Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6042z ostatnich 7 dni
24971z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie Planu Ogólnego Gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Planu Ogólnego Gminy

Data zamieszczenia: 2024-05-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Pątnów
Pątnów 48
98-335 Pątnów
powiat: wieluński
tel.: +48 (43) 886 52 50
gmina@patnow.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pątnów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 (43) 886 5
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Pątnów zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pn.:
,, Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Pątnów "
Plan będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:
1) Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 977 tj.) zwanej dalej ,,ustawą",
2) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów,
3) Ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r poz. 1094 tj.),
4) Zgodnie z zapisami uchwały Rady Gminy Pątnów nr LXXV/417/24 z dnia 29.04.2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego,
5) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
6) Innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych mających odniesienie do przedmiotu zlecenia m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.

Składanie ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert: 03.06.2024 r. do godz. 12.00 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Miejsce składania ofert:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Pątnowie (sekretariat I piętro pokój nr 104),
- pocztą na adres: Urząd Gminy Pątnów, Pątnów 48, 98-335 Pątnów,
- pocztą elektroniczną: e-mail gmina@patnow.pl.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy.
Zakończenie - opublikowanie planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego -lecz nie później niż do 31 grudnia 2025 r.

Wymagania:
3. Forma składania ofert:
Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik do zapytania ofertowego. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu ofertowym.
Oferta winna być oznaczona opisem ,, Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Pątnów ".
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta winna być sporządzona w języku polskim w sposób trwały i czytelny, podpisana przez upoważnione do reprezentowania oferenta osoby, ujawnione we właściwym rejestrze albo we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inne osoby upoważnione przez Wykonawcę do zawierania umowy.
Z ofertą należy dostarczyć kserokopię uprawnień zawodowych i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.), dalej jako ,,ustawa". Zgodnie z treścią ww. przepisu: ,,Przepisy art. 7 ust. 1-8 ustawy stosuje się do postępowania zmierzającego do udzjelenia zamówienia publicznego oraz konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy".
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy: ,, Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3,
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2) Spełniają niżej określone warunki:
a) sporządzenie uchwalanych w ciągu ostatnich 5 lat na podstawie ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym z 2003 r. zmienionej w 2010 r:
- minimum 4 studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studiów obejmujące całe gminy w granicach administracyjnych,
- minimum 1 miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obejmujący całą gminę w granicach administracyjnych,
W oświadczeniu potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku należy podać nr uchwały, daty uchwalenia i nazwę organu uchwalającego oraz datę publikacji w dzienniku urzędowym.
Dla opracowań przedstawionych w wykazie należy dołączyć referencje wystawione przez zamawiającego lub inne dokumenty równoważne potwierdzające ich realizacje.
b) potencjał kadrowy oddelegowany do wykonania zamówienia - minimum 3 osoby w tym:
- generalny projektant - posiada min. 10-letnie doświadczenie w projektowaniu urbanistycznym (studia uikzp, miejscowe plany),
- zastępca generalnego projektanta - posiada min. 3-letnie doświadczenie w projektowaniu urbanistycznym (studia uikzp, miejscowe plany),
- osoba uprawniona do sporządzania prognoz oddziaływania na środowisko.
Wskazane osoby muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami należy podać w załączniku.
c) zabezpieczenie umowy
polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej na min. 200 000 zł brutto.
6. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena - punkty przyznawane według poniższego wzoru:
C
C = -^x 100 pkt
C - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena brutto ofertowa spośród ofert nieodrzuconych, Cb - cena brutto oferty badanej.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty przyjmując zasadę że 1% = 1 pkt.
7. Inne postanowienia:
1) Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenia o których mowa w pkt. 5 oraz kserokopię odpowiednich uprawnień zawodowych.
2) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert.
3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom.
4) Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w pkt. 3 Zamawiający umieści na stronie internetowej.
5) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
6) Okres związania ofertą: 30 dni od daty złożenia oferty.
7) Zamawiający zastrzegł sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: Urząd Gminy Pątnów pokój 204. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Karolina Drab - pracownik Urzędu Gminy w Pątnowie.
9. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Pątnów, stanowiącego zał. nr 1 do Zarządzenia nr 60/2024 Wójta Gminy Pątnów z dnia 09.04.2024 r.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.l ze zm.) - dalej: ,.RODO" informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Pątnów reprezentowana przez Wójta, dane kontaktowe: Pątnów 48, tel. (43) 886 52 20, e-mail: gmina@patnow.pl
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o przydzielenie numeracji porządkowej nieruchomości tj. gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
4) Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U.2021 poz. 1368).
5) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt. 3 z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
6) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
7) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, z tym że w przypadku gdy dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą, to realizacja prawa do informacji o źródle ich pozyskania (art. 15 ust. 1 lit. g RODO) przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także m.in. usługodawcom wykonującym usługi serwisu systemów informatycznych lub doradztwa prawnego, jak również podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.