kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Siechnice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nisko Plac Wolności 14 37-400 Nisko powiat: niżański przetargi@nisko.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Nisko |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie gminy i miasta Nisko Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy i miasta Nisko w sołectwach Nowosielec i Kończyce. Zamawiający informuje, iż Część 1 Zamówienia będzie realizowana przy współfinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład ,,Program Inwestycji Strategicznych" Nr Edycja8/2023/1618/PolskiLad. Zadanie jest kolejnym etapem budowy sieci kanalizacyjnej, zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie zlewni P6, P7, P8 i P14 w Nowosielcu oraz Z6 w Kończycach, w tym: - rurociąg grawitacyjny 160 - rurociąg grawitacyjny 200 - rurociąg tłoczny 90 o łącznej długości ok. 7,8 km - kompletne przepompownie ścieków P6, P7, P8, P14 i Z6 z ogrodzeniem, robotami drogowymi i elektrycznymi- 5 kpl. W zakresie zamówienia należy wykonać przekroczenie byłej drogi krajowej nr 19 Kuźnica- Barwinek, obecnie drogi wojewódzkiej, w km. 426+ 789. 3. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia określa Załącznik nr 9 do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia. Część 2: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa sieci wodociągowej w rejonie ulic Rzeszowskiej, Rzeszowskiej Bocznej II i Azaliowej w miejscowości Nisko - etap I. Zakres objęty wnioskiem obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od miejsca włączenia do istniejącej sieci WK1 do studni SRP1. Jest to odcinek sieci 200mm o długości 23,5m. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia określa Załącznik nr 9 do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia. CPV: 45111000-8, 45233140-2,45111200-0,45231300-8,45342000-6,45111240-2,45262210-6,45314310-7,45316100-6,45310000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00340431, ZP.271.16.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0468365-1c02-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej przetargi@nisko.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej przetargi@nisko.pl . 2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w RPRM z dnia 30.122020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 10.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk,, dodaj załącznik"). 11.W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy /wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia /podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 12.Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 13.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 14.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 15.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 17.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy ezamówienia pod dresem: https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu 3.2_20211016.pdf. 18.Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami w/w zakresie za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@nisko.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXI SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXI SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 10:00 Miejsce składania ofert: platforma e-Zamowienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024