Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie założeń stylistycznych i rozwiązań technicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie założeń stylistycznych i rozwiązań technicznych

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Solaris Bus & Coach sp. z o.o
ul. Obornicka 46
62-005 Bolechowo-Osiedle
powiat: poznański
+48 697 949 771
zapytanie.projekt@solarisbus.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190675
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Bolechowo-Osiedle
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 697 949 771
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie założeń stylistycznych i rozwiązań technicznych w linii stylu dla nowej rodziny wodoru-elektrycznych autobusów międzymiastowych.
Powstaje w kontekście naboru
FENG.01.01-IP.01-005/23 - Opracowanie innowacyjnej rodziny wodorowo-elektrycznych autobusów Intercity

Część 1
Opracowanie założeń stylistycznych i rozwiązań technicznych

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Opis tematu umowy
A. Krótki opis tematu umowy:
Rozwój stylistycznych założeń i rozwiązań technicznych w linii stylu.
B. Cel umowy:
Opracowanie i weryfikacja znaczących innowacji produktowych w branży autobusowej poprzez opracowanie, projektowanie, testowanie i przygotowanie do wdrożenia zupełnie nowej rodziny autobusów interci-elektrycznych.
C. Szczegółowy opis tematu umowy:
Celem Usługi będzie opracowanie wytycznych dotyczących stylizacji zewnętrznej i wnętrza nowej rodziny autobusów międzymiastowych, biorąc pod uwagę instalację nowych komponentów i zamierzone wykorzystanie tych pojazdów.
Rodzina Solaris Intercity Bus zawiera co najmniej 6 konfiguracji ciała - niskie wejście i normalna podłoga, każda o 3 długości (ok. 10, 12 i 13 metrów). Wyzwaniem dla projektantów będzie stworzenie uniwersalnego stylu dla każdej konfiguracji konfiguracji i modułowej koncepcji ciała, które pozwolą na opracowanie pojazdu na każdej długości bez wpływu na rozmieszczenie ważnych komponentów i zakładanej liczby pasażerów. Aby stworzyć nowoczesny wygląd, trendy na dzisiejszym rynku autobusów międzymiastowych i preferencje ich użytkowników należy zbadać. Nie możemy jednak zapomnieć, że nowy produkt należy do marki Solaris. Elektryczne i wodorowe autobusy międzymiastowe muszą mieć własne charakterystyczne cechy, które odróżniają je od autobusów miejskich, a jednocześnie są z nimi powiązane. Inni producenci dostosowują konwencjonalne autobusy do alternatywnych napędów, ale projekt opiera się na zupełnie nowym podejściu koncepcyjnym - w celu opracowania dedykowanej, zoptymalizowanej platformy magistrali intercity.
Zakres pracy będzie obejmował:
- Projektowanie zewnętrznego ciała nowych pojazdów, utrzymanie spójności wyglądu z innymi produktami Solaris i biorąc pod uwagę aerodynamikę, technologiczną i
Wymagania dotyczące trwałości,
- Projektowanie przedziału pasażera i kierowcy Biorąc pod uwagę ergonomię, dystrybucję powietrza, komfort cieplny i instalacja elementów technicznych,
- Propozycja kolorów i materiałów do wykończenia wnętrz, biorąc pod uwagę technologię i koszty produkcji,
- Wizualizacja preferowanych rozwiązań z zapewnieniem niezbędnej dokumentacji technicznej.
Zamówienie jest podzielone na 3 etapy i jego główne kroki:
I. Etap I - Briefing i analiza rynku
1. Szczegółowa definicja zadań i wyjaśnienie strategii projektu przez Solaris
2. przekazanie kluczowych danych dotyczących wymiarów i konfiguracji pojazdu
3. Wyjaśnienie strategicznej orientacji projektowania marki Solaris
4. Analiza odpowiednich i porównywalnych pojazdów na rynku pod względem jakości projektu
5. Ocena i wspólna dyskusja na temat koncepcji projektowania bieżących produktów w kategorii magistrali międzymiastowej
Liczba wymaganych dni konsultacyjnych w biurze przyjęcia: 2 dni/miesiąc
Wynik etapu: raport i prezentacja
Data rozpoczęcia etapu: 20.06.2024
Data zakończenia etapu: 20.07.2024
Ii. Etap II - Prezentacja koncepcji pojazdów
