kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Siechnice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA ŚWIERKLANIEC ul. Młyńska 3 42-622 Świerklaniec powiat: tarnogórski kancelaria@ugswierklaniec.pl https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,166116,6a3bdda0bbfa82176e9771c65aa81072.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Świerklaniec |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2024 roku Krótki opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje następujące rodzaje robót: 1) Zadanie 1 - Remont nawierzchni z prefabrykatów betonowych, materiałów kamiennych, 2) Zadanie 2 - Roboty drogowe związane z regulacją urządzeń w związku z realizacją zadania 1, 3) Zadanie 3 - Inne roboty drogowe nieobjęte powyższym wykazem (np. wymiana / remont elementów kanalizacji deszczowej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: o załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia, o załącznik nr 1a do SWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przewidywane ilości robót określone są w formularzu cenowym załączonym do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowią podstawę wyceny oferty. Szczegóły dotyczące sposobu obliczenia ceny zawarto w rozdziale 14 SWZ. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający zastrzega możliwość terminowego i / lub ilościowego rozszerzenia zakresu zamówienia na zasadach opisanych w projekcie umowy (prawo opcji). Wykonanie robót opcjonalnych jest obowiązkiem wykonawcy wynikającym z umowy o zamówienie publiczne. CPV: 45233142-6, 45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00341125, IZ.271.2.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,166116,6a3bdda0bbfa82176e9771c65aa81072.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w Rozdziale 11 SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl lub przez platformę przetargową: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 22 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w rozdziale 22 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,166116,6a3bdda0bbfa82176e9771c65aa81072.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 08:00 Miejsce składania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,166116,6a3bdda0bbfa82176e9771c65aa81072.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.6.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje następujące rodzaje robót: 1) Zadanie 1 - Remont nawierzchni z prefabrykatów betonowych, materiałów kamiennych, 2) Zadanie 2 - Roboty drogowe związane z regulacją urządzeń w związku z realizacją zadania 1, 3) Zadanie 3 - Inne roboty drogowe nieobjęte powyższym wykazem (np. wymiana / remont elementów kanalizacji deszczowej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: o załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia, o załącznik nr 1a do SWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przewidywane ilości robót określone są w formularzu cenowym załączonym do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowią podstawę wyceny oferty. Szczegóły dotyczące sposobu obliczenia ceny zawarto w rozdziale 14 SWZ. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający zastrzega możliwość terminowego i / lub ilościowego rozszerzenia zakresu zamówienia na zasadach opisanych w projekcie umowy (prawo opcji). Wykonanie robót opcjonalnych jest obowiązkiem wykonawcy wynikającym z umowy o zamówienie publiczne. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający zastrzega możliwość terminowego i / lub ilościowego rozszerzenia zakresu zamówienia na zasadach opisanych w projekcie umowy Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. Skorzystanie z opcji będzie zależało od posiadania przez zamawiającego środków finansowych. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia objętego opcją na podstawie niniejszej umowy. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu wygaśnięcia umowy. Opcją może zostać objęty przedmiot zamówienia do maksymalnej wysokości 30% wartości umownego wynagrodzenia brutto określonego w § 12 ust. 1 projektu umowy lub/i termin obowiązywania Umowy, który może zostać przedłużony maksymalnie o kolejne 6 miesięcy. Uruchomienie opcji nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Zakres opcji będzie obejmował zakres przedmiotu umowy tożsamy z zamówieniem podstawowym. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji uruchomiony w tym trybie zakres przedmiotu umowy będzie realizowany w sposób analogiczny do zakresu podstawowego. Przedmiotu umowy objętego opcją dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi, co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym. Rozliczenie robót objętych opcją nastąpi na podstawie ustaleń zawartych w § 12 projektu umowy. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady robót budowlanych 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność techniczna lub zawodowa: 1. Doświadczenie wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na bieżącym utrzymaniu dróg o nawierzchni brukowej (np. remont nawierzchni brukowej) lub budowie drogi o nawierzchni brukowej o wartości co najmniej 150.000 zł brutto. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, warunek dotyczący doświadczenia musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę) lub przez podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykazania większej ilości robót o łącznej wartości 150.000 złotych - wymagane doświadczenie musi być zdobyte w ramach jednej umowy. 2. Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia: a) koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 0,25 m3 - min. 1 szt, b) walcem samojezdnym min. 8 tonowy z możliwością wibracji - min. 1 szt, c) zagęszczarką o wadze min. 300 kg - min.1 szt, d) samochodem samowyładowczym o ładowności do 5 ton - min. 1 szt, Wszystkie pojazdy powinny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiana postanowień umowy może nastąpić, gdy: 1) wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; 2) wystąpią przesłanki, o których mowa w § 13 projektu umowy; 3) dotyczyć będzie możliwości powierzenia wykonania części robót podwykonawcy, których zakres nie został wskazany w ofercie przez Wykonawcę; 4) zmiana terminu realizacji - w przypadkach wskazanych w § 2 projektu umowy, a także w przypadku: a) zaistnienia uwarunkowań organizacyjno-technicznych; b) wystąpienia innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności nieterminowego przekazania terenu robót, wstrzymania robót, konieczności przygotowania dokumentacji technicznej lub projektowej; 5) jeżeli zmiana umowy spowodowana będzie siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań umownych danej strony. Szczegóły dotyczące możliwych zmian zawarte są w par. 20 projektu umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady robót budowlanych 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2024