Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace malarskie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace malarskie

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe
Staszica 2
05-092 Łomianki Dolne
powiat: warszawski zachodni
zamowienia.publiczne@icds.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/icds_lomianki/proceedings
Województwo: mazowieckie
Miasto: Łomianki Dolne
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Prace malarskie w Integracyjnym Centrum Dydaktyczno-Sportowym w Łomiankach oraz jednostkach oświatowych obsługiwanych przez ICDS.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace malarskie w Integracyjnym Centrum Dydaktyczno-Sportowym w Łomiankach oraz jednostkach oświatowych obsługiwanych przez ICDS.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia przedstawia załącznik nr 8 do SWZ.
3. Na podstawie dołączonych do SWZ dokumentów-opis przedmiotu zamówienia należy wypełnić formularz ofertowy- załącznik 1a do SWZ oraz formularz cenowy.

CPV: 45000000-7, 45442100-8

Dokument nr: 2024/BZP 00341041, DA.26.13.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/icds_lomianki/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/icds_lomianki/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W tym zakresie Zamawiający korzysta z elektronicznej Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/icds_lomianki
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą platformy, poprzez wykorzystanie zakładki pytania/informacje (nie dotyczy składania ofert). W przypadku nie stosowania się przez Wykonawcę do postanowień SWZ w tym zakresie, informację przekazane przez Wykonawcę w inny sposób mogą zostać nieuwzględnione, co w konsekwencji będzie równoznaczne z uznaniem, że nie zostały przekazane.
4. Za datę wpływu oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustanowionych w niniejszym postępowaniu przyjmuje się datę i godzinę wczytania do systemu
5. Wykonawca przystępując do postępowania bezpłatnie rejestruje się a w przypadku posiadania konta loguje się na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/icds_lomianki/login
Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 19
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w
Łomiankach (dalej: ,,ADMINISTRATOR"), z siedzibą: Ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki. Z Administratorem można się kontaktować
pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki lub drogą mailową: icds@icds.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Przetwarzanie danych odbywa się w związku z:
a) realizacją umowy na zlecone zamówienie publiczne - art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b) rozliczeniem umowy - art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
c) realizacją zadania publicznego w ramach zamówienia publicznego - art. 6 ust. 1 lit. e RODO;
d) dochodzeniem i obroną roszczeń - art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
Dane będą przetwarzane przez okres 10 lat od początku roku następującego po roku, w którym nastąpiła realizacja zamówienia.
5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych, a jeżeli musiałoby to nastąpić, to tylko na podstawie przepisów
prawa, w tym do Urzędu Zamówień Publicznych, Organów Kontrolnych lub umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w
tym do dostawców usług teleinformatycznych, biur rachunkowych świadczących usługi na rzecz Administratora.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia
lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
9. Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem prawa. Ich nie podanie spowoduje brak możliwości zawarcia umowy na realizację
zamówienia publicznego, a co za tym idzie odstąpienie od jego realizacji.
11. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/icds_lomianki/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 09:00
Miejsce składania ofert: za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/icds_lomianki

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-15 do 2024-08-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.26.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace malarskie w Integracyjnym Centrum Dydaktyczno-Sportowym w Łomiankach oraz jednostkach oświatowych obsługiwanych przez ICDS.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia przedstawia załącznik nr 8 do SWZ.
3. Na podstawie dołączonych do SWZ dokumentów-opis przedmiotu zamówienia należy wypełnić formularz ofertowy- załącznik 1a do SWZ oraz formularz cenowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-15 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835)
2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi aktualne ubezpieczenie oraz OC na kwotę co najmniej 100 000 zł. Aktualne na czas realizacji zamówienia, które to ubezpieczenie będzie stanowiło załącznik do umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w części VII pkt 1 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
5. Zamawiający, stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej jako ,,Pzp" dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie określonym wprost w niniejszej umowie, jak również w poniżej określonych sytuacjach:
a) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
b) zmiany podwykonawcy za zgodą Zamawiającego (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jakie musiał spełniać podwykonawca pierwotny)
c) uzupełnienia i zmiany załączników do niniejszej umowy,
d) wystąpienia lub ujawnienia odbiegającego w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy,
e) w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej za zgodą Zamawiającego,
f) gdy obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów umowy, dla których została ona zawarta,
g) konieczności zmiany podmiotu trzeciego, na którego zasobach polegał Wykonawca, celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podwykonawcy lub osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy,
h) zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na min. konieczność wykonanie prac dodatkowych, zamiennych, wystąpienia błędów, wstrzymania robót przez Zamawiającego, na skutek działania siły wyższej, a także wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie ze sztuką budowlaną,
6. Na podstawie art. 456 ust. 1 pkt 1 PZP, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonanie Umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.