1. Ideacie 1 - Opracowanie różnych koncepcji projektowych (co najmniej 5). Celem jest stworzenie szerokiej gamy alternatyw projektowych. Proponowane projekty zostaną przedstawione w postaci renderinga i szkiców. Co najmniej 1 spotkanie w biurze Partii Zamówienia w celu przedstawienia i omówienia wyników pracy.
Koncepcja projektowa o największym potencjale sukcesu została wybrana do dalszego rozwoju w ideach 2. Wybór ten jest dokonywany z zaangażowaniem zarządzania projektami i inżynierów.
2. Ideację 2 - Dalszy rozwój koncepcji wybranej w idei 1. Opracowanie najszerszego możliwego zakresu modyfikacji i szczegółowych rozwiązań. Wdrożenie pracy w ścisłej współpracy z działem inżynieryjnym partii zamawiającej. Projekty w 3D w celu stworzenia platformy do interaktywnego dalszego rozwoju projektu. Regularne prezentacje statusu pracy - Prezentacje i dyskusje podczas spotkań w biurze Partii Zamawiającej lub online.
Wdrażanie projektów opartych na interaktywnej technologii projektowania 3D.
Zamknij współpracę ze stroną zamawiającą w zakresie wymiany danych zgodnie z wymaganiami. Współpraca oparta na kanałach komunikacji uzgodniona przez stronę zamawiającą.
3. Przypalenny projekt - szczegółowy projekt wybranego wariantu, Wyjaśnienie komponentów
Liczba wymaganych dni konsultacji w etapie na przyjęciu zamawiania: 2 dni/miesiąc
Wynik etapu: Seria minimum 10 rysunków przedstawiających koncepcję (rysunki z różnych perspektyw: strona, przednia tył autobusu, projekcje izometryczne)
Data rozpoczęcia etapu: 20.07.2024
Data zakończenia etapu: 20.10.2024
Iii. Etap III - Ostateczne rozwiązanie do stylizacji wnętrza i zewnętrznych pojazdów:
1. Prototyp cyfrowy - budowanie modelu 3D zewnętrznego i wnętrza z odpowiednimi sekcjami - min. 2 prototypy.
Tworzenie cyfrowego prototypu 3D ze wszystkimi komponentami istotnymi dla projektu. W przypadku nowych osiągnięć lub modyfikacji komponentów istotnych dla projektu prace te są wykonywane w ścisłej koordynacji między projektantami, kierownikiem projektu, inżynierami i wykonawcą.
2. Pętla projektowa - modyfikacje oparte na interakcji z inżynierią (np. Z powodu aerodynamiki).
Podczas opracowywania projektu mogą się pojawić niezbędne zmiany lub poprawki. Wspólne zdefiniowane pętle projektowe unikają negatywnych kompromisów w jakości projektu i zostanie utrzymana zdefiniowana koncepcja projektowania. W tej fazie statusu projekt jest omawiany zgodnie z wymaganiami w cyfrowej formie 3D i interaktywnie na miejscu na stronie zamawiającej.
3. Zamrożenie projektu - końcowe rozwiązanie do stylizacji. Po osiągnięciu ostatecznego statusu zamrożenie projektu zostaje potwierdzone przez stronę zamawiającą dla poszczególnych elementów, sekcji, a także całości. Na tym etapie wykonawca przedłoży wszystkie dane istotne do cyfrowej definicji projektu. Ostateczny projekt jest prezentowany w 3D i interaktywnie.
4. Model twardy - Model skali 1:20 - 1 Model. Wymagany jest model, wykonawca przygotuje i dostarczy wszystkie niezbędne dane 3D do budowy. Strona zamawiająca ponosi koszt wyprodukowania modelu. Koordynacja z producentem modelu zostanie przeprowadzona przez wykonawcę. Strona zamawiająca zatwierdza koszty i producenta.
Liczba wymaganych dni konsultacji w etapie na przyjęciu zamawiania: 2 dni/miesiąc
Wynik etapu: renderingi 2D i prototypy cyfrowe 3D w postaci plików STP
Data rozpoczęcia etapu: 20.10.2024
Data zakończenia etapu: 30.08.2025
Iv. Prototyp etapu IV:
Zarządzanie danymi przedprodukcyjnymi i konsultacje ze sklepem prototypowym.
Procesowi budowania pierwszego prototypu będą towarzyszyć prace projektowe, aby zapewnić jakość wykonania projektu w przypadku wszelkich problemów. Wymagane są konsultacje i decyzje podczas prototypowej fazy budowy, w tym obecność wykonawcy na miejscu. Ukończenie prac projektowych jest ostatecznym zakończeniem kompilacji prototypowej.
Liczba wymaganych dni konsultacji w etapie na przyjęciu zamawiania: 2 dni/miesiąc
Wynik etapu: godz. konsultacji miesięcznie - protokoły
Data rozpoczęcia etapu: 01.11.2025
Data zakończenia etapu: 30.11.2026

