Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC
ul. Młyńska 3
42-622 Świerklaniec
powiat: tarnogórski
kancelaria@ugswierklaniec.pl
https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,166116,6a3bdda0bbfa82176e9771c65aa81072.html
Województwo: śląskie
Miasto: Świerklaniec
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2024 roku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje następujące rodzaje robót:
1) Zadanie 1 - Remont nawierzchni z prefabrykatów betonowych, materiałów kamiennych,
2) Zadanie 2 - Roboty drogowe związane z regulacją urządzeń w związku z realizacją zadania 1,
3) Zadanie 3 - Inne roboty drogowe nieobjęte powyższym wykazem (np. wymiana / remont elementów kanalizacji deszczowej).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
o załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia,
o załącznik nr 1a do SWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Przewidywane ilości robót określone są w formularzu cenowym załączonym do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowią podstawę wyceny oferty. Szczegóły dotyczące sposobu obliczenia ceny zawarto w rozdziale 14 SWZ.
W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający zastrzega możliwość terminowego i / lub ilościowego rozszerzenia zakresu zamówienia na zasadach opisanych w projekcie umowy (prawo opcji). Wykonanie robót opcjonalnych jest obowiązkiem wykonawcy wynikającym z umowy o zamówienie publiczne.

CPV: 45233142-6, 45233220-7

Dokument nr: 2024/BZP 00341125, IZ.271.2.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 08:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,166116,6a3bdda0bbfa82176e9771c65aa81072.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w Rozdziale 11 SWZ, komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy
z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail
barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl lub przez platformę przetargową:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne związane z
korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 22 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w rozdziale 22 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,166116,6a3bdda0bbfa82176e9771c65aa81072.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 08:00
Miejsce składania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,166116,6a3bdda0bbfa82176e9771c65aa81072.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje następujące rodzaje robót:
1) Zadanie 1 - Remont nawierzchni z prefabrykatów betonowych, materiałów kamiennych,
2) Zadanie 2 - Roboty drogowe związane z regulacją urządzeń w związku z realizacją zadania 1,
3) Zadanie 3 - Inne roboty drogowe nieobjęte powyższym wykazem (np. wymiana / remont elementów kanalizacji deszczowej).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
o załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia,
o załącznik nr 1a do SWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Przewidywane ilości robót określone są w formularzu cenowym załączonym do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowią podstawę wyceny oferty. Szczegóły dotyczące sposobu obliczenia ceny zawarto w rozdziale 14 SWZ.
W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający zastrzega możliwość terminowego i / lub ilościowego rozszerzenia zakresu zamówienia na zasadach opisanych w projekcie umowy (prawo opcji). Wykonanie robót opcjonalnych jest obowiązkiem wykonawcy wynikającym z umowy o zamówienie publiczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość terminowego i / lub ilościowego rozszerzenia zakresu zamówienia na zasadach opisanych w projekcie umowy
Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. Skorzystanie z opcji będzie zależało od posiadania przez zamawiającego środków finansowych. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia objętego opcją na podstawie niniejszej umowy.
Nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu wygaśnięcia umowy.
Opcją może zostać objęty przedmiot zamówienia do maksymalnej wysokości 30% wartości umownego wynagrodzenia brutto określonego w § 12 ust. 1 projektu umowy lub/i termin obowiązywania Umowy, który może zostać przedłużony maksymalnie o kolejne 6 miesięcy.
Uruchomienie opcji nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
Zakres opcji będzie obejmował zakres przedmiotu umowy tożsamy z zamówieniem podstawowym.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji uruchomiony w tym trybie zakres przedmiotu umowy będzie realizowany w sposób analogiczny do zakresu podstawowego. Przedmiotu umowy objętego opcją dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi, co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym.
Rozliczenie robót objętych opcją nastąpi na podstawie ustaleń zawartych w § 12 projektu umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
1. Doświadczenie wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na bieżącym utrzymaniu dróg o nawierzchni brukowej (np. remont nawierzchni brukowej) lub budowie drogi o nawierzchni brukowej o wartości co najmniej 150.000 zł brutto.
Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, warunek dotyczący doświadczenia musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę) lub przez podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykazania większej ilości robót o łącznej wartości 150.000 złotych - wymagane doświadczenie musi być zdobyte w ramach jednej umowy.
2. Potencjał techniczny:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia:
a) koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 0,25 m3 - min. 1 szt,
b) walcem samojezdnym min. 8 tonowy z możliwością wibracji - min. 1 szt,
c) zagęszczarką o wadze min. 300 kg - min.1 szt,
d) samochodem samowyładowczym o ładowności do 5 ton - min. 1 szt,
Wszystkie pojazdy powinny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień umowy może nastąpić, gdy:
1) wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych;
2) wystąpią przesłanki, o których mowa w § 13 projektu umowy;
3) dotyczyć będzie możliwości powierzenia wykonania części robót podwykonawcy, których zakres nie został wskazany w ofercie przez Wykonawcę;
4) zmiana terminu realizacji - w przypadkach wskazanych w § 2 projektu umowy, a także w przypadku:
a) zaistnienia uwarunkowań organizacyjno-technicznych;
b) wystąpienia innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności nieterminowego przekazania terenu robót, wstrzymania robót, konieczności przygotowania dokumentacji technicznej lub projektowej;
5) jeżeli zmiana umowy spowodowana będzie siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań umownych danej strony.
Szczegóły dotyczące możliwych zmian zawarte są w par. 20 projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wady robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-10

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.