mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd Instalacji Elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-06-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Rzeszowie ul. Gen. Józefa Kustronia 4 35-303 Rzeszów powiat: Rzeszów zp@erzeszow.sr.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT zapraszamy do składania ofert na: ,,Przegląd Instalacji Elektrycznej" 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest Usługa wykonania przeglądu instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, instalacji, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji, oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego, awaryjnego zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 725 t.j. z dnia 14.05.2024r.) 2) Przegląd okresowy, pięcioletni budynku Sądu Rejonowego w Rzeszowie w części dotyczącej badania instalacji elektrycznej - należy wykonać zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przeglądów przepisami prawa w tym zakresie w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 725 t.j. z dnia 14.05.2024r.) oraz innymi przepisami i normami mającymi zastosowanie w tym zakresie. 4) Wykonanie przeglądu całej instalacji elektrycznej w budynku Sądu Rejonowego w Rzeszowie, w każdym pomieszczeniu zamkniętym (pokoje biurowe, sale rozpraw, magazyny, archiwa, toalety itp.) oraz we wszystkich częściach otwartych (hol, korytarze, klatki schodowe, ciągi komunikacyjne). W budynku jest zamontowany centralny UPS Agpower (urządzenie nie jest objęte gwarancją). 5) Sporządzenie protokołów z dokonanych przeglądów w zakresie zgodnym z art. 62a ust. 2 ustawy Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 725 t.j. z dnia 14.05.2024r.) 6) Wykonanie wszystkich okresowych czynności związanych z przeglądem instalacji elektrycznej określonych przepisami obowiązującego prawa w tym zakresie, normami, wytycznymi branżowymi, zasadami dobrej praktyki eksploatacyjnej, a nie wymienionych poniżej. 7) Według obowiązującego prawa, norm okresowe badanie instalacji elektrycznych wykonać w celu sprawdzenia, czy parametry instalacji lub ich części nie pogorszyły się w takim stopniu, że użytkowanie ich jest niebezpieczne. 8) Zakres sprawdzenia okresowego instalacji elektrycznej powinien obejmować: a) sprawdzenie dokumentacji eksploatacyjnej obiektu (instrukcje eksploatacji, dokumenty z oględzin, przeglądów, konserwacji, napraw, rozbudowy instalacji, protokołów z poprzednich prób i pomiarów okresowych), b) przegląd instalacji elektrycznych w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, ich zamocowania, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, c) pomiar rezystencji izolacji przewodów instalacji, obwody oświetleniowe, gniazd wtykowych, d) badanie urządzeń różnicowo-prądowych, e) przegląd rozdzielni głównej oraz pozostałych rozdzielnic elektrycznych wraz z ich wyposażeniem, f) sprawdzenie pozostałych elementów obwodów elektrycznych instalacji i określenia ich przydatności do eksploatacji, g) zakres sprawdzenia okresowego obejmuje również w razie potrzeby w rozdzielniach dokręcenie zacisków przewodów fazowych i ochronnych, oczyszczenie styków w razie konieczności, mocowanie obluzowanych gniazd bezpiecznikowych, Dokument nr: G.262.17.2024 Składanie ofert: 9. Miejsce, termin i forma składania ofert: Ofertę należy przesłać wyłącznie w formie elektronicznej na adres: zp@erzeszow.sr.gov.pl i odpowiednio zatytułować: Oferta na ,,Przegląd Instalacji Elektrycznej" Dokumenty w ofercie powinny być wypełnione, podpisane i wysłane w formie skanu lub podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym*, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formacie danych .pdf pod rygorem nieważności, a adres podany powyżej *spetniajqcym wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej 1) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 07.06.2024 r. o godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: 18) Termin realizacji zamówienia 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130.000zł netto, bez zastosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - na podstawie Regulaminu udzielania w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie Zamówień Publicznych o wartości niższej, niż wartość o której mowa w art. 2 ust.l pkt. 1) Prawo Zamówień Publicznych oraz Zamówień, (załącznik nr 1 do Zarządzenia Dyrektora Sądu Rejonowego znak: A-0211-12/23 z dnia 30 marca 2023 roku) 3) Zamawiający wymaga, aby osoby dokonujące przeglądów instalacji elektrycznej posiadały uprawnienia wymagane przepisami art. 62 ust. 5 ustawy Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 725 t.j. z dnia 14.05.2024r.) 9) Po zakończeniu sprawdzania okresowego instalacji, należy sporządzić wymaganą prawem dokumentację, składającą się z protokołów wykonanych właściwych prób i pomiarów. Dokumentacja powinna zawierać szczegóły dotyczące sprawdzanych części instalacji oraz wyniki wykonanych prób i pomiarów, a także opis przeprowadzonych oględzin, łącznie ze stwierdzonymi niezgodnościami, usterkami i wadami. Dokumentacja sprawdzenia okresowego może zawierać zalecenia dotyczące modernizacji instalacji w celu doprowadzenia do zgodności z wymaganiami aktualnych norm lub przepisów. 10) W razie konieczności wymiany lub naprawy materiałów eksploatacyjnych Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie o stwierdzonych uszkodzeniach i konieczności jej wykonania oraz przedstawi koszt ich wykonania. 