e. Term of the contract: no later than 30.11.2026 r.
f. Tender validity period - at least 30 calendar from the day following the deadline of submission of tenders. At the request of the Ordering Party, the tenderers may be once required to extend the tender validity period by additional 60 days under pain of rejecting the tender.
g. Partial tenders - The Ordering Party does not permit the submission of partial tenders.
h. Variant tenders - The Ordering Party does not permit the submission of variant tenders.
i. Subcontracting - The Ordering Party does not permit the possibility of subcontracting works to entities other than the Tender.

CPV: 71320000-7, 73300000-5

Dokument nr: 2024-7175-190675

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-06-07

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06
dokładne terminy podane w opisie
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
poznański
Gmina
Czerwonak
Miejscowość
Bolechowo-Osiedle
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-06-20
Koniec realizacji
2024-07-20
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
I. Etap I - Briefing i analiza rynku
1. Szczegółowa definicja zadań i wyjaśnienie strategii projektu przez Solaris
2. przekazanie kluczowych danych dotyczących wymiarów i konfiguracji pojazdu
3. Wyjaśnienie strategicznej orientacji projektowania marki Solaris
4. Analiza odpowiednich i porównywalnych pojazdów na rynku pod względem jakości projektu
5. Ocena i wspólna dyskusja na temat koncepcji projektowania bieżących produktów w kategorii magistrali międzymiastowej
Liczba wymaganych dni konsultacyjnych w biurze przyjęcia: 2 dni/miesiąc
Wynik etapu: raport i prezentacja
Etap 2
Początek realizacji
2024-07-20
Koniec realizacji
2024-10-20
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
i. Etap II - Prezentacja koncepcji pojazdów
1. Ideacie 1 - Opracowanie różnych koncepcji projektowych (co najmniej 5). Celem jest stworzenie szerokiej gamy alternatyw projektowych. Proponowane projekty zostaną przedstawione w postaci renderinga i szkiców. Co najmniej 1 spotkanie w biurze Partii Zamówienia w celu przedstawienia i omówienia wyników pracy.
Koncepcja projektowa o największym potencjale sukcesu została wybrana do dalszego rozwoju w ideach 2. Wybór ten jest dokonywany z zaangażowaniem zarządzania projektami i inżynierów.
2. Ideację 2 - Dalszy rozwój koncepcji wybranej w idei 1. Opracowanie najszerszego możliwego zakresu modyfikacji i szczegółowych rozwiązań. Wdrożenie pracy w ścisłej współpracy z działem inżynieryjnym partii zamawiającej. Projekty w 3D w celu stworzenia platformy do interaktywnego dalszego rozwoju projektu. Regularne prezentacje statusu pracy - Prezentacje i dyskusje podczas spotkań w biurze Partii Zamawiającej lub online.
Wdrażanie projektów opartych na interaktywnej technologii projektowania 3D.
Zamknij współpracę ze stroną zamawiającą w zakresie wymiany danych zgodnie z wymaganiami. Współpraca oparta na kanałach komunikacji uzgodniona przez stronę zamawiającą.
