JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1427z dziś
8145z ostatnich 7 dni
26599z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sprzątanie powierzchni biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzątanie powierzchni biurowych

Data zamieszczenia: 2024-06-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Regionalna Izba Obrachunkowa we Wrocławiu
ul. Ofiar Oświęcimskich 5
50-069 Wrocław
powiat: Wrocław
tel. (71) 797 76 10, tel. (71) 797 76 15
wroclaw@rio.gov.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (71) 797 76 10,
Termin składania ofert: 2024-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
dotyczące zamówienia na sprzątanie powierzchni biurowych w siedzibie Regionalnej Izby Obrachunkowej
we Wrocławiu
-- postępowanie o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 tyś. zł, wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie powierzchni biurowych w siedzibie Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zapytanie dotyczy sprzątania pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni 446m2 (budynek - II piętrowy, piwnica, bez windy).
- parter - 8 pomieszczeń biurowych
- I piętro - 10 pomieszczeń biurowych
- II piętro - 8 pomieszczeń biurowych
- sanitariaty - 5 pomieszczeń
- korytarze - komunikacja (parter, I piętro, II piętro - ok. 138 m2)
- klatka schodowa i schody
- piwnica - raz w miesiącu
- mycie okien - dwa razy w roku (53 okna - ok. 107 m2)
Zleceniobiorca zobowiązany jest wykonywać usługę 5 x w tygodniu (od poniedziałku do piątku), z wyłączeniem dni świątecznych, w godz.ch popołudniowych. Mycie okien 2 x w roku (w okresie wiosennym i jesiennym), sprzątanie piwnicy raz w miesiącu. Zleceniobiorca wykonywać będzie usługę własnym sprzętem i przy użyciu własnych środków chemicznych (czystości), oraz dostarczać i uzupełniać środki higieniczne, których koszt wliczony będzie w cenę usługi.
Preferowana liczba osób sprzątających: 2 osoby.
Szczegółowy harmonogram prac stanowi załącznik nr 1.
Kalkulacja wykonawcy powinna uwzględniać wszystkie koszty, w tym zakupu i dostawy środków czystości oraz środków higienicznych (papier toaletowy dwuwarstwowy - duża rola, ręczniki kuchenne
- duża rola, mydło w płynie do dozowników).
Średnia rocznego zużycia środków higienicznych:
- papier toaletowy dwuwarstwowy - ok. 40 rolek - miesięcznie
- mydło w płynie do uzupełniania dozowników - ok. 1 pojemnik 5 1 - miesięcznie
- ręczniki kuchenne w roli - ok. 6 rolek - miesięcznie
Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone prace porządkowe w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia.

Dokument nr: BI.WR.282.8.2024

Składanie ofert:
Oferty powinny być złożone w sekretariacie Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu przy Ul. Ofiar Oświęcimskich 5, 50-069 Wrocław, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: wroclaw@rio.gov.pl w terminie do 19 czerwca 2024 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 1 sierpnia 2024 r. do 31 lipca 2025 r. Miejsce realizacji zamówienia: Regionalna Izba Obrachunkowa we Wrocławiu, Ul. Ofiar Oświęcimskich 5,
50-069 Wrocław.

Wymagania:
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna zawierać:
- adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, NIP,
- całkowitą cenę netto oraz brutto wykonania przedmiotu zamówienia z wyodrębnieniem następujących pozycji:
o usługa sprzątania,
o usługa mycia okien,
o dostawa środków higienicznych (z podaniem cen jednostkowych papieru toaletowego, ręczników kuchennych oraz mydła w płynie),
- referencje od co najmniej trzech firm, dla których świadczone są usługi sprzątania.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium ceny ofertowej -- 100%.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej z ofert.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (w BIP). Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o tym pisemnie.

Kontakt:
Dodatkowych informacji udziela Specjalista ds. administracyjnych Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu, Ewa Dopierała pod nr tel. (71) 797 76 15.

Przetargi z podobnych kategorii

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.