11) Uzgodnienia dotyczące wymiany lub naprawy zawierane będą na piśmie i wymagają odrębnego zlecenia od Zamawiającego. 12) Czynności związane z przeglądem muszą być wykonywane przez osoby odpowiednio przeszkolone posiadające uprawnienia, (w zakresie eksploatacji oraz dozoru) zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r., poz. 1392 ze zm.). Zamawiający wymaga przed przystąpieniem do realizacji zamówienia podania danych personalnych wraz z rodzajem uprawnień oraz okresu na jaki uprawnienia zostały wydane dla osób, które zostaną skierowane do wykonywania zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do wykonywania zamówienia co najmniej dwie osoby z świadectwem kwalifikacyjnym w zakresie eksploatacji, jedna osoba z świadectwem kwalifikacyjnym w zakresie dozoru. 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie wyrządzone szkody w trakcie wykonywania usługi. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń w związku z wykonywaniem usługi, Wykonawca zobowiązuje się do naprawy szkód, we własnym zakresie i na własny koszt w uzgodnieniu z Zamawiającym. 14) Odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób wykonujących obowiązki wynikające z niniejszej umowy oraz za skutki mogące wyniknąć z nieszczęśliwych wypadków przy pracy, spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. 15) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP przez osoby wykonujące usługę u Zamawiającego. 16) Wynagrodzenie ofertowe brutto będzie obejmowało wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia w tym koszty dojazdów itp. 17) Wykonawcza oświadcza, że posiada lub będzie posiadał przed podpisaniem umowy aktualną ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 100 000,00 zł w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, której kserokopie przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wraz z dowodem opłacenia polisy ubezpieczeniowej. 19) Termin związania ofertą: Uczestnik postępowania związany jest złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 20) Dodatkowe warunki - co najmniej jedna prawidłowo zrealizowana usługa na wykonywanie przeglądu instalacji elektrycznej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane w budynku użyteczności publicznej (należy do oferty dołączyć referencie z wykonanej usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana należycie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 1 wykonaną usługą na wykonywanie przeglądu instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 20 tysięcy złotych brutto dla jednego Zamawiającego. Należy do wykazu załączyć dowody określające, czy usługi zostały wykonane w sposób należyty (referencie); 2. Kryteria oceny ofert. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Ogłaszający postępowanie będzie kierował się następującym kryteriami: Cena -100 % Łącznie oferta może uzyskać 100 % = 100 pkt. Ocena ofert według kryterium oceny: a) w kryterium cena oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną łączną brutto, obowiązującą przez cały okres realizacji zamówienia oraz spełniającą wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone w Zapytaniu ofertowym. W formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, Uczestnik postępowania winien podać kwoty zgodnie z przygotowanym przez Ogłaszającego postępowanie wzorem Formularza oferty załącznikiem nr 1. 3. Warunki płatności - wynagrodzenie będzie płatne na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury przez Ogłaszającego postępowanie. 4. Udzielenie zamówienia: 1) Ogłaszający postępowanie udzieli zamówienia Uczestnikowi postępowania, którego oferta będzie spełniała wszystkie wymogi określone w Zapytaniu ofertowym oraz uzyska łącznie najwięcej punktów w kryteriach określonych w Zapytaniu ofertowym. 2) Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, Ogłaszający postępowania zawiadomi wszystkich Uczestników postępowania, którzy złożyli oferty o wyborze oferty najkorzystniejszej, podając nazwę i adres Uczestnika postępowania, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru oraz poda informację o pozostałych złożonych ofertach, w tym cenach i nazwach Uczestników, którzy złożyli oferty. 3) Ogłaszający postępowanie zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu informacji o wyborze oferty. 5. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Uczestnik postępowania może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Uczestnika postępowania. 2) Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Dodatkowo Uczestnik postępowania składa Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych stanowiące Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego a także Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Uczestnika postępowania. 4) Oferty niespełniające wszystkich wymienionych wymogów nie będą oceniane. Oferta nie będzie oceniana jeżeli: a) jest niezgodna z Zapytaniem ofertowym, b) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych lub błędów rachunkowych, c) zawiera inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, których poprawienie spowoduje istotne zmiany w treści oferty, d) wpłynęła po terminie wyznaczonym na składanie ofert. 