3. Przypalenny projekt - szczegółowy projekt wybranego wariantu, Wyjaśnienie komponentów
Liczba wymaganych dni konsultacji w etapie na przyjęciu zamawiania: 2 dni/miesiąc
Wynik etapu: Seria minimum 10 rysunków przedstawiających koncepcję (rysunki z różnych perspektyw: strona, przednia tył autobusu, projekcje izometryczne)
Etap 3
Początek realizacji
2024-10-20
Koniec realizacji
2025-08-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Iii. Etap III - Ostateczne rozwiązanie do stylizacji wnętrza i zewnętrznych pojazdów:
1. Prototyp cyfrowy - budowanie modelu 3D zewnętrznego i wnętrza z odpowiednimi sekcjami - min. 2 prototypy.
Tworzenie cyfrowego prototypu 3D ze wszystkimi komponentami istotnymi dla projektu. W przypadku nowych osiągnięć lub modyfikacji komponentów istotnych dla projektu prace te są wykonywane w ścisłej koordynacji między projektantami, kierownikiem projektu, inżynierami i wykonawcą.
2. Pętla projektowa - modyfikacje oparte na interakcji z inżynierią (np. Z powodu aerodynamiki).
Podczas opracowywania projektu mogą się pojawić niezbędne zmiany lub poprawki. Wspólne zdefiniowane pętle projektowe unikają negatywnych kompromisów w jakości projektu i zostanie utrzymana zdefiniowana koncepcja projektowania. W tej fazie statusu projekt jest omawiany zgodnie z wymaganiami w cyfrowej formie 3D i interaktywnie na miejscu na stronie zamawiającej.
3. Zamrożenie projektu - końcowe rozwiązanie do stylizacji. Po osiągnięciu ostatecznego statusu zamrożenie projektu zostaje potwierdzone przez stronę zamawiającą dla poszczególnych elementów, sekcji, a także całości. Na tym etapie wykonawca przedłoży wszystkie dane istotne do cyfrowej definicji projektu. Ostateczny projekt jest prezentowany w 3D i interaktywnie.
4. Model twardy - Model skali 1:20 - 1 Model. Wymagany jest model, wykonawca przygotuje i dostarczy wszystkie niezbędne dane 3D do budowy. Strona zamawiająca ponosi koszt wyprodukowania modelu. Koordynacja z producentem modelu zostanie przeprowadzona przez wykonawcę. Strona zamawiająca zatwierdza koszty i producenta.
Liczba wymaganych dni konsultacji w etapie na przyjęciu zamawiania: 2 dni/miesiąc
Wynik etapu: renderingi 2D i prototypy cyfrowe 3D w postaci plików STP
Etap 4
Początek realizacji
2024-11-01
Koniec realizacji
2026-11-30
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Iv. Prototyp etapu IV:
Zarządzanie danymi przedprodukcyjnymi i konsultacje ze sklepem prototypowym.
Procesowi budowania pierwszego prototypu będą towarzyszyć prace projektowe, aby zapewnić jakość wykonania projektu w przypadku wszelkich problemów. Wymagane są konsultacje i decyzje podczas prototypowej fazy budowy, w tym obecność wykonawcy na miejscu. Ukończenie prac projektowych jest ostatecznym zakończeniem kompilacji prototypowej.
Liczba wymaganych dni konsultacji w etapie na przyjęciu zamawiania: 2 dni/miesiąc
Wynik etapu: godz. konsultacji miesięcznie - protokoły
Data rozpoczęcia etapu: 01.11.2025
Data zakończenia etapu: 30.11.2026

