Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie w budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
pl. Św. Ducha 1
31-023 Kraków
powiat: Kraków
124244523
wasik@teatrwkrakowie.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 124244523
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Prace konserwatorskie w budynku administracji Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie przy pl. Św. Ducha 4 obejmujących schody klatki schodowej z balustradami oraz parkiety
CPV: 45432000-4
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie prac konserwatorskich w budynku administracji Teatru im. Juliusza Słowackiego w
Krakowie przy pl. Św. Ducha 4 obejmujących schody klatki schodowej z balustradami oraz parkiety CPV: 45432000-4,
zgodnie z warunkami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1
do SWZ, warunkami SWZ oraz zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego załącznik do SWZ.

CPV: 45432000-4

Dokument nr: 2024/BZP 00341091, DAM.282.5.24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6cf0805-1c28-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu portal e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl oraz ePUAPu dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której
udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o
udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca składa ofertę w
postępowaniu za pośrednictwem portalu e-Zamówienia.
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Centrum Pomocy portalu e-Zamówienia.
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków)
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie
oświadczeń, wniosków (innych niż oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
portalu e-Zamówienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują
się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email wasik@teatrwkrakowie.pl
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem ,,Formularza do komunikacji" jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany
w pkt 2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016) Zamawiający informuje, iż:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę jest Teatr im. Juliusza
Słowackiego w Krakowie, Plac św. Ducha 1, 31-023 Kraków,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - wasyleczko@teatrwkrakowie.pl
3) Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami danych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
5) dane osobowe przechowywane będą w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez Administratora
6) Wykonawca oraz osoby, których dane Wykonawca przekazał, posiadają prawo do żądania od administratora dostępu do danych
osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) osoby te mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.
Pełna treść klauzuli informacyjnej RODO stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 12:00
Miejsce składania ofert: Portal e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Wymagania:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4.000,- zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, to jest rachunek numer 72 1240
2294 1111 0010 1739 4223. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione jeżeli
w dniu otwarcia ofert (do godziny otwarcia ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy PZP,
wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
6. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAM.282.5.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 301684,52 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie prac konserwatorskich w budynku administracji Teatru im. Juliusza Słowackiego w
Krakowie przy pl. Św. Ducha 4 obejmujących schody klatki schodowej z balustradami oraz parkiety CPV: 45432000-4,
zgodnie z warunkami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1
do SWZ, warunkami SWZ oraz zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty ocenione zostaną w oparciu o kryterium - cena 60%, okres gwarancji - 40%
a) Liczba punktów w kryterium ,,cena" obliczana będzie według wzoru:
C = ( Cmin / Co ) x 60 pkt,
gdzie: C - liczba punktów w kryterium ,,cena",
Cmin - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich ocenianych ofert,
Co - cena w ofercie ocenianej.
b) Liczba punktów w kryterium ,,okres gwarancji" określana będzie według wzoru:
G = ( Go / Gmax ) x 40 pkt,
gdzie: G - liczba punktów w kryterium ,,okres gwarancji",
Go - okres gwarancji w ofercie ocenianej wskazany w latach ,
Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich ofert.
Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy okres gwarancji ujęty w ofercie przekracza 120 miesięcy, do obliczenia liczby punktów
w kryterium przyjmuje się 120 miesięcy.
Łączna liczba punktów, którą otrzyma oferta, stanowi sumę punktów przyznanych w dwóch kryteriach.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą całkowitą liczbę punktów.
2. W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o takiej samej największej liczbie punktów wybrana zostanie oferta, która otrzymała
najwyższą ocenę w kryterium ,,Cena", a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w tym kryterium Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 zł.
2. zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełnia warunek jeśli wykaże, że:
1. w okresie ostatnich pięciu lat, a gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden raz wykonywał
prace konserwatorskie schodów lub parkietów w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, o wartości prac nie niższej niż
150.000,00 zł oraz prace te wykonał w sposób należyty,
2. dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz kwalifikacje określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity z dnia 23 marca 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 840),
3. dysponuje minimum jedną osobą, która kierować będzie pracami konserwatorskimi i restauratorskimi (lub samodzielnie je
wykonywać), spełniającą wymagania o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece
nad zabytkami (tekst jednolity z dnia 23 marca 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 840).
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie 1 zostanie dokonana w oparciu o treść
dokumentów wymienionych w podpunkcie VII. SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, podmiotowych środków
dowodowych, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
c) dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3a i b do SWZ
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie Wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, podmiotowych środków
dowodowych, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: e) odpis lub informację z Krajowego
Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, oraz
w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
f) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem - dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
g) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności
należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w
sprawie spłat tych należności;
h) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -
na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,
i) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (zgodnie z
pkt. VII.1. SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - na formularzu stanowiącym
załącznik nr 7 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć: 1. szczegółowy kosztorys ofertowy stanowiący podstawę obliczenia ceny ujętej w formularzu
oferty, sporządzony zgodnie z przedmiarem stanowiącymi załącznik do SWZ oraz potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4.000,- zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, to jest rachunek numer 72 1240
2294 1111 0010 1739 4223. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione jeżeli
w dniu otwarcia ofert (do godziny otwarcia ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy PZP,
wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
6. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Dopuszcza się składanie ofert wspólnych, przy czym oświadczenia o którym mowa w pkt. VII.1. SWZ składa każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców, dokumenty określone w punkcie VII.2.e-i winny zostać złożone w odniesieniu do każdego z wykonawców z
osobna, natomiast dokumenty określone w punkcie VII.2.a-d w odniesieniu do wszystkich wykonawców działających
wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy co do terminu realizacji prac, o ile zmiana ta jest uzasadniona
względami technologicznymi lub innymi czynnikami obiektywnymi, a także co do zmiany zakresu prac oraz odpowiedniej
zmiany wynagrodzenia, jeśli zmiana uzasadniona jest względami technologicznymi lub innymi czynnikami obiektywnymi, lub
też jest korzystna dla Zamawiającego.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2, skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji prac,
Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany umowy poprzez wprowadzenie podziału realizacji umowy na etapy wraz z
możliwością wprowadzenia płatności częściowych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowiązującej
dla usług objętych przedmiotem zamówienia, jedynie w zakresie uzasadnionym zmianą stawki tego podatku.
5. Zmiana umowy nastąpić może również w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty ocenione zostaną w oparciu o kryterium - cena 60%, okres gwarancji - 40%
a) Liczba punktów w kryterium ,,cena" obliczana będzie według wzoru:
C = ( Cmin / Co ) x 60 pkt,
gdzie: C - liczba punktów w kryterium ,,cena",
Cmin - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich ocenianych ofert,
Co - cena w ofercie ocenianej.
b) Liczba punktów w kryterium ,,okres gwarancji" określana będzie według wzoru:
G = ( Go / Gmax ) x 40 pkt,
gdzie: G - liczba punktów w kryterium ,,okres gwarancji",
Go - okres gwarancji w ofercie ocenianej wskazany w latach ,
Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich ofert.
Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy okres gwarancji ujęty w ofercie przekracza 120 miesięcy, do obliczenia liczby punktów
w kryterium przyjmuje się 120 miesięcy.
Łączna liczba punktów, którą otrzyma oferta, stanowi sumę punktów przyznanych w dwóch kryteriach.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą całkowitą liczbę punktów.
2. W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o takiej samej największej liczbie punktów wybrana zostanie oferta, która otrzymała
najwyższą ocenę w kryterium ,,Cena", a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w tym kryterium Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-09

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.