kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Siechnice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa drogi |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Żerków Adama Mickiewicza 5 63-210 Żerków powiat: jarociński 627403024 sekretariat@zerkow.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Żerków |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 627403024 |
Termin składania ofert: | 2024-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa drogi gminnej ulicy Dworcowej i ulicy Okrężnej w miejscowości Chrzan Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ulicy Dworcowej i ulicy Okrężnej w miejscowości Chrzan. Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - odhumusowanie terenu, - roboty ziemne, - przestawienie ogrodzeń, - wycinka drzewa i przycinka krzaków, - wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, - przebudowa przepustów, - ułożenie krawężników, oporników i obrzeży betonowych, - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogi, zjazdów, zatoki postojowej, chodników oraz opasek, - wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych, - wykonanie oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych, - zabezpieczenie istniejących sieci za pomocą rur osłonowych dwudzielnych oraz regulacja obudów istniejących urządzeń podziemnych, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD, - wykonanie humusowania przyległego terenu, - oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów. 2. Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ. CPV: 45111200-0, 45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00341087, RPR.ZP.271.2.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ede2ca6e-1c27-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: http://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania Z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 24 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 24 SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-12 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1020 2212 0000 5402 0027 6931. b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać w oryginale w postaci elektronicznej. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona. 6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 Ustawy SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RPR.ZP.271.2.4.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ulicy Dworcowej i ulicy Okrężnej w miejscowości Chrzan. Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - odhumusowanie terenu, - roboty ziemne, - przestawienie ogrodzeń, - wycinka drzewa i przycinka krzaków, - wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, - przebudowa przepustów, - ułożenie krawężników, oporników i obrzeży betonowych, - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogi, zjazdów, zatoki postojowej, chodników oraz opasek, - wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych, - wykonanie oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych, - zabezpieczenie istniejących sieci za pomocą rur osłonowych dwudzielnych oraz regulacja obudów istniejących urządzeń podziemnych, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD, - wykonanie humusowania przyległego terenu, - oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów. 2. Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena- 60%, Okres gwarancji- 40%. W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru: (Cmin/Cof) * 60 gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie W ramach kryterium Okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru: 60-72 m-cy gwarancji- 20 pkt 73-84 m-cy gwarancji- 25 pkt 85-96 m-cy gwarancji - 30 pkt 97-108 m-cy gwarancji- 35 pkt 109-120 m-cy gwarancji- 40 pkt Minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy. Maksymalny okres gwarancji wynosi 120 m-cy 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu. 3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu. 4) Zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający wymaga: a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj. - wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 roboty polegającej na budowie/przebudowie drogi o długości minimum 900 m i wartości minimum 4 000 000,00 zł brutto b) dysponowania przez Wykonawcę: - jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty-według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw 2) kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SWZ - kosztorys ofertowy stanowi załącznik nr 7 do SWZ. 3) Potwierdzenie wniesienia wadium. 4) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (jeżeli dotyczy) według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1020 2212 0000 5402 0027 6931. b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać w oryginale w postaci elektronicznej. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona. 6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 Ustawy. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 7.1 ppkt 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w sytuacjach określonych w § 11 wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 5 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena- 60%, Okres gwarancji- 40%. W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru: (Cmin/Cof) * 60 gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie W ramach kryterium Okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru: 60-72 m-cy gwarancji- 20 pkt 73-84 m-cy gwarancji- 25 pkt 85-96 m-cy gwarancji - 30 pkt 97-108 m-cy gwarancji- 35 pkt 109-120 m-cy gwarancji- 40 pkt Minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy. Maksymalny okres gwarancji wynosi 120 m-cy 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024