kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
małopolskie (Mogilany)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczeń lekcyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące ul. Grunwaldzka 33/35 87-100 Toruń powiat: Toruń tel 56 660 22 92 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel 56 660 22 92 |
Termin składania ofert: | 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE o wartości co najmniej równej 50000,00 złotych (netto) a nie przekraczającej 130000,00 złotych netto Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę Remontu pomieszczeń lekcyjnych w budynku dydaktycznym ZSPS i VIII LO w Toruniu. II. Opis przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń lekcyjnych w budynku dydaktycznym w ZSPS i VIII LO w Toruniu. CPV: 45000000-7 Dokument nr: KG.2130.3.2024.JS Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert odbędzie się 11 czerwca 2024 roku o godz. 9.30 w gabinecie Dyrektora Szkoły. Składanie ofert: IX. Termin i miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu, Ul. Grunwaldzka 33/35 w terminie do dnia 11 czerwca 2024 roku do godz. 9.00 . Miejsce i termin realizacji: 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - od dnia 24 czerwca 2024 roku do dnia 9 sierpnia 2024 roku Wymagania: III. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Aktualny wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub KRS. 3. Wykaz dostaw lub usług wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat. 4. Zaparafowany wzór umowy. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 6. Wypełniony kosztorys ofertowy - ślepy. IV. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych przez Wykonawcę - spełnia/nie spełnia. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie lub z ich treści nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania i odrzuci ofertę. V. Kryterium oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: 1. Cena-90%: 2. Gwarancja - 10% 3. Punktacja o cena - 90 pkt o gwarancja O pkt (okres gwarancji 2 lata oda daty odpisania protokołu odbioru; 10 pkt okres gwarancji 3.lata oraz więcej od daty podpisania protokołu odbioru) 2. Termin płatności - min 14 dni od daty wystawienia faktury. 5. Kryterium oceny ofert - cena 90 %; okres gwarancji - min 24 m-ce - 0 %, okres gwarancji 36 oraz więcej m-cy - 10 %. Bieg okresu gwarancji będzie liczony od dnia podpisania protokołu odbioru robót. 6. Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (procent) łącznie, wynikającą z sumy obydwu kryteriów oceny ofert: cena i okres gwarancji. 7. Wykonawca przeprowadzi wszystkie pracy siłami własnymi bez udziału podwykonawców. 8. Parametry oraz właściwości zastosowanych materiałów nie mogą być gorsze (niższe) od opisanych w kosztorysie ofertowym - ślepym. VIII. Sposób przygotowania oferty: 1. Ofertę należy złożyć na załączonym druku ,,Formularz oferty" , który stanowi załącznik do zapytania ofertowego. 2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 3. Kwoty wyliczone w kosztorysie ślepym należy przenieść do formularza oferty. |
© eurobudowa.pl 2004-2024