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Modyfikacje umowy
1. Strony zezwalają na możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych poniżej okoliczności, biorąc pod uwagę warunki ich wprowadzenia wskazane w umowie, tj.
1) Zmiana zakresu prac w przypadku:
a) Występowanie konieczności zmiany zakresu prac wykonawcy w celu zapewnienia posiedzenia celów strony zamawiającej, o której mowa w RFQ, w szczególności w zakresie liczby dni konsultacyjnych na każdym etapie, liczbie i rodzajach rysunków do wykonania wykonawcy, liczby i rodzajów modeli do wykonania przez wykonawcę;
b) Występowanie przyczyn zewnętrznych poza kontrolą strony uporządkowanej i wykonawcy nieprzewidywalnych na etapie złożenia zamówienia powodującego konieczność zmiany zakresu prac;
- W takim przypadku strony mogą zmienić zakres prac w zakresie niezbędnym do zapewnienia wykonania niniejszej Umowy zgodnie z jej celem;
2) Zmiana limitów czasowych dla realizacji określonych etapów lub ich czasu trwania, w przypadku:
a) Występowanie przyczyn zewnętrznych poza kontrolą strony uporządkowanej lub wykonawcy, co spowodowało niemożność spełnienia pierwotnych terminów na podstawie porozumienia (w szczególności: zdarzenie siły Majere);
b) Konieczność zmiany harmonogramu projektu według strony zamawiającej, w szczególności w przypadku zamawiania opóźnienia strony we wdrażaniu projektu Niniejsza Umowa stanowi część, która może wystąpić na przykład z powodu opóźnień w uzyskaniu współfinansowania projekt;
c) zmiana zakresu prac w przypadkach zaciągniętych do punktu 1) powyżej;
- W takim przypadku strony mogą zmienić limity czasowe dla realizacji określonych etapów lub ich czasu trwania zakresu niezbędnego do dostosowania ich do okoliczności, o których mowa powyżej;
3) Zmiana wynagrodzeń wykonawcy w przypadku zmiany zakresu prac, o których mowa w pozycji 1) powyżej, jeżeli wykazano, że taka zmiana wpływa na koszty wykonawcy związane z wykonaniem niniejszej Umowy.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1, będą możliwe tylko wtedy, gdy udokumentowane są okoliczności uzasadniające je. Wykonawca w szczególności poprawnie uzasadnia i dokumentuje wpływ wszelkich okoliczności, o których mowa powyżej na jego wynagrodzenie i ograniczenia czasowe dla zakończenia określonych etapów umowy. Na wniosek strony zamawiającej wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wszystkich dodatkowych danych, wyjaśnień, obliczeń lub informacji w celu poparcia jego wniosku o zmianę umowy.
3. Przypadki, o których mowa w paragrafie 1 zawierają katalog poprawek, do których strona zamawiająca może wyrazić zgodę, ale nie stanowią jednocześnie obowiązku wyrażania takiej zgody.
4. Zmiany umowy w innych przypadkach niż wskazano w § 9.1. Powyżej można wprowadzić tylko pod warunkiem, że są one dopuszczalne do wprowadzenia zgodnie z sekcją 3.2.4 Umowa umowa, podsekcja 3.2 Zasada konkurencji wytycznych dotyczących uprawnienia wydatków na lata 2021-2027. W celu uniknięcia wątpliwości fakt, że szczególne zmiany umowy mogą być dozwolone na podstawie niniejszego § 9.4. Nie zobowiązuje Stronii Zamówienia uzgodnienia wszelkich zmian niniejszej Umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca ma odpowiednie zasoby ludzkie:
Dostępność wykwalifikowanego personelu - minimum 2 projektantów z doświadczeniem w projektowaniu autobusów miejskich, w tym umiejętności: modelowanie 3D, wizualizacja 3D, znajomość specyfikacji technicznych i standardy branżowe dotyczące projektowania i produkcji autobusów.
Wypełnienie warunków zostanie ocenione przez oświadczenie przedłożone przez Stronę Wykonawczą, stanowiąc załącznik 3 do wniosku o propozycję.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca ma wiedzę i doświadczenie, tj.:
W ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie personel wykonawcy wyznaczony do zawarcia umowy zakończył co najmniej 5 usług obejmujących projekt autobusów miejskich lub podobnych pojazdów.
Wypełnienie warunków zostanie ocenione przez oświadczenie przedłożone przez Stronę Wykonawczą, stanowiąc załącznik 3 do wniosku o propozycję.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
3) Wykonawca ma odpowiednią infrastrukturę, tj.:
Wykonawca ma: A3 Digital Sketch Tablet, min. 2 Komputery zaawansowanych aplikacji graficznych 3D, oprogramowania do modelowania i wizualizacji 3D - z odpowiednimi licencjami, ściana wiązki dla 1: 1 wizualizacji projektu.
Wypełnienie warunków zostanie ocenione przez oświadczenie przedłożone przez Stronę Wykonawczą, stanowiąc załącznik 3 do wniosku o propozycję.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wykonawcy/dostawcy, którzy są osobiście lub finansowo powiązani ze stroną zamawiającą, podlegają wykluczeniu z procedury udzielenia umowy.
Stosunki kapitałowe lub osobiste oznaczają wzajemne stosunki między stroną uporządkowaną lub osobami upoważnionymi do zawierania zobowiązań w imieniu strony zamawiającej lub osób wykonujących działalność strony zamawiającej związane z przygotowaniem i wdrażaniem procedur wyboru wykonawcy lub osoby, które mogą wpływać na wynik postępowania i wykonawcy, w szczególności przez:
- udział w partnerstwie, jako partner w partnerstwie lub partnerstwie; posiadanie co najmniej 10% akcji, chyba że prawnie wymaga niższy próg; lub nie został określony przez organ zarządzający projektem; bycie członkiem organu nadzorczego lub zarządzania, działając jako proxy;
- bycie małżeństwem lub w związku z bezpośrednim pokrewieństwem w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii zabezpieczającej drugi stopień, albo bycie powiązanym przez adopcję, opiekę lub opiekę, albo współpraca z kontrahentem, jego przedstawicielem prawnym lub członkami organy zarządzające lub nadzorcze kontrahentów ubiegających się o udzielenie umowy;
- Pozostanie w takim lub faktycznym stosunku z wykonawcą, że istnieją uzasadnione wątpliwości co do bezstronności lub niezależności w związku z procedurą zaopatrzenia.
Zgodność z kryterium zostanie oceniona na podstawie deklaracji braku obligacji kapitałowych lub osobistych - załącznik 2 na wniosek o propozycję.

Okres gwarancji
24 months

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-27
Data ostatniej zmiany
2024-05-27 14:39:24

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
I. Price - criterion weight 70%, maximum number of points 70 .
P= (C min/C calculated)* P max
P - number of points scored by the tendered
C min - the lowest offered price
C calculated - the price offered by the tenderer
P max - maximum number of points available
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
The experience of Contractor's personnel - 20%, maximum of points 20:
The number of services involving the design of city buses or similar vehicles performed by Contractor's personnel:
6-8 services - 5 points
9-10 services - 10 pts
11-12 services - 15 pts
above 12 services - 20 pts
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2. The availability of personnel who communicate fluently in English - 10%, max. of pts 10:
The Contractor confirm the availability of personnel who communicate fluently in English - 10 pts.
The Contractor does not confirm the availability of personnel who communicate fluently in English - 0 pts.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Justyna Sikorska
tel.: +48 697 949 771
e-mail: zapytanie.projekt@solarisbus.com

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.