6. Wyjaśnienia i zmiana treści Zaproszenia do składania ofert. Uczestnik postępowania może zwrócić się do Ogłaszającego postępowanie z pisemną prośba o wyjaśnienie treści Zaproszenia do składania ofert w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.06.2024 roku do godziny 23:59 na adres: zp@rzeszow.sr.gov.pl oraz poda tytuł wiadomości: Pytania do Zaproszenia do składania ofert na ,,Przegląd Instalacji Elektrycznej" 1) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert wpłynie do Ogłaszającego postępowanie po upływie terminu, o którym mowa w pkt 1) powyżej, Ogłaszający postępowanie może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania, 2) Ewentualna zmiana pierwotnie ustalonego terminu do składania ofert nie powoduje przesunięcia terminu, o którym mowa w pkt 1) powyżej, po upływie, którego Ogłaszający postępowanie może pozostawić wniosek o wyjaśnienie treści Zaproszenia do składania ofert bez rozpoznania; 3) Ogłaszający postępowanie treść zapytań wraz odpowiedziami przesyła Uczestnikom postępowania droga elektroniczną. 7. Wyjaśnienia/uzupełnienia/poprawa omyłek pisarskich i rachunkowych oraz innych omyłek. 1) W toku badania i oceny ofert Ogłaszający postępowanie może żądać od Uczestników postępowania wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2) W toku badania ofert Ogłaszający postępowanie poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Warunkami zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Uczestnika postępowania, którego oferta została poprawiona. 8. Ogłaszający postępowanie zastrzega sobie prawo do: 1) Zakończenia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny. 2) Żądania złożenia ofert dodatkowych - w przypadku, gdy w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Ogłaszający postępowanie wzywa Uczestników postępowania, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w zakresie ceny w terminie określonym przez Ogłaszający postępowanie; 3) Zamknięcia postępowania w przypadku, gdy: a) w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta, b) w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, c) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Ogłaszający postępowanie przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. 2) Oferty otrzymane przez Ogłaszającego postępowanie po wyznaczonym terminie nie będą oceniane. 3) Ogłaszający postępowanie niezwłocznie po sprawdzeniu ofert złożonych w postępowaniu, poinformuje Uczestników postępowania drogę elektroniczną o wyborze najkorzystniejszej oferty. 10. Postanowienia końcowe: W zakresie nieuregulowanym niniejszym zaproszenie zastosowane będą miały odpowiednio postanowienia Regulaminu udzielania w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie zamówień publicznych o wartości niższej, niż wartość o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 1 do zarządzenia Dyrektora Sądu Rejonowego w Rzeszowie znak: A-0211-12/23 z dnia 30.03.2023r. Uwagi: 11. Klauzula Informacyjna danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych (o wartości mniejszej niż 130.000 zł netto) l.p. Zakres informacji wynikający z realizacji art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE.L.2016.119.1) 1. Dane dotyczące administratora: tożsamość i dane kontaktowe Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie w związku z udzielaniem zamówień publicznych jest Dyrektor Sądu Rejonowego w Rzeszowie, ul. gen. Józefa Kustronia 4, 35-303 Rzeszów, tel. 17 7152245, email: dyrektor@rzeszow.sr.gov.pl. 2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, z którym można skontaktować: 1) listownie: Sąd Rejonowy w Rzeszowie, ul. gen. Józefa Kustronia 4, 35-303 Rzeszów, 2) e-mail: iod@rzeszow.sr.gov.pl. 3) telefonicznie: 17 7152411. 3. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do 130.000,00 zł netto, prowadzonego w trybie nie podlegającym ustawie Prawo zamówień publicznych w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy. Państwa dane osobowe przetwarzane będą zgodnie art. 6 ust.l lit. b) RODO (w celu zawarcia umowy) lub art.6 ust.l lit. c) RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze), innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy, w szczególności na podstawie przepisów: ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 4. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora lub przez stronę trzecią - w sytuacji przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO Nie dotyczy 5. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców Sąd Rejonowy w Rzeszowie udostępnia dane osobowe innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców, tj.: organom publicznym, instytucjom i innym podmiotom upoważnionym do dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Sąd Rejonowy w Rzeszowie udostępnia także dane osobowe właściwym podmiotom oraz dostawcom niezbędnych usług podczas których przetwarzane są dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie stosownych umów. 6. Informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz o stwierdzeniu lub braku stwierdzenia przez Komisję odpowiedniego stopnia ochrony lub w przypadku przekazania, o którym mowa w art. 46, art. 47 lub art. 49 ust. 1 akapit drugi RODO, wzmiankę o odpowiednich lub właściwych zabezpieczeniach oraz o możliwościach uzyskania kopii danych lub o miejscu udostępnienia danych Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. |
© eurobudowa.pl 2004-2025