roboty polegać będą na przebudowie dwóch pomieszczeń (połączenie w jedno pomieszczenie), bez naruszania konstrukcji budynku i bez przebudowy przegród zewnętrznych. Prace obejmują niezbędną infrastrukturą techniczną min.: (instalacje wewnętrzne wody, elektryczną oraz przyłączy sanitarnych i dotyczą min.: przygotowania prac, robót budowlanych, wykonania instalacji, infrastruktury technicznej, dostawy i montażu wyposażenia. Wykonawca zobowiązuje się do informowania i uzgadniania z Zamawiającym wszelkich działań dotyczących terminów, czasu, organizacji i nadzoru, zabezpieczenia i koordynacji robót, tak, aby przebiegały bez zakłóceń odnośnie użytkowania i funkcjonowania budynku A- Rektorat oraz jego otoczenia. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych ewentualnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, ekspertyz, odstępstw, decyzji oraz innych dokumentów umożliwiających zgodnie z obowiązującymi przepisami realizacje powyższej inwestycji. Wykonana inwestycja powinna spełniać wymagania określone w SWZ. CPV: 45214400-4, 45330000-9-,45310000-3,45400000-1,71000000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00340473, AG-2240-02-24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-14 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/ans_pila 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_pila 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawcy" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_pila TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-14 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_pila Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: AG-2240-02-24 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia .Przedmiotowe prace obejmują roboty budowlane: przebudowę istniejącego obiektu kubaturowego (Budynek A - Rektorat). Zakres prac adaptacyjnych obejmować będzie roboty budowlane w części budynku A, na drugim piętrze, aktualnie oznaczonych, jako pomieszczenia nr 213A i 214A. Planowane roboty polegać będą na przebudowie dwóch pomieszczeń (połączenie w jedno pomieszczenie), bez naruszania konstrukcji budynku i bez przebudowy przegród zewnętrznych. Prace obejmują niezbędną infrastrukturą techniczną min.: (instalacje wewnętrzne wody, elektryczną oraz przyłączy sanitarnych i dotyczą min.: przygotowania prac, robót budowlanych, wykonania instalacji, infrastruktury technicznej, dostawy i montażu wyposażenia. Wykonawca zobowiązuje się do informowania i uzgadniania z Zamawiającym wszelkich działań dotyczących terminów, czasu, organizacji i nadzoru, zabezpieczenia i koordynacji robót, tak, aby przebiegały bez zakłóceń odnośnie użytkowania i funkcjonowania budynku A- Rektorat oraz jego otoczenia. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych ewentualnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, ekspertyz, odstępstw, decyzji oraz innych dokumentów umożliwiających zgodnie z obowiązującymi przepisami realizacje powyższej inwestycji. Wykonana inwestycja powinna spełniać wymagania określone w SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w ciągu 3 lat, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych na poziomie do 15% zamówienia podstawowego (art. 214 ust. 1 pkt 7) 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. szczegółowe warunki określono w pkt. XI SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: szczegółowe zmiany do umowy zawarto w projekcie umowy załącznik nr 6 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-13 |
© eurobudowa.pl 2004-2024